Voiko olla...

...mahdollista, että nukahtaa kieli hampaiden välissä ja kun herää, on kielestä tunto poissa?

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko olit soittamassa 112?

• Ei kuulosta uskottavalta. Ei sitä kieltä jaksaisi siinä hampaiden välissä ainakaan koko yötä pitää. Ellet sitten ole lyhyesti nukahtanut ja sattunut bruksaamaan. Toisaalta meidän Pönttikselle on kaikki mahdollista xD

• No iltapäiväunet. Kyllä oli ihan oikea tilanne. Heräsin siihen kun kieli roikkui ulkona ja etuhampaat lujasti siinä kiinni. Eikö muka ole muille sattunut?

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

No iltapäiväunet. Kyllä oli ihan oikea tilanne. Heräsin siihen kun kieli roikkui ulkona ja etuhampaat lujasti siinä kiinni. Eikö muka ole muille sattunut?

On käynyt. Kieli roikkui ulkona ja tekarit olivat siinä kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla on tekarit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava näky.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäh?

• Anonyymi

No jos kerran noin on käynyt niin sittenhän se on mahdollista?

• Niin, mutta miksi niin tapahtuu ja ties miten kauan kieli oli tunnoton, heräsin vasta kun pisteli kunnolla. Kieltä ei enää tuntenut mitenkään.

Tässä teille varottava esimerkki.

Liittyyköhän tämä nyt kaamosväsymykseen.

Illalla kun suljettu suunne, muistakaa vetää kieli sisään.

• Mitä ilmeisimmin on mahdollista, kokemuksia ei kylläkään ole

• No tuota pitää kyllä varoa. Ehkä sitä ilmaantuu yliväsymyksestä en tiijä..

• misspönttöuuni kirjoitti:

No tuota pitää kyllä varoa. Ehkä sitä ilmaantuu yliväsymyksestä en tiijä..

Kerran jääkiekossa jäi kieli hampaiden väliin, kun tuli törmäys

• pujotteIija kirjoitti:

Kerran jääkiekossa jäi kieli hampaiden väliin, kun tuli törmäys

No ymmärrettävää.

• Anonyymi

Palasiko se tunto jo siihen kieleen? Jos palasi, ei sulla mitään hätää ole.

• Palasi, mutta kesti tosi pitkään. Ihan tosissaan meni lähes vartti. Pahantuntuinen. Piti kokeilla haarukanpiikillä lopulta. Kyllä on ihme päivä!

• Kai verryttelit päryyttelemällä sitä kieltä? 😝

• No siis roikotin kyllä ulkona ja tein jotain jumppaa. Siitä kai se sitten virkosi.

• Anonyymi

Tennissukkamiehelle voi aina soittaa tarvittaessa, jos apua on vailla! ;)

No siis roikotin kyllä ulkona ja tein jotain jumppaa. Siitä kai se sitten virkosi.

Mulla on joskus kieli ollut jommankumman puolen kulmahampaiden välissä.... oikein sattuu ja näkyy painaumat kielessä..😳

Pitäis olla joku juttu suuhun, että kieli ei jäis nalkkiin. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Tennissukkamiehelle voi aina soittaa tarvittaessa, jos apua on vailla! ;)

No aina sitä jotain keksii.... 😃👌

• Disse kirjoitti:

Mulla on joskus kieli ollut jommankumman puolen kulmahampaiden välissä.... oikein sattuu ja näkyy painaumat kielessä..😳

Pitäis olla joku juttu suuhun, että kieli ei jäis nalkkiin. 🤣

No siis joo, vähän tuolleen. Painaumat ihan. Ei oo kyllä ennen käyny. Saiskohan hammaslääkäriltä jotkut pidokepalkit tai sit tietty nielasis ne. Tuon jälkeen kannattaa kyllä rullata kieli ettei tule kuolio.

No siis joo, vähän tuolleen. Painaumat ihan. Ei oo kyllä ennen käyny. Saiskohan hammaslääkäriltä jotkut pidokepalkit tai sit tietty nielasis ne. Tuon jälkeen kannattaa kyllä rullata kieli ettei tule kuolio.

No sitten jos laittaa jonkun kelksn suuhun, ettei pureskele kieltä, niin sitten kuolaa tyynyn läpimäräks. 🤔

Kaikenlsisia kotksuksia sitä pitääkin olla? Ja eikö se pitäisi olla jokin autonominen homma, että kieli ei jäis mihinkään hampaiden väliin? Vai onks unessa kieli niin tyhmä? 😤

• Disse kirjoitti:

No sitten jos laittaa jonkun kelksn suuhun, ettei pureskele kieltä, niin sitten kuolaa tyynyn läpimäräks. 🤔

Kaikenlsisia kotksuksia sitä pitääkin olla? Ja eikö se pitäisi olla jokin autonominen homma, että kieli ei jäis mihinkään hampaiden väliin? Vai onks unessa kieli niin tyhmä? 😤

Niin en tiiä, jos se vanhemmiten unehtaa paikkansa? Sinällään kun miettii, että eihän se selälläänkään ollessa saa pudota nukkuessa kurkkuun niin mikä sen siinä sitten pitää aloillaan. No minä nukuin tuossa masultaan kun kävi noin.

Mutta nyt lähen laittamaan hampiharjan purukaluston väliin. Hyvää yötä tänne kaikille :)

• En tiedä, mutta minun täytyy kysyä kaveriltani. Hänellä on bernhardilainen, jonka olen nähnyt nukkuvan päikkäreitä kieli ainakin kymmenen senttiä kidasta ulkona. ; )

• Elä höpsi, jos olet yhtään katsonut, niillä se tulee sivusta, suupielestä ulos.

Elä höpsi, jos olet yhtään katsonut, niillä se tulee sivusta, suupielestä ulos.

No joo. Ihmisen anatomia ei veny siihen, että kieli tulisi ulos suusta 90 asteen kulmassa sivulle. Itselläni kieli on niin lyhyt, että rennosti ulottuu nippa nappa etuhampaiden etupuolelle.

Nukutko päikkäreitä siis niinkuin kissat toisinaan? Onko sinullakin kieli joskus rullalla?

Ei ihme, että joskus menee tunto. ; )

• Kollimaattori kirjoitti:

No joo. Ihmisen anatomia ei veny siihen, että kieli tulisi ulos suusta 90 asteen kulmassa sivulle. Itselläni kieli on niin lyhyt, että rennosti ulottuu nippa nappa etuhampaiden etupuolelle.

Nukutko päikkäreitä siis niinkuin kissat toisinaan? Onko sinullakin kieli joskus rullalla?

Ei ihme, että joskus menee tunto. ; )

Miten se voi olla noin lyhyt? Tai sitten mulla on ylipitkä.

No joo siis kyllä kieli on rullalla. En tajuu, se elää ihan omaa elämäänsä.

Miten se voi olla noin lyhyt? Tai sitten mulla on ylipitkä.

No joo siis kyllä kieli on rullalla. En tajuu, se elää ihan omaa elämäänsä.

Onhan netissä videopätkä, missä nuori nainen koskettaa kielellään nenäänsä, mutta sehän saattaapi olla, että itse et näkisi tilanteessa mitään kummallista. ; )

Onhan netissä videopätkä, missä nuori nainen koskettaa kielellään nenäänsä, mutta sehän saattaapi olla, että itse et näkisi tilanteessa mitään kummallista. ; )

No tuossa vaiheessa pitää olla jo enemmän huolestunut. Slurp. Ei tämä kyllä nokkaan yllä, au...joku jänne naksahti.

Pystyin koskettamaan kielellä sierainten väliin, testasin juuri

• pujotteIija kirjoitti:

Pystyin koskettamaan kielellä sierainten väliin, testasin juuri

ko. neiti tosiaan kosketti nenänpäätään kielellään. Kuten jo neiti Pönttöuunille kerroin, niin oma kieleni taitaa sitten olla lyhyenläntä, kun en saa kieltäni ulos kuin ylähuulen yläreunalle. En siis nenää lähellekään, jää vajaaksi noin sentin.

• Anonyymi

Voi, jos kyseessä on häpykieli.

• Anonyymi

Tosi tyylikkäät :D Jos olis nukkukaveri niin vois huoletta tokasta, että otetaanko erä cassius clay :D

• Anonyymi

Et olisi kuitenkaan pystynyt puhumaan mitään 112,seen kieli kipeänä.

Varmasti yhtä kipeä ja tunnoton oli mun keskijalka kun yhtenä aamuna heräsin ja se oli naisen suussa hampaiden välissä.

• Anonyymi

No olisit riipassu kännit?

• Anonyymi

Purukumia möyhiessä välillä jää kieli hampaiden väliin, et kova kipu ja verta alkaa kielestä vuotamaan.
      Yleensä kielen kärki jää hampaiden väliin.
      Posken sisäpinta jää joskus hampaiden väliin, kun pää on tyynyllä ja poski on lähempänä poskihampaita.
      Sit vaan somella kiskoo irronnutta posken sisäpuolista lihaa irti poskesta.

t. Ätmi toteaa

• Just noin. Ei sitä suotta naista kissaan verrata :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe