Onko totta ettö kuortaneelle olisi tulossa kuppila/baari/yökerho? Näin puhuttiin vasepookis johonakin kuortane ryhmäs ja myäs kirkonkylällä? Kuulemma vähän kaivattaasihin sellaaista. Onko kuppilalle kualleessa kylässä mitään käyttyä vai onko jutulla perää??
Kuortaneelle tulossa kuppila?
13
1352
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne nyt mitään tulos ollenkaan. Ihmisiä kusetetaan kylillä, muutenkin kuoleva kylä......
- Anonyymi
Saako tyttelit jakaa tavaraa lämpimässä niin ei tarvitse Kiimakalliolle mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako tyttelit jakaa tavaraa lämpimässä niin ei tarvitse Kiimakalliolle mennä?
Joo saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo saa
Löytyiskö vanhempaa rouvaa joka lähtis ajelulle? Minulle sopisi päivälläkin.
Iällä eikä koolla ei ole merkitystä.
Käydään vaikka Keskisellä kahvilla.
- Anonyymi
Joo näin olen kuullut mihkähän se mahtaa tulla?
- Anonyymi
Ja mä uskon mitä suremmissa määrin myös että sitä tarvitsee maa ja niin ku sellåsta joka ruokkii sillon tällön ja misse voi höpistä ennen ku hyppää junaan arkipäivisin ja huomenna sitte ku jatketaan.
- Anonyymi
Näsällä on jo baari ja tänään auki.
- Anonyymi
Kyllä kuortane tarvii kuppilan niin ei tarvi alavuteen tai seinäjokeen lähtiä!
- Anonyymi
Teidän pitää perustaa kunnon kylähuoltoasema jossa saa kepukaljaa.Nahkapään asema ei käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän pitää perustaa kunnon kylähuoltoasema jossa saa kepukaljaa.Nahkapään asema ei käy.
Ei taida teidän kyvyt riittää siihen 🤔
- Anonyymi
Täällä ei tarvita kuppilaa,eikä muutakaan.
Urheilulle vaan kaikki,eläkeläisen aika kuluu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195