Tuomarit pilasivat ohjelman Lauran pudottamisella

Anonyymi

Todella kuvottavaa tuo puolueellisuus, Ehdottomast jatkoon olisi pitänyt pääsä Laura Lepistö ,eikä tuo ketkula meeri.

13

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun ei ole tanssijan sielua eikä monipuolista tunneilmaisua, tekniikkaa kylläkin tosi paljon, ( paitsi kahden jalan päällä seisominnen tanssiessa oli iso taitamattomuus ) ainoa oikea ratkaisu oli tietenkin tiputtaa Laura. Ei kaikilla ole kaikkea, vaikka kuinka haluaisi. Tanssija sieluiseksi synnytään. Kuvaukselliseksi synnytään, kaunottareksi synnytään... noille asioille ei kukaan voi mitään. Niitä ei voi rahalla ostaa, eikä leikkauksilla hankkia.

      Kunpa Meeriä saisi nähdä jossain muuallakin, esiintymässä, kun ensimmäinen kerta esiintyä oli näin huikea, niin mitä saisimmekan jatkossa nähdä !! <3

    • Anonyymi

      Meerillä mahtava ilmaisu ja lavakarisma, jännä, että kokeneelta esiintyjältä voi puuttua lavakarisma kokonaan!

      • Meeri ja Matti ovat olleet suosikkini alusta asti,mutta on selvää että homonäyttelijä pedataan voittajaksi.


      • Anonyymi
        Espanjafani kirjoitti:

        Meeri ja Matti ovat olleet suosikkini alusta asti,mutta on selvää että homonäyttelijä pedataan voittajaksi.

        Miten niin pedataan? Siksikö, kun on homo?
        Minä olen alusta lähtien tykästynyt Cristofferin tanssiin. Saa nauttia tanssista ilman, että tarvii pelätä kankeutta.


    • Anonyymi

      Tuomari Helena on aina ollut puolueellinen Laura kohtaan Laura ole seksipommi tai tietyn näköinen , joka vähentänyt Lauran pisteitä Myös vaadittu Lauralta enemmän kun on taitoluistelia

      • Anonyymi

        Lauralta ei ole vaadittu enemmän taustansa takia. Syyt tippumiseen ovat ihan vain siinä, ettei ole tanssija tyyppi ollenkaan vaan tekninen taitoluistelija. Tekninen . Ei vaan pysty ilmaisemaan tunteita kuten moni muu TTK ssa. Ei saa millään tekemisellään ihoa kanan lihalle... ei vaan. Me olemme erilaisia persoonia,. Kaikilla omat vahvuusalueensa.

        Miettikää esim Lauri Tähkää, ei ole hyvä miehen ääni, ei ole erityisen taitava laulaja, mutta lavakarisma on uskomaton !! Ei jätä ketään kylmäksi esiintyessään. Hittiä hitin perään hän tekee... kuten taas tulossa joulu aiheinen hitti, Joulu on joulumpi, jotain sinne päin se on.... esim. Tauno Palo, Olavi Virta, karismat henkeä salpaavat... sinne sekaan kuuluu myös uskomaton MEERI ! Meeriä katselisi haltioituneena Jukka Haapalainenkin, vaikka vain lyhtypylvään ympärillä Meeri kävelisi, , kuten kuulitte. Tasan ei käy onnen lahjat.


    • Anonyymi

      laura olisi pitänyt päästä jatkoon

      • Anonyymi

        Lauran jatkoon menolle ei ollut olemassa perusteluita. Juuri oikein meni.


    • Anonyymi

      Minä sanoin jo sunnuntai-iltana tanssien alkajaisiksi, että nyt putoaa Laura Lepistö. Aivan oikein, oli hänen vuoronsa, muut parit parempia. Lepistö hyvin edistynyt, mutta se säteily ja "viimeinen silaus" puuttui. Loput kolme niin hyviä, että olen tyytyväinen kenen tahansa voittoon.
      Aivan turhaa mollata tuomareita, kun päätyivät oikeaan ratkaisuun, aina joku häviää ja toinen voittaa, skaba kun kyseessä. Loppupeleissä kenenkään elämä ei kaadu leikkimielisen kisan lopputulokseen. Mukavaa seurattavaa, ueat asut, meikit ja kampaukset sekä huikean hyvää musiikkia. Ainoa mitä kritisoin on turha kolmas juontaja.

      • Anonyymi

        Kyllä, ei mitään mieltä pitää KOLMEA juontajaa... en voi ymmärtää... pitkästyttää hyvää ohjelmaa se. Ei ketään kolmanneksi, en persoona siis kritisoi.


    • Anonyymi

      On kolme juontajaa jo liikaa Mukava kuitenkin uutena tulokkaana tuo Tuija Voitaisiin kyllä vaihdella välillä juontajia ja tuodaihanuusia kykyjä näytille

    • Anonyymi

      Laura putosi, kun pieraisi väärällä hetkellä. Helmat vaan lepatti.

    • Anonyymi

      Jo oli Iltalehden toimittajalla Reetta Paunosella tuska, kun ei tuomarit olleetkaan samaa mieltä hänen kanssaan. Olin minäkin kerran eri mieltä pudotetusta, mutta ei tullut mieleenikään lähteä kirjoittamaan, että tuomarit ovat puolueellisia eivätkä osaa hommiaan. Saati sitten väittämään, että koko kansa oli järkyttynyt väärästä ratkaisusta. Minä olen tanssinut koko ikäni ( yli 60v) ja tykkäsin, että Meerillä oli hyvä meno ja paljon jiveä, siihen nähden että Lauralla meni tanssiakaa nostoihin, jotka oli jo nähty. Enkä niin hirveästi välitä katsella toisen peppua vaikka nätti onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe