Kuinka monta

Anonyymi

ihmistä arviolta noin käyttää kuntoportaita Seinäjoella? Olivatko oikeesti tarpeelliset ja onko ollut kuntoa kohottavaa vaikutusta?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin paljon käy porukkaa kuntoilemassa portaissa ja varmasti käyttäjillä myös kunto kohoaa.
      Muutaman kerran käynyt aamulla ja jo silloin siellä on paljon vanhempaa väkeä kuntoilemassa.

      Todella hyvät ja tarpeelliset portaat, tuossa kohtaa ei todellakaan ole menneet rahat hukkaan!

    • Anonyymi

      Kaupunki on täynnä korkeitakin kerrostaloja joissa on kuntoportaat. Miksi piti rakentaa pelkät portaat ilman taloa???

    • Anonyymi

      Ai missä Seinäjoella on oikein kuntoiluun tarkoitetut portaat?

      nimim. kiva tietää.

      Portaat on hyvä ja helppo tapa parantaa ja ylläpitää jalkojen lihaskuntoa. Kunhan tekee muutakin, kuin katselee niitä 😄️ Toki polvivaivaisten ei kannata liikaa repiä.

    • Anonyymi

      Kasperi on täynnä kaupungin kerrostaloja joissa hyvät portaat kuntoiluun.

      • Anonyymi

        Voi maalaistoope sua. Ei toisten kerrostaloihin saa mennä niinkuin johonkin heinälatoon. Taitaa mones olla nykyään alaoves koodilukko, asiattomien liikkujien takia. Ookko vähä pelloos kasvanu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi maalaistoope sua. Ei toisten kerrostaloihin saa mennä niinkuin johonkin heinälatoon. Taitaa mones olla nykyään alaoves koodilukko, asiattomien liikkujien takia. Ookko vähä pelloos kasvanu.

        Ei niissä kasperin kerrostaloissa ole lukkoja hyvä et edes on ovea. Kannattaa varoa jos menee sinne juoksemaan voit astua hepatiittineulan päälle


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Ei niissä kasperin kerrostaloissa ole lukkoja hyvä et edes on ovea. Kannattaa varoa jos menee sinne juoksemaan voit astua hepatiittineulan päälle

        Toi kuntoporras touhu on toisaalta ihan jees tosiaan kuntoilun kannalta...mutta aika pitkälle siitä on tullu semmonen vedetään uudet vaatteet niskaan ja huipulla kuva faceen..sitten mäkkiin...sori vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi maalaistoope sua. Ei toisten kerrostaloihin saa mennä niinkuin johonkin heinälatoon. Taitaa mones olla nykyään alaoves koodilukko, asiattomien liikkujien takia. Ookko vähä pelloos kasvanu.

        meinaakko jotta toisten heinälatoohin saa mennä, pässi


    • Anonyymi

      No hemmetti takuulla kannattava homma.Ongelma vaan on että niitä ei voi kiivetä tietokoneella etänä,suurin osa täällä notkuvista ei kyllä pääsisi puoleen väliinkään.Joku raja pitääs saara tähän yhteiskunnan käyttämään terveydenhuoltoon,itse aiheutetaan suuri osa sairauksista,liikalihavuudella,tupakoinnilla,alkoholilla jne.Peruskoululaisista puolet on liikalihavia ja vain harva kykenee edes juoksemaan coopperin testin.Tietokoneen avaamiseksi pitäisi olla puntari,jos painat liikaa niin se ei avaudu ennen kuin bluutuuttaat siihen askelmittarin lukemat jotka pitäisi olla riittävät että paino lähtee putoamaan.

    • Anonyymi

      "Voi maalaistoope sua. Ei toisten kerrostaloihin saa mennä niinkuin johonkin heinälatoon. Taitaa mones olla nykyään alaoves koodilukko, asiattomien liikkujien takia. Ookko vähä pelloos kasvanu."

      Ei ne ole toisten kun ne on veronmaksajien rahoilla rakennettuja ja meidän kaikkien yhdessä omistamia. Iso osa veroista menee asuntojen maksuun toisille jotka ei veroja pahemmin maksa.

      • Anonyymi

        Just näin


      • Anonyymi

        Totta. Vieraan kerrostalon pihallakin saa täysin laillisesti oleskella, vaikkapa lasten kanssa leikkipaikalla tai makkaraa grillaamassa grillikodassa.

        Kerros- ja rivitalot ei ole yksityisalueita, toisin kuin omakotitalot.


    • Anonyymi

      Kun portaa kerran on miksei niitä käytetä reppuselät shoppailijat
      -ei muitten liikunta teirän jäseniä mitenkään auta suuuauki ootajien

      TARTU ELÄMÄÄN

      • Anonyymi

        Vittu mikä erikoisten kommenttien suma. :äö ? Valunut lattiakaivoon


    • Anonyymi

      Naapurikaupunkiin suunnitellaan portaita 4-5 km päähän keskustasta Simpsiölle. Pitää kuulemma saada kesävirikkeitä rinteelle !

      • Anonyymi

        Ei yhtään huono ajatus, 4km alkuverkka hölkäten Simpsiölle, treeni portaissa ja loppuverkka takaisin kylille.
        Kaupungille isot säästöt sairaanhoitokuluissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään huono ajatus, 4km alkuverkka hölkäten Simpsiölle, treeni portaissa ja loppuverkka takaisin kylille.
        Kaupungille isot säästöt sairaanhoitokuluissa!

        Joo normaali terveydenhoito kuluissa.mutta kuinka rajusti on noussu mielenterveyspotilaiden määrä avohoito puolella...kun katsoo porukkaa kadulla seinäjoella tai lukee kirjoituksia täällä voi olla oikeasti huolestunut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe