Seinäjoki maakunnan veturi

Anonyymi

On mahtavaa että saatiin Ideapark. Kävin tänään sjoppailemassa siellä ja keskustassa. Kummassakin paljon väkeä ja parkkipaikat lujassa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan maakunnan kuppari.

    • Anonyymi

      Jotta kollotaako ja kovasti, ei muutakuin veturista vaunut irti
      - päästään paljon vähemällä punttoolla

    • Onneksi lapulaisilla on halpahalli. Emme tarvitse muoti vaatteita tuulipuku ja kumpparit niillä saa naisia jos saa ollenkaan (olemme runkkareita)

      • Anonyymi

        Parkkipaikat lujassa kertoo rakentamisen huonosta laadusta.esim nyt kun vaasan moottoritien nurkille tehdään uusi prisma ja cittari/teollisuusalueiden poistumisteiden läheisyyteen. Tulee molempiin 3krs parkkihallit maan alle toki se on ollut siellä jo pitkään normaalia.täällä ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkkipaikat lujassa kertoo rakentamisen huonosta laadusta.esim nyt kun vaasan moottoritien nurkille tehdään uusi prisma ja cittari/teollisuusalueiden poistumisteiden läheisyyteen. Tulee molempiin 3krs parkkihallit maan alle toki se on ollut siellä jo pitkään normaalia.täällä ei

        Vaasan moottoritie on vitsi.Seinäjoelle sellainen tarvittaisiin kun täällä on sitä liikennettäkin enemmän..Kivihaan kaupat ovat ihan hyviä ja uudehkoja.Turha on Laihialaasille marketteja pykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkkipaikat lujassa kertoo rakentamisen huonosta laadusta.esim nyt kun vaasan moottoritien nurkille tehdään uusi prisma ja cittari/teollisuusalueiden poistumisteiden läheisyyteen. Tulee molempiin 3krs parkkihallit maan alle toki se on ollut siellä jo pitkään normaalia.täällä ei

        Joo mutta maalaiset ei osaa eikä uskalla parkkihalleihin ajaa. Täkäläisiä vaivaa puomipelko sekä maksuautomaattihönöys. Pitää olla tilavaa ja leviää, muuten menöö maalaisella herne aivoissa jumiin. Väki on sen verran tynnyrissä kasvanutta, että kolme asiaa yhtäaikaa on aivan liian vaikiaa.

        Semmosta se on, kun on totuttu tyyräämään auto porraspään eteen, ja siitä sitten lompsitaan kengät jalaas keittiöön, äireen valmiiksi kattamaan pöytään, syömään pernamuusia ja maitua. Ja äiree sitten komentaa kengät pois. Oho, oli näläkä en huamannu, liian monimutkaasta. Eteläpohjalainen on yksinkertainen ihminen, eikä tykkää liiasta monimutkaisuudesta. Vain yksi asia kerrallaan, heti kun on monta asiaa, näläkä, ovi, valo, kengät, niin kengät unohtuu jalkaan ja ovi auki. Ööörggh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta maalaiset ei osaa eikä uskalla parkkihalleihin ajaa. Täkäläisiä vaivaa puomipelko sekä maksuautomaattihönöys. Pitää olla tilavaa ja leviää, muuten menöö maalaisella herne aivoissa jumiin. Väki on sen verran tynnyrissä kasvanutta, että kolme asiaa yhtäaikaa on aivan liian vaikiaa.

        Semmosta se on, kun on totuttu tyyräämään auto porraspään eteen, ja siitä sitten lompsitaan kengät jalaas keittiöön, äireen valmiiksi kattamaan pöytään, syömään pernamuusia ja maitua. Ja äiree sitten komentaa kengät pois. Oho, oli näläkä en huamannu, liian monimutkaasta. Eteläpohjalainen on yksinkertainen ihminen, eikä tykkää liiasta monimutkaisuudesta. Vain yksi asia kerrallaan, heti kun on monta asiaa, näläkä, ovi, valo, kengät, niin kengät unohtuu jalkaan ja ovi auki. Ööörggh.

        Näinhän se on.Ei Vähäkyröläinen eikä Laihialainen aja Vaasan toriparkin kellariin.Sama se on Seinäjoella.Ei aja Ylistaron Untamalalainenkaan eikä Lapualaanen Seinäjoenkaan toriparkin kellariin.En muuten aja minäkään kuin korkeintaan Epstorin kellariparkkiin kun meen Megakeskukseen ja Piikin pizzapuffaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on.Ei Vähäkyröläinen eikä Laihialainen aja Vaasan toriparkin kellariin.Sama se on Seinäjoella.Ei aja Ylistaron Untamalalainenkaan eikä Lapualaanen Seinäjoenkaan toriparkin kellariin.En muuten aja minäkään kuin korkeintaan Epstorin kellariparkkiin kun meen Megakeskukseen ja Piikin pizzapuffaan.

        Apinaa on vaikea kouluttaa...se piikki on ollu pitkään Seinäjoen suosituimpia ravintoloita...Vittu mikä vitsi....Nooh juuri näin..heitä rahaa pöytää vedä Safkaa niin paljon että tulee paska housuun...autoa sano oli pitäny mennä muoreen työ syömään kuoripernut...en usko idea...n nousuun koska raamattuvyökyke ei ole valmis viellä ihan kaikkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on.Ei Vähäkyröläinen eikä Laihialainen aja Vaasan toriparkin kellariin.Sama se on Seinäjoella.Ei aja Ylistaron Untamalalainenkaan eikä Lapualaanen Seinäjoenkaan toriparkin kellariin.En muuten aja minäkään kuin korkeintaan Epstorin kellariparkkiin kun meen Megakeskukseen ja Piikin pizzapuffaan.

        Megalle mennes mä ajan sen pihaa asti ku on ilmaanen. Siinon kattokin päällä niin ei kastu, eikä tartte kaukaa kävellä.


    • Anonyymi

      Löyty parkki kyllä heti...
      Keskiseltä ei

    • Anonyymi

      Aisaton veturi ja omanapa etusialla, joka nyt näyttääkin paljastuvan tapansa näyttäen

    • Anonyymi

      Maalaaset viöö autonsa useimmiten Anttilan parkkihin, kun sielä on leviää ja avaraa. Toinen suosittu paikka on torikadun ympäristö, viistoparkkiin on helpompi ajaa kuin ruveta taskuparkkeeraamaan kadunvarteen. Torikadun vieres on se cumulucsen takaparkki, sinnekin maalaiet viöö autonsa, kun se muistuttaa osuuskaupan pihaa. Sitten torikeskuksen molemmilla puolilla on semmoiset "kuraparkit", jotka on jostain syystä jääneet joutomaaksi, ja niistä on tullut yllättäen maalaisten suosimia parkkipaikkoja. Myös kauppakadun varrella on vinoparkkeja, jonne maalaisen on helppo töräyttää autonsa, ei tarvi vekslata. Lehtisen pihaakin moni maalainen vielä käyttää, kun ei muualle uskalla. Kelan parkkiakin moni käyttää, ja sen puiston reunassa olevaa parkkia.

      Sen sijaan megakeskuksen kattoparkkis on maalaiselle täysi nou nou, kun sinne menee peloittava ramppi. Myös uuden torin ympäristö on täysin no-go-aluetta, kun ei maalainen osaa sompailla noin ahtaassa ympäristössä, ja pitäisi vielä osata taskuparkkeerata. Kellariparkkeja ei kannata edes mainita, maalainen ei ikipäivänä menisi sellaiseen, kun ei maalainen ole koskaan käynyt sellaisessa, eikä tiedä miten siellä toimia, saati miltä siellä yleensä näyttää, parempi siis pysyä poissa kokonaan tuollaisista.

      Lopuksi, kaikille maalaisille on yleistä se, että he eivät hoksaa parkkimaksullisuutta, koska eivät ole tottuneet sellaiseen. Sama juttu jos jossain on parkkikiekkopysäköinti, niin ei maalainen hoksaa sitä, eikä hänellä edes ole semmoista kapistusta autossaan, koska ei ole välttämättä edes kuullut sellaisen olemassaolosta. Sitten jos esim jossain pihassa saa tunnin ilmaislipun, vihreää nappia painamalla, niin ei maalainen sitäkään hoksaa. Maalainen ottaa mieluiten parkkisakot, ja raapii sitten sen maksulapun kanssa päätään, ja kiroaa mielessään kaupunkilaiset, ja hokee kaikenlaista tyhmää. Lopuksi maalainen ajaa vielä epähuomiossa yksisuuntaista väärään suuntaan, ja aiheuttaa suojatiellä huomaamattaan vaaratilanteen, jota ei edes huomaa, koska keskittyminen menee täysin kaupunkiliikenteessä selviämiseen ylipäätään. Lopulta kun hän pääsee omalle kirkonkylälle vievälle tielle, hän huokaisee helpotuksesta, heitää roskat ikkunasta pihalle, ja sanoo "kyllä maalla on mukavaa".

      • Anonyymi

        No seinäjoki on maaseutua, kai siellä maaseudun tavat on.


      • Anonyymi

        Nimenomaan, maaseudulla sjoella ollaan, ei missään Citys.
        Voi elämän kevät näitä avauksia.


    • Anonyymi

      Olis ees putket kunnos, niidenkään huoltoon uusintaan ei voimmat piisaa, eikä se aivan turhaputki ookkaan putkisto -

    • Anonyymi

      seinäjoki maakunnan kupparinousukas. avaruurenjoulupukin kotipesä. kaikkien huonojen ideoiden keskittymä. Lapua rulettaa

      • Anonyymi

        Joo loppui näiltä taivastelijoilta tosi
        -pukki tuomaan ilma lahajoja ja sitten vain taivasta töllistelemään vapaalla tyylillä kylläkin


      • Anonyymi

        Tällä palstalla kyllä veturimiehet heiluttaa...sitten ne menee syömään piikkiin...ja ajaa rinkiä,unelmoimaan pillusta. Työkkäri päivänä Ideaparkin kanasiivet naamaan...uuujeee


    • Anonyymi

      Niin no, on kai se niin.
      Ei kai monta kauppaa yhdessä kasassa niin suuri autuus ole, jos ne kaikki on noin pääasiassa ottamassa ?
      Liike-elämä on tämän kannalla aina ollut, mutta onkohan niitä luovuttajia tarpeeksi ?
      Nähtäväksi jää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe