Naisasiatoimisto

Anonyymi

Kaartamo& Tapanainen, häpeän koko nais-sukupuolen puolesta.
Häpeän myös #ylePuhe radiokanavaa, jota verovaroin pyöritetään.

16

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Vaihdan heti kanavaa, kun kuulen heidän lässytystään.

    • Anonyymi

      Koko Yle Puhe on muutenkin täynnä feminististä paskaa. Ei ole ohjelmaa, missä ei sukupuoliasiaa vähintäänkin sivuttaisi - ja nimenomaan feministisestä näkökulmasta. Oikeasti. Sitten on vielä erikseen feministien naisasiaohjelma :D Feminismiä, feminismiä ja vielä kerran propagandaa.

      Juhannuksena vaikutti hetken siltä, että ko. kanavaa voisi kuunnella minuuttia kauemin ilman, että edellä mainittu teema astuu esiin. Varsin leppoisaa juhannusohjelmaa, missä lähetykseen soittavat kertoivat juhannustunnelmistaan. Sitten toimittaja alkoi kyselemään soittajilta, että kuuluuko heidän kesämökkeilyynsä perinteiset sukupuoliroolit, missä naiset tekevät ruuat ja miehet lämmittävät saunan. Ei Jeesus :D Jopa Juhannuksena pitää toimittajan tunkea feminismiä eetteriin. Ilmeisesti nimenomaan pitää? Työsopimuksessa lukee , että sukupuoliasia joka jumalan lähetykseen, vaikka aasin siltoja pitkin?

      Kuunnelkaa hetki ja pankaa merkille.

      • Anonyymi

        Tekeekö ne samaa renkaiden vaihdon aikaan? "Ei kai teilläkin edelleen mies vaihda auton renlkaat?"

        Ylefemakot ilakoi nytkin että tulisipa kaikkiin puolueisiin naispuheenjohtajat. Eiköhän asiat ole jo tarpeeksi vidullaan akkojen takia, hallituskin kaatui paateron takia. Toivottavasti ei pääministeriksikin tule naista, haloska oli katastrofi pressana. Femakkohan Rinnekin on ja sai maksaa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö ne samaa renkaiden vaihdon aikaan? "Ei kai teilläkin edelleen mies vaihda auton renlkaat?"

        Ylefemakot ilakoi nytkin että tulisipa kaikkiin puolueisiin naispuheenjohtajat. Eiköhän asiat ole jo tarpeeksi vidullaan akkojen takia, hallituskin kaatui paateron takia. Toivottavasti ei pääministeriksikin tule naista, haloska oli katastrofi pressana. Femakkohan Rinnekin on ja sai maksaa siitä.

        Eräille tärkeintä on, että valitaan sukupuolielinten perusteella (eli nainen). Mutta eikö juuri sellaista käytäntöä tulisi tasa-arvon nimissä vastustaa? Sitähän feministit väittävät vastustavansa. Sukupuolisyrjintää, toisen sukupuolen suosimista. (tai yhden niistä 147 "sukupuolesta")

        Ylipäätään nykyvasemmisto sortuu itse tismalleen siihen, mistä muita syyttää ja mitä sanoo vastustavansa. Mikä ihme se on, jos Persut ja oikeisto porskuttaa. Ja jopa Trump tulee valituksi. Menisivät vasurit peilin eteen miettimään asioita.


      • Anonyymi

        Itseasiassa pykälissä lukee, että YLE:n tehtävänä on "edistää tasa-arvoa". Lue: edistää feminismiä. Kaikki virallinen tasa-arvotyö tässä massa, kuten muuallakin länsimaissa, ei aja tasa-arvoa vaan ideologiaa nimeltä feminismi. Tämä on ongelman ydin.

        Kuinka hemmetissä me olemme antaneet niinkin keskeisen arvon kuin tasa-arvon ja siihen liittyvän toiminnan ideologian ja ideologistien vallan välineeksi? Tottakai he käyttävät tilaisuuden hyväkseen ja edistävät yksinomaan ideologiaansa.


    • Vastaava ohjelma, muta sovinistisesta näkökulmasta tuskin saisi rahoitusta/julkaisulupaa tästä verorahoin pyörivästä asennehautomosta.

      • Anonyymi

        Miehet on typeriä. Saunan taakse, sillä se hoituu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on typeriä. Saunan taakse, sillä se hoituu

        Naiset ei pärjää rehellisessä kilpailussa juuri missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on typeriä. Saunan taakse, sillä se hoituu

        Ei miehet kokonaisuudessaan voi täysin urpoja olla.
        Hehän ovat rakentaneet maailman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ei pärjää rehellisessä kilpailussa juuri missään.

        Näin se menee.
        Darvinistinen lajin kehityshistoria on aikojen kuluessa tullut siihen tulokseen, että lajin kehitys perustuu uroiden varianssiin ja naaraiden tasalaatuisuuteen.
        Se on taannut kyvykkyyden sekä kehittyä, kun olosuhteet ovat muuttuneet sekä pysyä vanhassa hyvässä, kun tilanne on ollut vakaa.

        Tästä seuraa, että miehet pärjäävät lähes kaikessa naisille, kunhan perusmassaa siivilöidään riittävän moneen kertaan, jolloin jäljelle ne parhaat yksilöt.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Näin se menee.
        Darvinistinen lajin kehityshistoria on aikojen kuluessa tullut siihen tulokseen, että lajin kehitys perustuu uroiden varianssiin ja naaraiden tasalaatuisuuteen.
        Se on taannut kyvykkyyden sekä kehittyä, kun olosuhteet ovat muuttuneet sekä pysyä vanhassa hyvässä, kun tilanne on ollut vakaa.

        Tästä seuraa, että miehet pärjäävät lähes kaikessa naisille, kunhan perusmassaa siivilöidään riittävän moneen kertaan, jolloin jäljelle ne parhaat yksilöt.

        Naiset ei pärjää käytännössä missään miehille, jotkin asiat vaan ei kiinnosta mehiä.


    • Anonyymi

      Paljon mielenkiintoisempi ohjelma kuin suurin osa tuon kanavan ohjelmista.

      • Anonyymi

        Mitä mielenkiintoista kyseisessä ohjelmassa? Onko siellä jotain uutta, mitä ei olisi jo femakkojen suusta sen miljoona kertaa kuultu? Uusi näkökulma? Naiset eivät olekaan uhreja ja tasa-arvo-ongelmat koskettavat nykyään miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mielenkiintoista kyseisessä ohjelmassa? Onko siellä jotain uutta, mitä ei olisi jo femakkojen suusta sen miljoona kertaa kuultu? Uusi näkökulma? Naiset eivät olekaan uhreja ja tasa-arvo-ongelmat koskettavat nykyään miehiä?

        En minä ole kuullut sen miljoona kertaa? Ennemmin minä käännän kanavaa kun siltä tulee jotain 80-90luvun ohjelmien uusintoja, jotka on kuultu sen mijoona kertaa.
        Sitä ojelmaa on mielenkiintoista kuunnella juuri siksi että miehet kuten itse, emme edes aina huomaa niitä rakenteita, jotka ovat tehty miesten toimesta miehiä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mielenkiintoista kyseisessä ohjelmassa? Onko siellä jotain uutta, mitä ei olisi jo femakkojen suusta sen miljoona kertaa kuultu? Uusi näkökulma? Naiset eivät olekaan uhreja ja tasa-arvo-ongelmat koskettavat nykyään miehiä?

        Et ole selvästi kuunnellut ohjelmaa.


    • Anonyymi

      Vaihdan minkä tahansa kanavan heti kun alkaa tulla femakkosontaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe