Maanantain lakko

Anonyymi

NYT TARVITSEMME KOVIA TOVEREITA EMMEKÄ MITÄÄN SIANKUSESSA MARINOITUJA PASKANPUHUJA TAAVETTEJA KETÄ EI OLE EDES OLEMASSA!
TIETOOMME ON TULLUT ETTÄ, PÄÄKAUPUNKISEUDULLA TULLAAN MAHDOLLISEN LAKON SATTUESSA AJAMAAN RIKKURITYÖVOIMALLA!
TÄMÄ TOIMINTA ON PYSÄYTETTÄVÄ HETI ALKUUNSA
VUOROT EIVÄT SAA LÄHTEÄ VARIKOILTA TÄMÄ KÄSKY ON EHDOTON JA SITÄ ON NOUDATETTAVA VAIKKA MIKÄ TULISI!

22

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs komentaja sinä paskahousu olet?

      • Anonyymi

        Tulehan käymään portilla niin katsotaan se paskahousu uudelleen


    • Anonyymi

      Ostin juuri kuukausikortin joukkoliikenteeseen. Olen asiakas ja maksoin jokaisesta kuukauden päivästä enkä nyt huomenna saa käyttääkään julkisia. Tämä on väärin, mihin valittaa, mistä saan korvauksen maksetusta päivästä ja vaivasta joka minulle aiheutuu?

      • Anonyymi

        Jalkanikin on kipeä ja joudun kävelemään töihin koska taksiin ei ole varaa. Eihän tämä voi näin mennä?


    • Anonyymi

      Toverit, ottakaa kiväärit ja ampukaa kaverit.

    • Anonyymi

      Helsinkiläisenä veronmaksajana ja yksityisautoilija sanon, että huomenna on hyvä päivä. Verorahoja säästyy, kun turhat sosiaalikuljettimet eivät liiku eikä teille keskivartalolihaville makseta palkkaa.

      • Anonyymi

        Just noin, lippujen hinnat nostettava ainakin vastaamaan kustannuksia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti hallituksessa alkaa riita ja Kepu kaataa hallituksen ja mitä pikemmin Antti Rinne lopettaa sitä parempi kaikille.

      • Anonyymi

        Tähänmennessä tietoon tullut 5 rikkurin kusella uittaminen.
        Eivät poliisia uhosta huolimatta paikalle pyytäneet, mutta luopuivat rikkuroinnista ja painuivat ilmeisesti pyykille !!!

        Talkoo-Taavetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänmennessä tietoon tullut 5 rikkurin kusella uittaminen.
        Eivät poliisia uhosta huolimatta paikalle pyytäneet, mutta luopuivat rikkuroinnista ja painuivat ilmeisesti pyykille !!!

        Talkoo-Taavetti

        Yksilöippä varikot missä näin on käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksilöippä varikot missä näin on käynyt.

        Kun punikki kallistaa hiemankin päätä, niin aina sitä lorahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun punikki kallistaa hiemankin päätä, niin aina sitä lorahtaa.

        Joka varikolla oli ryhmämme jäseniä ja räikeimmät, yhteensä 5 tapausta ruiskutettiin.
        Kertokaa missä itse olitte, mukamas valvontakomissio, herrojen kätyrit ja Kähärän .
        Tavataanko ent Helmigrillissä Kontulassa, jos jäi jotain hampaankoloon , tai joku halukas ilman sianlieteannostansa ???


        Talkoo-Taavetti


    • Anonyymi

      PUNIKIT FRAMFÖR!!! TULTA!!!!!!

    • Anonyymi

      Ei ala nyt , mutta ihan lähiaikoina lähtee kuljetusalakin lakkoon ja se voikin kestää oman aikansa pitkästä aikaa.
      Mitä lakon onnistumisprosenttiin tulee, niin se on lähes sata ja kun rikkurit on uitettu siinä siankusessa sankoruiskuin ja moottoroiduinkin ruiskuin, niin sitten on täysi 100% osallistumisaste, kun ensin rikkureille annettu siankusikaste !!!

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Vituiks menee bussikuskien osalta.
      10c korotusta tuntipalkalle ja kaikki taas tyytyväisiä ja painavat aamusta iltaan kuten ennenkin.
      Sen sijaan ahtaajat saa 10%.

    • Anonyymi

      Helpolla ei periksi anneta. No...lähiaikonahan tuo nähdään.
      Porteilla tavataan

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      1.3 alkaa ruutat laulaa jos rikkureita ilmaantuu !!!

    • Anonyymi

      Syksyn 2023 kuluessa ja talven 2024 alkaessa alkavat ruutat soida lakkoporteilla kun Taavetin porukka pääsee jyräämään !!!

      • Anonyymi

        Jaa, onko eläkeläiset suunnittelemassa lakkoa Kelan portille?


      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Mä ajan pitkää päivää 400% palkalla 😉.

        Ja sen kiitoksena käyn sdp:n teltoilla ilmaisilla kahveilla ja makkaroilla 🥰


    • Anonyymi

      Poliittiset lakot ovat lapsellisia ja isoilla kirjaimilla kirjoittaminen.

    • Anonyymi

      Joka kehui ajavansa 400% lakon aikana, voi tulla pahasti pettymään.
      Vanhan vankan kokemuksen perusteella on takuuvarma asia, jos ruuttaryhmämme vaan on portilla kun sitä temppua yrität, että pelkästään päästä portista sisälle, et aja metriäkään kunnes siankusenhaju on parin viikon kuluessa hävinnyt ryysyistäsi ja nahkastasi.
      Tyrkkäämme sitä kauluksesta sisäpuolellekin ja hieman tärpättiä munille että juokset hieman.
      Lakkoja odotellessa...

      Talkoo-Taavetti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe