Minä tykkään ol tiukois verkkareis Adidas. Ja tyydytään itseni hinkaamal omaa.
Onko muita samanlaisia?
Adidas verkkarit fetis
10
399
Vastaukset
- Anonyymi
oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
olen
- Anonyymi
Mua ei kiihota niinkään Adidas, mutta Haltin tuuliverkkarit yllä menen ihan sekaisin kun hinkkaan itseäni mopin varteen!
- Anonyymi
pieruverkkarit ei tee mulle mitään mutta kahisevat, kiiltävät tuulihousut kyllä kiihottaa :)
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta tiukat verkkarit on syvältä. Sopivan löysät ne pitää olla.
- Anonyymi
Verkkarit ovat kiihottavat miehen yllä, suosittelen...
- Anonyymi
Nii…
- Anonyymi
Addun Ventex verkkarit kiihottaa. Vanhat satiiniset made in France.
DMW satiiniverkkarit on myös hyvät. - Anonyymi
Adidas mustat verkkarit kolmella valkoisella raidalla on houkutteleva ja siihen valkoiset sukat sekä lenkkarit.
M48v - AnonyymiUUSI
Omassa nuoruudessa oli muodissa nappiverkkarit, ja olenkin niihin aikalailla tykästynyt. Kiva, että ne on viime vuosina taas tulleet muotiin. Adidaksen kolmen raidan nappiverkkarit oli ne aidot ja alkuperäiset, mutta onhan niitä muitakin hyviä merkkejä, kuten Nike. Parhaat on sellaiset, missä avautuvia nappeja on mahdollisimman paljon ja mielellään napit saa ylös asti auki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901