jo taannoin. "Vapaan juutalaisen saippua". Puolustaa PPP;tä. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/412c8b05-7ce1-466a-9d5c-1fa60463c027
Pertti Jarla pyysi anteeksi natsistrippiään
17
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jarlalta tuntuu puuttuvan kokonaisuuksien hahmotuskyky. Olen huomnnut kyseisen herran jutuissa aikaisemminkin saman ongelman.
Ensinnä, jos 1000:n sketsihahmojen mies alkaa pyyteleen anteeksi yhdeltä, silloin saa pyydellä anteeksi vielä monen monituista kertaa muiltakin. Toiseksi, ei ole mitään järkeä pyydellä anteeksi turhan takia. Se ainoastaan ruokkii näitä äänekkäitä mielensä pahottajia, joita tuntuu näinä päivinä suomessa riittävän.- Anonyymi
Jarla on oikeassa, asiasta loukkaantuivat vain persut jotka ovatkin ammattiloukkaantujia, saavat siitä jopa palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarla on oikeassa, asiasta loukkaantuivat vain persut jotka ovatkin ammattiloukkaantujia, saavat siitä jopa palkkaa.
Loukkaantui nyt sitten kuka hyvänsä, mutta tällainen tarpeeton ateeksipyytely vain pahentaa tilannetta ja tilanne on se, että pahastujien äänenpaine vain nousee ja määrä kasvaa kun heille annetaan ns. lisää narua.
Jos Jarla itse on veistellyt Juutalaiten joukkotuhonnan siivellä, siinä onkin jo syytä pyytää anteeksi jos nyt sekään riittää mihinkään. Peteliuksen huumori on ollut aina nimenomaan sketsiviihdehuumoria, ilman mitään viittauksia asioihin, joista ei todellakaan saa veistellä huumoria ei suoraan eikä muutenkaan. Se pitäisi olla jo ammattimaisen huumoristin pakaraluussa kuten on ollut juuri PPP:llä ja muutenkin se on suomalaisen sketsiviihtteen tekijöillä aika hyvin hallinnassa.
- Anonyymi
Kyllä minäkin herneen nänääni vetäsin!
- Anonyymi
Jarlakin pyrkii miellyttämään vallitsevaa viher-vassari hegemoniaa pelätessään sen tuomiota ja siitä seuraavaa ansioiden menetystä.
Jarlahan liittyi julkisesti pride-tukijoihinkin, että selkärangan notkeutta on jo nähty aiemminkin. - Anonyymi
Ei pidä ruveta nynnyilemään ja katumaan piirustuksiaan.
- Anonyymi
Anteeksi ymmärtäjiin loukkaantuneisiin.
- Anonyymi
Suomalaisessa sananvapaudessa eletään siinä mielessä “jännittäviä aikoja” että suvakismiin taipuvaiset taipuvaiset taiteilijat on saaneet automaattisen ”vapaudut vankilasta” kortin, mutta konkreettisesti haittamaahanmuutosta keskustelevat eivät!
Joten Suomalainen oikeusjärjestelmä on tehnyt perustuslaillisten yhdenvertaisuuslakien edessä itsestään pellen, ja joka tulee tulevaisuudessa näkemään ainoastaan. korpilait käyttöönoton lisääntymisenä, joka sotii pelkästään Suomalaista oikeusvaltiota vastaan.
Joten: Onneksi olkoon, luuserisuvakkioikeusidiootit! Olette saaneet aikaiseksi juuri sen kehityksen, jota mukama vastustatte! - Anonyymi
Nämä ovat karikatyyrejä, sellaisia, jotka saavat jopa huomaamaan omat stereotypiat ao hahmoista. mutta muistan kun asuin siihen aikaan helsingin malmilla, miten siellä nuoret mustalaiset käytti näitä samoja pulttiboishokemia kuten terve pahvihousu ja heitteli jalkojaan eteenpäin kuten petelius. eli huumorilla ne sen silloin ottivat. nyt jälkikäteen aina voi teeskennellä olleensa pahastunut, koska nykyaika näkee vähemmistöt jopa lainsäädännössä erityisryhminä, joita ei saa ottaa esiin kuin positiivisessa merkityksessä.
- Anonyymi
No sitä sietääkin pyytää anteeksi! Vitsailla nyt sillä legendalla, että natsit keittivät ihmisrasvasta saippuaa.
- Anonyymi
Syytä onkin madella jos vielä haluaa saada piirustuksiaan punaviher-median sivuille.
- Anonyymi
Hyysärin Sanomiin siis.
- Anonyymi
kokoomuksen palkkalistoilla ilmeisesti kyseinen "herra hyy" = minä hakkaan naisia ja ryöstän veronmaksajia ja olen niin ihana narsisti ja mun keskustapuolueen vanhemmat sieltä lestadiolaisista varmaankin juhan kanssa auttaa mua ylelle hommii???
- Anonyymi
Aika hauska! :/
Samassa artikkelissa Jarla sekä puolustaa sananvapautta, ja kitisee, ettei sais kitistä!? :D :/- Anonyymi
Kyllä huumorikin voi olla huonoa ja typerää,toisia naurattaa,toiset pahoittaa mielensä.Omantunnon herkkyydestä johtunee,missä menee raja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä huumorikin voi olla huonoa ja typerää,toisia naurattaa,toiset pahoittaa mielensä.Omantunnon herkkyydestä johtunee,missä menee raja.
Miks huumoriin pitäis sotkea omaatuntoa lainkaan? Huumori on huumoria, jonka tarkotus on ainoastaan naurattaa.
Kyllä ainakin meidän talouteemme hankitaan Vapaan juutalaisen saippuaa edullisesti Kärkkäiseltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842109Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4101950Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101380Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81962Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254958- 131878