Tuomiosunnuntai ja Lapuan Tuomiokirkon pispa.

Anonyymi

Kuka on saaarnaamas nyt tulevana Tuomiosunnuntaina. Lapuan Tuomiokirkossa, onkohan peura, eikös se ole Lapuan piispa.

29

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin luulisi ainakin osaavan edes kerran vuodessa ,,saapuvan pestinsä saaneeseen kirkkoon . Vai onko asema ja laatikkokirkko seinäjoella niin hiano, ettei Lapuan piispaksi palkattuun kirkkoon mahdu tulemaan.

      • Anonyymi

        Taivas antaa ja ottaa, jos siellä on vapaampi kuleksia taivasta vahtaillen
        -ja kaikki on valmista pitopöydässä


      • Anonyymi

        TE OLETTE SYNTISIÄ HOMOKÖRTTISIÄ, EIVÄTKÄ SEINÄT TEISTÄ HIRSKAITA TEE! Lähti pois piisapa, kun uskovaiset silmät eivät kestäneet katsella menoanne.


      • Anonyymi

        En etsi valtaa loistoa, en kultaa kaan........etsin vain r.tieasemaa


    • Anonyymi

      Kuinkahan nuo piispan tiloissa toimivat yhtiötten henkilökuntaa nyt sairastuu,
      Eikös siellä ollut piispasen mukaan terveydelle haitallista ,,kasvustoa, ,,. Mitä lie kasvustoa,
      En etsi valtaa loistooa.:))

    • Anonyymi

      Se ei ole niinkään oleellista, kuka saarnaa, vaan saarnan sisältö ratkaisee. Hyvässä saarnassa korostuu aina Jumalan armo ja rakkaus syntistä ihmistä kohtaan sekä Kristuksen sovitustyö. Hyvän saarnan jälkeen tulee hyvä mieli ja kiinnostus uskon asioihin säilyy tai jopa lisääntyy.

    • Muistakaa rehtorit ja muut opettajat, että koulun yhteisen joulujuhlan järjestäminen kirkossa on rikos! 🧐

      • Anonyymi

        Sun kirjoittelu on rikosta ihmisyyttä vastaan. Antaisit asioiden olla, älä ole joka asiaan viisastemassa. Olisi parempi, kaikille että pysyisit niissä anteenniasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoittelu on rikosta ihmisyyttä vastaan. Antaisit asioiden olla, älä ole joka asiaan viisastemassa. Olisi parempi, kaikille että pysyisit niissä anteenniasioissa.

        Kirjoitettu on: TIEDÄ, MISSÄ LANKESIT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitettu on: TIEDÄ, MISSÄ LANKESIT!

        Olen syypää kaikkeen.


      • Anonyymi

        Ei ole rikos, vaan ihan sopivaa. Tätä asiaa vielä selvennetään vuoden vaihteessa. Koulun joulujuhla voi olla myös toisinaan kirkossa.


    • Anonyymi

      Lapuan hiippakunnan nykyinen piispa on persona no grata (ei toivottu henkilö) Lapualla vehkeilynsä ja vilpillisten lakeijoidensa (hiippakunta-asessorit) johdosta. Piispanistuin on siirretty Seinäjoelle vilpillä ja viekkaudella. Mitä sanoisi Jeesus tähän vilpillisten fariseusten vehkeilyyn?

      • Anonyymi

        Buaazahhahhaahaa: Teidän homokörttläisyyden takia tuomiokapituli ja piispa muuttivat Seinäjoelle. Hän saattaa olla persoona nongrata, koska paljasti körttien homofiilisyyden. Uskovaisen piispan silmät eivät kestäneet körttisten teeskentelyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaazahhahhaahaa: Teidän homokörttläisyyden takia tuomiokapituli ja piispa muuttivat Seinäjoelle. Hän saattaa olla persoona nongrata, koska paljasti körttien homofiilisyyden. Uskovaisen piispan silmät eivät kestäneet körttisten teeskentelyä!

        Jumalauta! Näillä lakeuksilla ei Jumalaa pilkatta, eikä lapualaasia.


    • Lapuallakin asuu ihmisiä ei morkata heitä

      • Anonyymi

        Heidän sata vuotta kestänyttä hullunmenoaan tulee ivata, JOTTA VIISSTUISIVAT.


    • Anonyymi

      Jaahas Lapuan piispa peuralla on aikaa käydä hesas pitämäs jumalanpalvelusta. Miäs otettiin Lapuan piispaksi muttei oo vaan näkyny sitten kun sai viran Lpualta häippäs ,,ns.uutta miljoonalukaalia pykäämään naapuriin,, ja kun lapuan asema ei kelevannu.
      Voe, voe ja voe....eipäs

    • Anonyymi

      Tuleekohan herra piispa tiisten kauneipiin joululauluihin???

      • Anonyymi

        Ei tuu.


    • Anonyymi

      Ei tuu, EI, EI, EI! te olette liian syntisiä homokörttisiä eikä hurskas piispa halua teitä nändä....

      • Anonyymi

        Ei oo tiistellä yhtään syntistä eikä homoa eikä oo eres koskaan ollu


    • Anonyymi

      Piispa tulee rouvineen Ideaparkiin ostoksille ja piispa siunaa hänen ostoksensa. Ja maksaa lapualaisten kirkollisverovaroilla.

      • Anonyymi

        MUTTA EI RTULE LAPUALLE. Hävettää niin nähdä tätä sakkia!!!


    • Anonyymi

      Miten lapualaiset pääsisivät eroon nykyisestä Lapuan hiippakunnan piispasta, joka ei nauti lapualaisen kirkkokansan luottamusta?

      • Anonyymi

        Pääsee siitä eroon kun ei mene Ideaparkiin. Siellä hää todennäköisesti on enemmän kuin uudella virka-asunnollaan. Pitäähän rouvalla olla tavarankantaja.


      • Anonyymi

        Me enemmistö kristityt kannatamme piispaa. Te Lapualaiset HOMOKÖRTTISET tuotte julki oman vähemmistön mielipiteenne. Me muut kannatamme lujasti nykyistä uskovaista piispaa.

        Alkeellisesta kirjoituksesta päätellen olette MUILUN sukua. Onko kyyditysautossa jo pensaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me enemmistö kristityt kannatamme piispaa. Te Lapualaiset HOMOKÖRTTISET tuotte julki oman vähemmistön mielipiteenne. Me muut kannatamme lujasti nykyistä uskovaista piispaa.

        Alkeellisesta kirjoituksesta päätellen olette MUILUN sukua. Onko kyyditysautossa jo pensaa?

        Annatte kumminkin sitten lakeusristinne rapistua, niinkuin putkennekin
        \\\\ vissiin on välitä putkia oikein jo poltettu paremman puutteessa
        on sitä sitten loorases kiva tempasta


    • Anonyymi

      Murehritahan notta kuka saarnaa.
      Taitaa olla niin, että näidenkin kirjoitukseen tekijöiltä on jäänyt useampi saarna kuulematta. Tänäkin vuonna. Ja menneisyydessä.
      Joku varmaan haluaa tietää montako saarnaa on kuultu. Tälläkin kuulla kaksi. Kirkossa.

      • Anonyymi

        Se tässä onkin, kun välineillä voimme kuunella kaikea kotoa ennen kukonlaulua jo rupeaa työntämään tuuteista menoja pätkinä tietysti iltamyöhään ja nytkin jo järviradiosta puhaltaa hengellistä toivekonserttia parituntia,
        Raamattua on monin sepityksin luettavissa ja kuuneltavissa koneelta
        Jotta kyllä hengen hedelmää on saatavilla kylläkin ilman kontakteja ja yhteishenkeä.

        Onkos tämä nyt sitten jonkinlaista välivaihetta sille mitä tulevassa tähän keksiintyy ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe