Minä tykkään ol tiukois verkkareis Adidas. Ja tyydytään itseni hinkaamal omaa.
Onko muita samanlaisia?
Adidas verkkarit fetis
11
514
Vastaukset
- Anonyymi
oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
olen
- Anonyymi
Mua ei kiihota niinkään Adidas, mutta Haltin tuuliverkkarit yllä menen ihan sekaisin kun hinkkaan itseäni mopin varteen!
- Anonyymi
pieruverkkarit ei tee mulle mitään mutta kahisevat, kiiltävät tuulihousut kyllä kiihottaa :)
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta tiukat verkkarit on syvältä. Sopivan löysät ne pitää olla.
- Anonyymi
Verkkarit ovat kiihottavat miehen yllä, suosittelen...
- Anonyymi
Nii…
- Anonyymi
Addun Ventex verkkarit kiihottaa. Vanhat satiiniset made in France.
DMW satiiniverkkarit on myös hyvät. - Anonyymi
Adidas mustat verkkarit kolmella valkoisella raidalla on houkutteleva ja siihen valkoiset sukat sekä lenkkarit.
M48v- Anonyymi
+kiiltävät ja liukas pintaiset sukkikset
- Anonyymi
Omassa nuoruudessa oli muodissa nappiverkkarit, ja olenkin niihin aikalailla tykästynyt. Kiva, että ne on viime vuosina taas tulleet muotiin. Adidaksen kolmen raidan nappiverkkarit oli ne aidot ja alkuperäiset, mutta onhan niitä muitakin hyviä merkkejä, kuten Nike. Parhaat on sellaiset, missä avautuvia nappeja on mahdollisimman paljon ja mielellään napit saa ylös asti auki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132