No tuskin Antin kuolemasta mitään hämärää löytyy, ihmiset vain saavat pahoja sairaskohtaukisia ja kuolevat pois, politikotkin! Mutta siinä onkin jo paljonkin hämärää, kun persujen ammatti vihaaja ei syytä persuja täällä, Rantakankaan kuolemasta! Ainakaan minä en ole vielä sellaista raapistusta nähnyt!
Late Lapista.
RANTAKANGAAN LÄHDÖSSÄ JOTAKIN HÄMÄRÄÄ !
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös täällä vielä eilen ollut ketju, jossa aloittaja syytti persuja Rantakankaan salamurhasta? Missäs itse olit?
- Anonyymi
Kummallista oli mun mielestä se, kun eduskunta-avustajansa sanoi, että miestä odoteltiin torstain istuntoon, mutta vasta perjantaina joku kävi asunnolla tarkastamassa, oliko kaikki kunnossa. Lieneekö samanlaisia poissaoloja ollut siis ennenkin.
"persujen ammatti vihaaja"... Kukakohan, mikäköhän se sellainen on?
No, ainakin persuissa on puolueista eniten rikoksiin syyllistyneitä, joten eiköhän ole luonnollista, että rehelliset ihmiset heitä vihaavat?
Sinäkin puolustelet filunginpelaajia, joten ammattirosvo olet itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736