Veikkaan että suurin osa lausuu röntgenin RÖNGTENIKSI.
Itsekin lausuin pitkän aikaa, kunnes katsoin , miten se oikeasti kirjoitetaan.
Pitäisi joskus soittaa RÖNTGENIIN ja kuunnella, miten siellä puhelimessa vastataan.
Röntgen vai Röngten?
18
298
Vastaukset
- Anonyymi
jaa a. Mutta muistatkos kuinka Bush junior lausui ydin aseen?
Silloin kun sota Irakiin aloitettiin tekosyynä joukkotuhoaseet niin hän toisti yhtenään sanaa "nukilor" kun oikea sana on "nuklear". Joten kyllä ne senat menee sakaisin pressoiltakin. :p On se rönkten.
- Anonyymi
Tätäkö se on se maailman meno?
- Anonyymi
Se On RÖNGTEN se :D
- Anonyymi
En ole ikinä kuullut kenenkään sanovan röntgeniä röngteniksi.
Se on muuten pihjala eikä mikään pihlaja. Ja se on muuten kalasääksi eikä mikään kalasääski. Ja se on muuten tuimaa eikä tuimaa.- Anonyymi
Olen enemmän kuullut RÖNGTEN sanaa käyettävän kuin RÖNTGEN.
- Anonyymi
Pihlaja on se puu, mikä tekee marjoja, mutta mikä on pihjala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihlaja on se puu, mikä tekee marjoja, mutta mikä on pihjala?
Pihjala on puu joka tekee pihjalanmarjoja.
- Anonyymi
Minä syön Gifu pastilleja.
- Anonyymi
Gifusta mieleisesi koti. http://kuvat.kaleva.fi/cartoons/cc5790da7eff4a73938b2a74132e08b1.jpg
- Anonyymi
Pikkulapset sanoo "rönkten". Aikuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran sivitystasoa, että tällaisen yleisesti käytetyn termin osaa sekä kirjoittaa että lausua oikein.
- Anonyymi
Röntgeniksi sitä sanottiin kakaranakin. Kukaan ei sano rönkten. Korkeintaan joku trolli.
- Anonyymi
X-rays on suomea ja X-Strahlen
Röntgen on saksaa
Mikä oli Röntgenin koulutus
Hän on koneinsinööri jonka todistukset EIVÄT ole jääneet kotiin
Luoja kiitos- Anonyymi
Mitä maata skradari on?
Valtaosa lausuu sen "röntken".
- Anonyymi
X-Ray
- Anonyymi
Röntkeni se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846