Poikaystävä ei halua antaa suuseksiä eikä itsekkään halua joten ei ole oikein seksiä kotona.
Haluaisin vaikka kahden miehen rakasteltavaksi.
Haluan kokea kunnolla suuseksiä (otan ja annan suuseksiä).
Löytyisikö vaikka kaveruksia jotka haluaisi nuoren naisen leikkikaveriksi?
Haluaisin kokea suuseksiä!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä suuseksi on parasta kiiman kiihoittamista ja molemmin puolisesti tehtynä. Meitä olis täällä kaksi ihan sua varten.
Puhuin kaverilleni panon vaimoni kanssa.
Vaimo ei ollut nähnyt edes valokuvaa kaveristani kun lupasi antaa hänelle pillua.
Olin kiihoittunut ennen kuin kaveri tuli ja olimme panneet jo kahdesti kun ovikello soi.
Vaimo meinasi alkaa pukea mutta ehdin estää ja olimme valmiiksi alasti odottamassa.
Vaimo kysyi minulta tieetääkö hän että tänään pannaan kimpassa kun olin myöntänyt rauhoittui.
Vaimoni otti kaveria kädestä ja vei sänkyyn panemaan.
Meni pari tuntia niin pidettiin taukoa ja pesimme pillun spermoista ja munat samoin. (Tauon jälkeen puhtain pelein).
Koko viikonloppu meni pejantai illasta maanantai aamuun.
Minäkin panin ainakin noin 25-30 kertaa vaimoani ja joka toinen kerta pani kaverini.
Oli niin kiihoittavaa kun toinen pani vaimoani niin toisen pannessa itse sai uuden seisokin.
Vaimon pillussa oli koko ajan spermaa ja omat liukasteet joten paikat kesti ja vaimokin sai kunnolla munaa.
Tästä on nyt noin 7 vuotta aikaa ja edelleen ollaan kimppa seksin orjia ja vaimo meidän yhteinen seksi kumppani.- Anonyymi
Niinpä tietysti olethan päästäsi vialla oleva aasi ja akkas sairas jakorasia huora
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti olethan päästäsi vialla oleva aasi ja akkas sairas jakorasia huora
Vieläkö toi kehari jaksaa.
Lahesta löytyy Suvi kunnon nuolija
[email protected]- Anonyymi
Tykkään nuolla pillua tosi paljon ja annan hyvän orgasmin sulle, haluutko kokeilla? Voin ottaa kaverinkin mukaan, jos kahta miestä haluut.
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli ja tautinen kieli 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sun haiseva juustokulli ja tautinen kieli 😝
Sua kuppasempaa tyyppiä saa hakemalla hakea.
- Anonyymi
mä kiinnostan laita s-posti oon 19v nuorimes
[email protected]
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032239
- 1051802
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141741Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791243Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878