Suomesta ei tule pohjolan Sveitsiä

Anonyymi

kun sen oma pressa ja ministerit osaavat ainoastaan down gradeta ja hajottaa. Edellinen hallitus oli surullisinta mitä voi olla. Ja mitä siitä opittiin?

Suomesta tulee unionin jäsenenä ainoastaan pohjolan afganistan.
Mikä Ruotsi on? Pommit paukkuu ja jopa irakin ministeri lypsää sieltä tukia.

Palstan persuttelijat, vihersuvakit ja kokkareet hajottaa Suomen yhtenäisyyttä ja ne trollaa joko kännissä tai pahuuttaa. Mitä tässä enää puolustetaan?

Suomi säilyy elossa ainoastaan itsenäisenä ja omalla päätösvallalla. Oletteko valmiita vapauteen? Äänestämään vapaudesta? Irti pelottelusta ja uhkailusta?

7

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edellisen hallituksen aikana tehtiin Suomen ennätys työllisyyden lisäämisessä, kun työttömyys väheni 140 000 uudella työllisellä. Millä mittareilla mitattuna siis edellinen hallitus muka oli "surullisinta mitä voi olla"? Onko se ideaalityöttömien mittareilla mitattu?

      • Anonyymi

        Tarkenna mitä tarkoitat työllisyyden lisäämistä?

        Työttömiä pudotettiin pois päivärahoilta sossun luukulle. Työttömiä ja työllisiä ajettiin 9€ pv, duuneihin , eikä työpaikat lisääntyneet.
        9€ pv EI OLE TYÖLLINEN
        Ilmasityö - EI OLE TYÖLLINEN.

        Hallitus toi maahan työttömiä. SIIS TYÖTTÖMIEN MÄÄRÄ KASVAA.
        JOKAINEN MAMU ON TYÖTÖN AINAKIN SEURAAVAT 3 vuotta.
        moniko itiksen lellikki on työllinen?
        Ne työllistää itseään sadoissa omissa yhdistyksissään.

        Maassa on oikeasti työttömiä noin 700 000 kpl
        Ja tarkennan ettei se 1- 3 vuoroa/ vk OLE TYÖLLINEN.

        olet kokkare ja väärennät tilastoja työksesi. Saat siitä vielä palkkasi.


        Edellinen hallitus myi kansallista omaisuutta, joka ennen ollut tuupprina vaikeina aikoina. Valtion omaisuuden myyntivastuut jaettiin eri puolueille. Maa vietiin yhtä syvemmälle liittovaltioon, orponpiru huusi vuonna 2015 ettei rajoja voi sulkea. Feikki isänmaallinen mykkänen kävi allekirjoittamassa GCM sopimuksen. Yltiönahneet pirulaiset susannakosket valtasivat arkadianmäen. Korruptio rehotti!
        Mikä osa siitä oli Suomen edun mukaista?

        Kaikki ymmärtää, että sinä pidät omista rahoistasi ja valehtelusta. Mutta poliitikon ensisijainen tehtävä EI OLE EDUSTAA ITSEÄÄN JA VARASTAA YHTEISTÄ OMAISUUTTA.
        Puolueettomuus ja yhteistyökyvyt olivat nolla.

        Mikä sun kasvatuksessa meni noin pieleen?


    • Anonyymi

      Sveitsiläinen Whatsapp-kaverini kertoo käyvänsä toisinaan Saksan puolella ostoksilla, kun omassa maassa on kallista.

      • Anonyymi

        Loistava syy pysyä pacakasassa.

        Yritä miettiä miltä tuntuisi jos Suomella olisi itsemääräämisoikeus?
        Jos sinä et jaksa....miksi vastaat tähän?


    • Anonyymi

      Suomi sukeltaa lopullisesti 2020 luvulla. Sen alkuun on enää runsas kuukausi. Lisää haittamaahanmuuttoa, lisää eripuraa, vapaat huumausaineet ja muuta vastaavaa rappiomeininkiä.... näinhän poliitikot haluavat kehittää maatamme.

    • Ruotsi on Pohjolan Sveitsi. Ruotsi teki Sveitsin tavoin bisnestä toisella maailmansodalla. Kun jää yksi jälleenrakentamiskierros välistä, niin elintasokin on pykälää korkeampi mitä rähinässä mukana olleilla mailla.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen ominaisuus kommentoida vierestä ja ajatella negatiivisesti ...

        Tule pois sieltä Ruotsista....ajattele...SUOMI!
        Älä vedä tähän mitään vanhoja....katso valoa 👀💡🇫🇮
        Suomi, itsenäisyys, vapaus.....oma tupa, oma lupa.


        Nyt oli kyse itsenäisyydestä, itsemääräämisoikeudesta, vauraudesta ja turvallisuudesta.
        OK ☀️💓


        Älä syö saksalaisa rauhoittavia, ne masentaa ja aiheuttaa toivottomuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe