Virvon varvon tuoreeks terveeks,teille vitsaaa,mulle palkkaaa ;)))
Olkaapa hyvät :)
Tästä koko huuhaalle!!!
89
2196
Vastaukset 89
- kippari
kun kipparilla ei ollut nameja sinulle;=)))No nyt täytyy lähtee ulkoileen on niin kaunis toi ilam täällä:=))))
- sydänystävä
kahvitkin :))
Nätti sää on täälläkin,tuulee kylmästi :) - kippari
sydänystävä kirjoitti:
kahvitkin :))
Nätti sää on täälläkin,tuulee kylmästi :)kipparilla kahvia löytyy talosta;=)Mut nyt taidan lähtee ulkoileen kun viellä on toi ilmakin kaunis ja aika lämminkin;=)
- sydänystävä
kippari kirjoitti:
kipparilla kahvia löytyy talosta;=)Mut nyt taidan lähtee ulkoileen kun viellä on toi ilmakin kaunis ja aika lämminkin;=)
lenkki,mutta varo niitä noita-akkoja,tiedä vaikka vievät mukanaan Kyöpelivuorelle ;)))
- kippari
sydänystävä kirjoitti:
lenkki,mutta varo niitä noita-akkoja,tiedä vaikka vievät mukanaan Kyöpelivuorelle ;)))
lenkillä eikä mua viennyt noita eikä muukaan akka mukana;=))
- antza
....virpomisest,miten sen palkan suoritan....))))
tunti sitten kävi jo pikkunoitii, pajun sain,he (2) euron....))))))- sydänystävä
sinä haluaisit antaa...
minäpä olenkin vähän isompi noita,känsä nenänpäässä ;)))ja musta kissakin löytyy harjan varrelle istumaan ;)) - antza
sydänystävä kirjoitti:
sinä haluaisit antaa...
minäpä olenkin vähän isompi noita,känsä nenänpäässä ;)))ja musta kissakin löytyy harjan varrelle istumaan ;))...nokinenän näköinen....)))) saat palkaksi
ens vuotta varten turboluudan,jolla sujahdat
nopeesti tänne,kissan kaa.......)))) - sydänystävä
antza kirjoitti:
...nokinenän näköinen....)))) saat palkaksi
ens vuotta varten turboluudan,jolla sujahdat
nopeesti tänne,kissan kaa.......))))aika vinhaa päästä lentelee minne haluais,kiitos mielelläni otan palkan vastaan :))
Tukka hulmuten kaartelisin ja kiertelisin luudallani pitkin maita ja mantuja ;))
..nyt tosiaan pääsiäinen? luulin sen olevan vasta ens viikonloppuna vai olenko ihan pihalla?
mikä on hyvin mahdollista kyllä..- sydänystävä
johtuu varmaan kaljottelustasi ;))
Nyt on Palmusunnuntai ja me noita-akat liihottelemme siellä täällä jakaen vitsaa ;))
Virvon sinutkin terveeksi siitä "kellari"pervokista ;))
- japanitar
palmusunnuntaita meiltä !! Ja me ollaan niin kilttejä ettei meille tarvii piiskoja:)))
- sydänystävä
Hienoa että on kilttejäkin virvottavia,ojennampa teille sitten kauneimman varpuni ;))
Mukavaa sunnuntain jatkoa vaan ,molemmille sinne ;))
- Doe-10
Nyt ei paranekaan istua,kun peppu on paukamilla:))
- sydänystävä
liian kovakourainen sulle,mutta varmaan äskeinen helpotti olotilaasi hiukan ;)))
- sydänystävä
hiukan kovakourainen sinulle,mutta äskeinen varmaan helpotti oloasi hiukan ;))
- sydänystävä
vielä kerran,hitsi,hyvin pelaa taas yhteydet :))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
hiukan kovakourainen sinulle,mutta äskeinen varmaan helpotti oloasi hiukan ;))
se on vain pelkkää rakkautta;))
Rikoimme tosiaan puheluennätyksemme: 1h,4min,26sekuntia.Vieläkö on käsivarsi puuduksissa? - sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
se on vain pelkkää rakkautta;))
Rikoimme tosiaan puheluennätyksemme: 1h,4min,26sekuntia.Vieläkö on käsivarsi puuduksissa?Kyllä taas ei pelaa oikein minun kone,kun pätkäsee yhteyden poikki...mutta saitpahan 3viestiä kerralla ;)) oleppa hyvä ;))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
Kyllä taas ei pelaa oikein minun kone,kun pätkäsee yhteyden poikki...mutta saitpahan 3viestiä kerralla ;)) oleppa hyvä ;))
Mutta eikös se uusi kone kytketä lähipäivinä?Kai se henkilö sentään pääsiäiseksi tulee sen asentamaan:)?
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Mutta eikös se uusi kone kytketä lähipäivinä?Kai se henkilö sentään pääsiäiseksi tulee sen asentamaan:)?
tulee,kunhan töiltään ehtii :))
Siihen asti tällä vanhalla rämällä kirjoittelen ;)
Missähän kaikki taas on täältä? - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
tulee,kunhan töiltään ehtii :))
Siihen asti tällä vanhalla rämällä kirjoittelen ;)
Missähän kaikki taas on täältä?tai savuisessa kapakassa parantelemassa krapuloitaan:))
Niin,saatkin virpoa minua uudestaan sitten huhtikuun puolella..ja tietysti saunassa;))Tämänkertainen kokemus tuntui ainakin niiin hyvältä:)))
(pervoa)??? - sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
tai savuisessa kapakassa parantelemassa krapuloitaan:))
Niin,saatkin virpoa minua uudestaan sitten huhtikuun puolella..ja tietysti saunassa;))Tämänkertainen kokemus tuntui ainakin niiin hyvältä:)))
(pervoa)???varaankin sitten oikein luudanvarren,jotta saat kunnon kyytiä...no höh...en minä oo sellanen :((
Hellästi ja rajusti,niin se olla pitää ;)) - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
varaankin sitten oikein luudanvarren,jotta saat kunnon kyytiä...no höh...en minä oo sellanen :((
Hellästi ja rajusti,niin se olla pitää ;))Nytpä taidan Googlata sen erään kaupungin matkailusivuille..vähän katselemaan hotellihuoneitten hintoja;))
- Doe-10
Doe-10 kirjoitti:
Nytpä taidan Googlata sen erään kaupungin matkailusivuille..vähän katselemaan hotellihuoneitten hintoja;))
hintaluokka on se,jonka puhelimessa mainitsin.Pistetäänkö teltta pystyyn:))?
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
vielä kerran,hitsi,hyvin pelaa taas yhteydet :))
Näin unta,että kirjoitin viestin tänne huuhalle aamuyöstä.Kun herään,täytyy tulla vilkaiseen,pitääkö tämä tosiaan paikkansa;))
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Näin unta,että kirjoitin viestin tänne huuhalle aamuyöstä.Kun herään,täytyy tulla vilkaiseen,pitääkö tämä tosiaan paikkansa;))
Se ollut on varmaan ;))
Ja en muuten lähe telttaan,ainakaan talvella,kesällä sitten telttailu vois ollakkin mielenkiintoisaa ;)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
Se ollut on varmaan ;))
Ja en muuten lähe telttaan,ainakaan talvella,kesällä sitten telttailu vois ollakkin mielenkiintoisaa ;))Mites siellä savossa aamu on alkanu??
ja viikonloppu mennyt?
;-)) - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
Se ollut on varmaan ;))
Ja en muuten lähe telttaan,ainakaan talvella,kesällä sitten telttailu vois ollakkin mielenkiintoisaa ;))Vai olisiko se unissakävelyn uusi muoto,unissasurffailu;))?
Ken tietää...?
- quistis
jolloin tehdään taikoja!Tämäkin trulli huulensa punaa ja lähtee etsimään uhria,jonka ...pahus loppu pääsi unohtumaan:o))))Palmusunnuntaita kuitenkin kaikille:o)))
- sydänystävä
yritän sun viestiin vastata,niin pätkäs poikki:((
Taidat ollakkin se oikea noita ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
yritän sun viestiin vastata,niin pätkäs poikki:((
Taidat ollakkin se oikea noita ;))noitien sukua.Jos uskallat katsoa mua silmiin,niin kerron Sinulle sielusi salat...Kyllä noituli tietää;o)))))
- Mr.Muna
Virvon varon vanhaks kipeeks,teille virtsaa,mulle kakkaa.
PS. Ei ryypätä saa,ei oksentaa saa,pulsu voi tulla ikkunan taa.- sydänystävä
antaa extravirpominen, kun näkyy joku asia nyt ottavan kupoliin ;))
Aurinkoista päivän jatkoa ;))
- muikkumiesSL
suklaisia tarjoo ja Mukkuja ison kasan.Halii sinne ja kaikkea hauskaa.
- sydänystävä
vaikka en suklaasta kauheesti pidäkkään :)
Tarkotitko muikkuja...mukulla?
- NeitiX
"Muut virpoo viitosella, mie kymppiä kyselen" ;D
- Carmencita
virpomisesta, Meilläkin kävi monta virpojaa, nuorempaa ja vähän vanhempaa. ;-))
- Moppi
No sanohan Carm tulitko tuoreeks. ;)
En nyt millään uskalla paljastaa...;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
En nyt millään uskalla paljastaa...;)tuoreeksi. ;-))
Varsikin toimi hyvin. ;-))) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
tuoreeksi. ;-))
Varsikin toimi hyvin. ;-)))Entäpä se terveyden kanssa... ;)
Varressa pitää olla säätövaraa. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Entäpä se terveyden kanssa... ;)
Varressa pitää olla säätövaraa. ;)erinomainen, jumppaaminen siivouksen muodossa pitää kunnon korkealla.
ja varsi on säädettävissä, kun tarviaa pituutta, niin sitähän löytyy hyvinkin nopeaan, pienellä käden liikkeellä. ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
erinomainen, jumppaaminen siivouksen muodossa pitää kunnon korkealla.
ja varsi on säädettävissä, kun tarviaa pituutta, niin sitähän löytyy hyvinkin nopeaan, pienellä käden liikkeellä. ;-))Se on tämä nykyajan teknikka sitten ihmeellistä. ;)
Hyvällä mopilla saa pidettyä paikat kunnossa niin, että kehtaa niitä sitten esittellä. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Se on tämä nykyajan teknikka sitten ihmeellistä. ;)
Hyvällä mopilla saa pidettyä paikat kunnossa niin, että kehtaa niitä sitten esittellä. ;)paikat kiiltää kun vahattuna,tuoksu raikas ja mukava on mielikin. ;-))
Ainut hankaluus varressa on, kun sitä pidentää niin se tuppaa paksuuntumaan samalla.
Osaisko Moppi asiantuntijana kertoa, missä vika on? ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
paikat kiiltää kun vahattuna,tuoksu raikas ja mukava on mielikin. ;-))
Ainut hankaluus varressa on, kun sitä pidentää niin se tuppaa paksuuntumaan samalla.
Osaisko Moppi asiantuntijana kertoa, missä vika on? ;-))Moppatessa tulee suoraastaan räjähtävän puhdasta. ;)
Oletko tutustunut tarkemmin varren materiaaliin? Nimittäin jos varsi on puuta, niin kostealla kädellä on puuhun turvottava vaikutus. ;) Se ei siis ole vika ollenkaan, vaan ominaisuus. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Moppatessa tulee suoraastaan räjähtävän puhdasta. ;)
Oletko tutustunut tarkemmin varren materiaaliin? Nimittäin jos varsi on puuta, niin kostealla kädellä on puuhun turvottava vaikutus. ;) Se ei siis ole vika ollenkaan, vaan ominaisuus. ;)rapatessa tietysti roiskuu vesi ja vähän muukin, mutta ei se puuta ole. Ennemminkin nämä nykyajan varret on jotain pinnalta pehmeämpää, ehkä jotain synteettistä?? ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
rapatessa tietysti roiskuu vesi ja vähän muukin, mutta ei se puuta ole. Ennemminkin nämä nykyajan varret on jotain pinnalta pehmeämpää, ehkä jotain synteettistä?? ;-))
Jospa sen varren pinnoitteena on käytetty säämiskää, sehän turpoaa kosteasta ja istuu myös tukevammin käteen. ;)
- Carmencita
Moppi kirjoitti:
Jospa sen varren pinnoitteena on käytetty säämiskää, sehän turpoaa kosteasta ja istuu myös tukevammin käteen. ;)
ja säämiskän alla puuta, kun se tuntuu kummiskin kovalta. Tukevan otteen siitä kyllä saa, siinä olet oikeassa. Nykyajan luutuissa on myös hyvä lisäominaisuus, kun aikansa touhuaa niin se antaa lisää pesuainetta. ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
ja säämiskän alla puuta, kun se tuntuu kummiskin kovalta. Tukevan otteen siitä kyllä saa, siinä olet oikeassa. Nykyajan luutuissa on myös hyvä lisäominaisuus, kun aikansa touhuaa niin se antaa lisää pesuainetta. ;-))
Ja se ergonominen muotoilu on varsin luonnonmukainen. ;) Ajaa taatusti asiansa kaikkine aineruiskeineen. ;)
- Carmencita
Moppi kirjoitti:
Ja se ergonominen muotoilu on varsin luonnonmukainen. ;) Ajaa taatusti asiansa kaikkine aineruiskeineen. ;)
muotoilussa on ajateltu paljon naisten mieltymyksiä. ;-))
Olisikin mielenkiintoista tietää onko suunnittelija ollut mies vai nainen. ;-))) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
Olisikin mielenkiintoista tietää onko suunnittelija ollut mies vai nainen. ;-)))Veikkanpa että kehityksessä on otettu huomioon niin mies- kuin naisnäkökulmakin. ;) Ehkäpä jopa evoluutio on hionut siitä ne terävimmät särmät. ;)
Suunnittelijan on pakko olla antrogyyni. ;) - yks typy
Carmencita kirjoitti:
Olisikin mielenkiintoista tietää onko suunnittelija ollut mies vai nainen. ;-)))miettii ankarasti :=))
Voisin vaik jotain päätellä. No.. olen hiljaa :=)) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Veikkanpa että kehityksessä on otettu huomioon niin mies- kuin naisnäkökulmakin. ;) Ehkäpä jopa evoluutio on hionut siitä ne terävimmät särmät. ;)
Suunnittelijan on pakko olla antrogyyni. ;)sen on pakko olla sellainen ihminen, joka osaa katsella sekä miehen että naisen silmin. Taitaa olla minun käsitys sinusta väärä, ehkä et olekkaa shovi...shi... ;-)))
- Carmencita
yks typy kirjoitti:
miettii ankarasti :=))
Voisin vaik jotain päätellä. No.. olen hiljaa :=))pöh, ei voi päätellä yhtään mitään. ;-))
Moppi on moppi, luuttu jolla siivotaan lattiaa.
;-)) - yks typy
Carmencita kirjoitti:
pöh, ei voi päätellä yhtään mitään. ;-))
Moppi on moppi, luuttu jolla siivotaan lattiaa.
;-))tuosta lauseesta ei moppi taida tykätä :=)))
Enhän minä mitään sen kummempia päättele. Mulla tahtoo vaan toi mielikuvitus lentää usein :=))) - Carmencita
yks typy kirjoitti:
tuosta lauseesta ei moppi taida tykätä :=)))
Enhän minä mitään sen kummempia päättele. Mulla tahtoo vaan toi mielikuvitus lentää usein :=)))puhuin vain luutusta. ;-))
en mistään muusta. ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
sen on pakko olla sellainen ihminen, joka osaa katsella sekä miehen että naisen silmin. Taitaa olla minun käsitys sinusta väärä, ehkä et olekkaa shovi...shi... ;-)))
Sen on pakko istua kummankin sukupuolen käteen, muuten niistä hommista ei tule yhtikäs mitään. ;)
- antza
Carmencita kirjoitti:
puhuin vain luutusta. ;-))
en mistään muusta. ;-))...on soitin,jolla voin vaik Sun ikkunan alla
soittaa serenadin....)))) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Sen on pakko istua kummankin sukupuolen käteen, muuten niistä hommista ei tule yhtikäs mitään. ;)
Taidankin laittaa sinut joskus luuttuamaan, ja katselen nautiskellen työsi tulosta. ;-))
Jos se kerran sopii miehenkin käteen niin sujuvasti. ;-)) - Carmencita
Carmencita kirjoitti:
puhuin vain luutusta. ;-))
en mistään muusta. ;-))soittmaan kovaa, että kuulen. Asun sen verran korkealla. Voipi koko tienoo herätä. ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
Taidankin laittaa sinut joskus luuttuamaan, ja katselen nautiskellen työsi tulosta. ;-))
Jos se kerran sopii miehenkin käteen niin sujuvasti. ;-))Teen työni hymyillen ja tietysti varsin innokkaasti. ;)
Tietysti tehtävät voi myös jakaa niin, että kumpikin huolehtii omasta osuudestaan. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
En nyt millään uskalla paljastaa...;)Mikäs sen mukavampaa kun yhdessä askarointi.
Vaikka molemmat hoitaakin omat hommansa. ;-))
viimestelytyön voikin sitten tehdä yhdessä.
;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa kun yhdessä askarointi.
Vaikka molemmat hoitaakin omat hommansa. ;-))
viimestelytyön voikin sitten tehdä yhdessä.
;-))aina kaunihimpi. ;)
Pääasiahan on, että tyytyväisyys vallitsee hommien jälkeen. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
aina kaunihimpi. ;)
Pääasiahan on, että tyytyväisyys vallitsee hommien jälkeen. ;)taitaa olla taattu. Koti kiiltää ja säkenöi.
Taitaisi emäntäkin säkenöidä sen jälkeen. ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
taitaa olla taattu. Koti kiiltää ja säkenöi.
Taitaisi emäntäkin säkenöidä sen jälkeen. ;-))Käden jäljestä tekijänsä tuntee. ;)
Huolelline moppaus on kaiken a ja O. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Käden jäljestä tekijänsä tuntee. ;)
Huolelline moppaus on kaiken a ja O. ;)taidatkin olla kokenut tässä hommassa. ;-))
Missähän sinä oppisi olet saanut? - Moppi
Carmencita kirjoitti:
taidatkin olla kokenut tässä hommassa. ;-))
Missähän sinä oppisi olet saanut?Huolellinen moppaaja lukee ensinnäkin tarkasti käyttöohjeet, jotka myöhemmin karttuvan kokemuksen myötä takaavat tyydyttävimmän lopputuloksen välineiden toiminnassa. ;)
Käyttöohjeet on tullut luettua. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Huolellinen moppaaja lukee ensinnäkin tarkasti käyttöohjeet, jotka myöhemmin karttuvan kokemuksen myötä takaavat tyydyttävimmän lopputuloksen välineiden toiminnassa. ;)
Käyttöohjeet on tullut luettua. ;)huolto sitten? Muistatkos ja osaatkos huoltaa välineesi? Mopit ja muut siivousvälineet kun tuppaa nuhraantumaan kovassa käytössä? ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
huolto sitten? Muistatkos ja osaatkos huoltaa välineesi? Mopit ja muut siivousvälineet kun tuppaa nuhraantumaan kovassa käytössä? ;-))
Kyllä välineet on syytä huuhdella hyvin aina käytön jälkeen. ;) Näin toimien ylimääräiset pöpöt eivät pääse muodostamaan kasvustoa välineisiin. ;) Toisaalta liiallinen voimakkailla pesuaineilla suoritettu pesu useasti päivässä saattavat kuivettaa ja haurastuttaa moppia. ;)
- Carmencita
Moppi kirjoitti:
Kyllä välineet on syytä huuhdella hyvin aina käytön jälkeen. ;) Näin toimien ylimääräiset pöpöt eivät pääse muodostamaan kasvustoa välineisiin. ;) Toisaalta liiallinen voimakkailla pesuaineilla suoritettu pesu useasti päivässä saattavat kuivettaa ja haurastuttaa moppia. ;)
osaat jopa huoltaakkin välineesi. ;-))
Eli sinun mopit on pitkäikäisiä.
Mitenkäs jos moppisi meneekin ihan vanhaksi, hauraaksi ja kuluneeksi? Oletko niin kylmä että heität sen roskiin ja hankit uuden?
;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
osaat jopa huoltaakkin välineesi. ;-))
Eli sinun mopit on pitkäikäisiä.
Mitenkäs jos moppisi meneekin ihan vanhaksi, hauraaksi ja kuluneeksi? Oletko niin kylmä että heität sen roskiin ja hankit uuden?
;-))Oikealla tavalla käsitelty oikeanlainen moppi ei mene huonoksi. ;)
Halvat kopiot on asia erikseen. ;) - sydänystävä
Nyt sitä ollaan niin maireeta,jotta ;))))
Taisi se vanhempi virpoja virpoa ihan kunnolla,arvaan ;)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
Nyt sitä ollaan niin maireeta,jotta ;))))
Taisi se vanhempi virpoja virpoa ihan kunnolla,arvaan ;))ilmeestä taitaa huomata. ;-))
- sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
ilmeestä taitaa huomata. ;-))
loistat kuin naantalin aurinko ;))
Ihanaa että sulla oli kiva viikonloppu.
Minut taas hälytettiin eilen äitiä katsomaan päivänpäätteeksi :(( - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
loistat kuin naantalin aurinko ;))
Ihanaa että sulla oli kiva viikonloppu.
Minut taas hälytettiin eilen äitiä katsomaan päivänpäätteeksi :((toivottavasti kaikki on hyvin?!
Täytyy myöntää että viikonloppu oli täydellinen.
;-))
Taitaa teillekkin olla tulossa sellainen?
Lueskelin vaan teidän jutustelua. ;-)) - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
toivottavasti kaikki on hyvin?!
Täytyy myöntää että viikonloppu oli täydellinen.
;-))
Taitaa teillekkin olla tulossa sellainen?
Lueskelin vaan teidän jutustelua. ;-))ken arvaisi huomisen ja niin edelleen :)
No varmasti on ollut,kun olet "mopannut" koko viikonlopun ;DDD - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
ken arvaisi huomisen ja niin edelleen :)
No varmasti on ollut,kun olet "mopannut" koko viikonlopun ;DDDtietenkään arvaa, mutta minulla on tulevaisuudesta pienen pieni aavistus. ;-))
Siivottua tuli ihan hyvin, koti kiiltää niin että häikäisee. Moppikin oli hyvin huollettu ja tehokas. ;-))) - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
tietenkään arvaa, mutta minulla on tulevaisuudesta pienen pieni aavistus. ;-))
Siivottua tuli ihan hyvin, koti kiiltää niin että häikäisee. Moppikin oli hyvin huollettu ja tehokas. ;-)))Teeppäs joku avaus, kun tämä ketju on jo liian pitkä :)
- Moppi
Sy tahtoo palkkaa ruoskimisesta. ;)
Kirvelevin pakar... ei kun mielin kaivelee palkkaa. ;)- sydänystävä
se täällä ja musta tuntuu että joku toinen,on ruoskinut sua jo ennen minua ;))
- yks typy
Kyllä se niin on tänä päivänä, että miehet tekee kaikki kotityöt ja nainen hoitaa vain itseään :=)))
- Moppi
Mitäs niistä kotitöistä, jos vaan saa katsella kun nainen voi hyvin. ;)
- yks typy
Moppi kirjoitti:
Mitäs niistä kotitöistä, jos vaan saa katsella kun nainen voi hyvin. ;)
missä päin noin hyvätapaisia miehiä kasvaa? :=))
Mua alkaa tosissan kiinnostamaan :=))) - Moppi
yks typy kirjoitti:
Mua alkaa tosissan kiinnostamaan :=)))Täällähän meitä Offin käyttäjiä on pilvin pimein. ;)
- Carmencita
yks typy kirjoitti:
Mua alkaa tosissan kiinnostamaan :=)))*katselee vähän alta kulmain*,
mutta muistaa viimetipassa, että kaikkihan täällä oli yhteisiä. ;-)) - yks typy
Carmencita kirjoitti:
*katselee vähän alta kulmain*,
mutta muistaa viimetipassa, että kaikkihan täällä oli yhteisiä. ;-))sinä oikein siellä muriset? :=)))
Kyllähän sun pitäis tietää, että yhteisiä ne kaikki miehet tosiaan on. Joten mulle kans :=))
Mutta typy poistuu nyt kuvioista tälle iltaa.
Pidä moppi tään illan, niin minä huomenna :=)))
Öitä. - Carmencita
yks typy kirjoitti:
sinä oikein siellä muriset? :=)))
Kyllähän sun pitäis tietää, että yhteisiä ne kaikki miehet tosiaan on. Joten mulle kans :=))
Mutta typy poistuu nyt kuvioista tälle iltaa.
Pidä moppi tään illan, niin minä huomenna :=)))
Öitä.ja pidän hyvänä. ;-))
Muistinhan minä että yhteisiähän nämä.
Sori murinat..en tee sitä enää koskaan. ;-)) - antza
Carmencita kirjoitti:
ja pidän hyvänä. ;-))
Muistinhan minä että yhteisiähän nämä.
Sori murinat..en tee sitä enää koskaan. ;-))...toivotukset myös Sinulle Carmen....)))
- Carmencita
antza kirjoitti:
...toivotukset myös Sinulle Carmen....)))
sinullekkin antza!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64526- 39516
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73462Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40455Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!24445- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371