Todella kuvottavaa tuo puolueellisuus, Ehdottomast jatkoon olisi pitänyt pääsä Laura Lepistö ,eikä tuo ketkula meeri.
Tuomarit pilasivat ohjelman Lauran pudottamisella
13
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ei ole tanssijan sielua eikä monipuolista tunneilmaisua, tekniikkaa kylläkin tosi paljon, ( paitsi kahden jalan päällä seisominnen tanssiessa oli iso taitamattomuus ) ainoa oikea ratkaisu oli tietenkin tiputtaa Laura. Ei kaikilla ole kaikkea, vaikka kuinka haluaisi. Tanssija sieluiseksi synnytään. Kuvaukselliseksi synnytään, kaunottareksi synnytään... noille asioille ei kukaan voi mitään. Niitä ei voi rahalla ostaa, eikä leikkauksilla hankkia.
Kunpa Meeriä saisi nähdä jossain muuallakin, esiintymässä, kun ensimmäinen kerta esiintyä oli näin huikea, niin mitä saisimmekan jatkossa nähdä !! <3 - Anonyymi
Meerillä mahtava ilmaisu ja lavakarisma, jännä, että kokeneelta esiintyjältä voi puuttua lavakarisma kokonaan!
Meeri ja Matti ovat olleet suosikkini alusta asti,mutta on selvää että homonäyttelijä pedataan voittajaksi.
- Anonyymi
Espanjafani kirjoitti:
Meeri ja Matti ovat olleet suosikkini alusta asti,mutta on selvää että homonäyttelijä pedataan voittajaksi.
Miten niin pedataan? Siksikö, kun on homo?
Minä olen alusta lähtien tykästynyt Cristofferin tanssiin. Saa nauttia tanssista ilman, että tarvii pelätä kankeutta.
- Anonyymi
Tuomari Helena on aina ollut puolueellinen Laura kohtaan Laura ole seksipommi tai tietyn näköinen , joka vähentänyt Lauran pisteitä Myös vaadittu Lauralta enemmän kun on taitoluistelia
- Anonyymi
Lauralta ei ole vaadittu enemmän taustansa takia. Syyt tippumiseen ovat ihan vain siinä, ettei ole tanssija tyyppi ollenkaan vaan tekninen taitoluistelija. Tekninen . Ei vaan pysty ilmaisemaan tunteita kuten moni muu TTK ssa. Ei saa millään tekemisellään ihoa kanan lihalle... ei vaan. Me olemme erilaisia persoonia,. Kaikilla omat vahvuusalueensa.
Miettikää esim Lauri Tähkää, ei ole hyvä miehen ääni, ei ole erityisen taitava laulaja, mutta lavakarisma on uskomaton !! Ei jätä ketään kylmäksi esiintyessään. Hittiä hitin perään hän tekee... kuten taas tulossa joulu aiheinen hitti, Joulu on joulumpi, jotain sinne päin se on.... esim. Tauno Palo, Olavi Virta, karismat henkeä salpaavat... sinne sekaan kuuluu myös uskomaton MEERI ! Meeriä katselisi haltioituneena Jukka Haapalainenkin, vaikka vain lyhtypylvään ympärillä Meeri kävelisi, , kuten kuulitte. Tasan ei käy onnen lahjat.
- Anonyymi
laura olisi pitänyt päästä jatkoon
- Anonyymi
Lauran jatkoon menolle ei ollut olemassa perusteluita. Juuri oikein meni.
- Anonyymi
Minä sanoin jo sunnuntai-iltana tanssien alkajaisiksi, että nyt putoaa Laura Lepistö. Aivan oikein, oli hänen vuoronsa, muut parit parempia. Lepistö hyvin edistynyt, mutta se säteily ja "viimeinen silaus" puuttui. Loput kolme niin hyviä, että olen tyytyväinen kenen tahansa voittoon.
Aivan turhaa mollata tuomareita, kun päätyivät oikeaan ratkaisuun, aina joku häviää ja toinen voittaa, skaba kun kyseessä. Loppupeleissä kenenkään elämä ei kaadu leikkimielisen kisan lopputulokseen. Mukavaa seurattavaa, ueat asut, meikit ja kampaukset sekä huikean hyvää musiikkia. Ainoa mitä kritisoin on turha kolmas juontaja.- Anonyymi
Kyllä, ei mitään mieltä pitää KOLMEA juontajaa... en voi ymmärtää... pitkästyttää hyvää ohjelmaa se. Ei ketään kolmanneksi, en persoona siis kritisoi.
- Anonyymi
On kolme juontajaa jo liikaa Mukava kuitenkin uutena tulokkaana tuo Tuija Voitaisiin kyllä vaihdella välillä juontajia ja tuodaihanuusia kykyjä näytille
- Anonyymi
Laura putosi, kun pieraisi väärällä hetkellä. Helmat vaan lepatti.
- Anonyymi
Jo oli Iltalehden toimittajalla Reetta Paunosella tuska, kun ei tuomarit olleetkaan samaa mieltä hänen kanssaan. Olin minäkin kerran eri mieltä pudotetusta, mutta ei tullut mieleenikään lähteä kirjoittamaan, että tuomarit ovat puolueellisia eivätkä osaa hommiaan. Saati sitten väittämään, että koko kansa oli järkyttynyt väärästä ratkaisusta. Minä olen tanssinut koko ikäni ( yli 60v) ja tykkäsin, että Meerillä oli hyvä meno ja paljon jiveä, siihen nähden että Lauralla meni tanssiakaa nostoihin, jotka oli jo nähty. Enkä niin hirveästi välitä katsella toisen peppua vaikka nätti onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673