Oleppas nyt kiltti tyttö ja mene kerrankin ajoissa nukkumaan. Tässä biisi unentuloa jouduttamaan: https://www.youtube.com/watch?v=zcrnnOp61wM
Hyvää Yötä!
Hyvää Yötä Naiselle
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En voi kun on lempiohjelma pitääkö olla huolissaan....
- Anonyymi
Olipa se nätisti pyydetty, jos olisit mun rakas olisin ehkä kiltimpi kuin nyt :) mutta nukkumaan en mene :)
- Anonyymi
En pysty vielä kun pyörii tuhmuudet mielessä!
- Anonyymi
Mutta kultaseni! Milloin mä oon ollut tuhma?
Ihana viesti ja sekä rakastava viesti, minulla on ainakin iltalenkit ja pelaaminen vielä sekä muuta ajateltavaa.
Kiitos sinulle kun nainen olen mutta hänelle se on tarkoitettu. Yötä sinulle.Öitä täältäkin zzzzzzzz
- Anonyymi
Kohta :) Hyvää yötä huolehtivaiselle miehelle!
- Anonyymi
Minähän menen aina aikaisin nukkumaan, varsinkin arkisin. Pidä huoli vaan ihan omista nukkumisistasi!
https://www.youtube.com/watch?v=ZyXw0IXKlcg - Anonyymi
Eipä kyllä nukuta. Tänään tapahtui niin kummallisia asioita, etten olisi voinut sellaista koskaan kuvitellakaan tapahtuvan. Käyn aivan ylikierroksilla. Mukava olisi sinun kanssa siitäkin jutella. Mutta kun ei, niin ei. Hyvät yöt sulle kuitenkin ❤.
En ole kiltti, mutta nukun nyt..😁
Öitä!- Anonyymi
En osaa mennä kun aina on kaikkea muuta mielenkiintoista..
Love ya! A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093457Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991348Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591306- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913