Jotkut ihmiset jäävät mieleen pitkäksi ajaksi

Anonyymi

Mistäköhän se johtuu?

22

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Olen huomannut saman, että jotkut poistuvat mielestä samantien, mutta minä en koskaan, :D

• Anonyymi

Joku tekee vaikutuksen olemuksellaan ja persoonallaan, useimmat eivät tee.

• Anonyymi

Niin jäävät. Ei sitä voi sanoin selittää. Uskon että joidenkin kanssa vaan syntyy erityinen yhteys.

• Anonyymi

Niin se menee⚡

• Anonyymi

Meillä on mies erityinen yhteys. Me molemmat tiedämme sen.

• Anonyymi

Tämä on ns. Karismajuttu. Virolaisen Johanneksesta sanottiin että hän tuli huoneeseen, kaikki vaistosivat jotain erikoista.
      Sama Beatleseiden Lennonin suhteen. Hänestä sanottiin; parhaimillaan ollessaan John Lennon vaikutti olevan "kaikkialla" yhtä aikaaa.

• valtakunta

Niin jäävät kuin joku tuntematon huutaa ”tuu naimisiin kanssani.”
      Elämästä muistaa tämmöiset.😅

• Anonyymi

Rikolliset, poliitikot ja huijarit jää mieleen. Samanlaisia ovat keskenään luonteeltaan.

• Anonyymi

Niin, persoonakohtaista on se mihin karismaansa käyttää, jotkut kuten kuvailit ja toiset paremman tai ainakin positiivisemman rakentavamman elämäntavan ylläpitämiseen.

• Anonyymi

Niin lapasilla on hanskat hukassa ja varmaan jää mieleen. ;)

• Anonyymi

Huomannut, että naissuhteissa ne joita on pannut, niin ne on unohtunut ...

Ne joita ei ole pannut, niin niistä on ihan oikeasti pitänyt ... vaan nekin on aina päässyt unohtumaan.

Merkillistä. Ilmeisesti suht. hyödytöntä se PANEMINEN.
      Vaikka LAKI niin vaatiikin.

Kouri-kaupat kannataa aina, KOURITTAISKO SITTEN?
      Jää varmaan mieleen.

• Anonyymi

On olemassa ihmisiä jotka ohittuvat liki huomaamattomasti ja sitten niitä ihmisiä jotka jättävät niin syvän muistijäljen ettei se katoa koskaan, sellainen ihminen on erityislaatuinen persoona.

• Anonyymi

se johtuu varmaan niistä katseista.Tai viestinnästä.

• Anonyymi

"Niin jäävät kuin joku tuntematon huutaa ”tuu naimisiin kanssani.”
      Elämästä muistaa tämmöiset."
      Niin. Juuri viime kesänä kun kävelin sairaalalta kotiin ja puiston penkillä istui joukko ihan oikeita puliukkoja, ei mitään normi-alkoholisteja ja yksi niistä huusi minulle juuri noin! Ei erityisesti jäänyt mieleen mutta muistin nyt kun luin tuon viestin.
      Mutta; mieleen voi jäädä myös pahalla! Joku voi loukata ja tehdä jotain niin pahaa että se totisesti jää mieleen ja sieluun ja rikkoo ihmisen.

• Anonyymi

Pitää valita lyhytohjelma pesukoneen nappuloista, ettei kutistu!

• Anonyymi

Itse en saa erästä naista mielestäni ollenkaan. Tuntuu ettei ajatuksissani ole enää muuta kuin hän. Vaikeaa keskittyä mihinkään, näen vaan hänet mielessäni koko ajan.
      En ymmärrä miten näin kävi, en odottanut enkä ikinä olisi kuvitellut ihastuvani näin. Harva ihminen saa minut kiinnostumaan millään tavalla, mutta hän kyllä teki vaikutuksen.
      Tämä mieheltä naiselle. ❤

• Erityistapaus…;)

• Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

Erityistapaus…;)

Juurikin sitä. ❤

• Anonyymi

Mieleen jäävät ihmiset eivät ole tusinatavaraa.

• Voikohan tuota paremmin sanoa, lyhyesti ja ytimekkäästi!

• Anonyymi

Kuin olisin itse sanonut tuon erästä naista ajatellen.

• Anonyymi

Joskus joku eroaminen on niin kipeä ja vaikea että on pakko unohtaa että pystyy jatkamaan elämässä ylipäätään eteen päin..
      Itselleni käynyt näin.
      Vuosien ja vuosien päästä tuo eräs ihminen kohtaa minut ja yrittää puhua mutta en oikeasti enää tunnista häntä ja hän loukkaantuu ja suuttuu tästä. Ja tässä vielä sellainenkin seikka että luulin hänen kuolleen ja surin . Vasta pitkän ajan jälkeen osaan yhdistää hänet erään asian kautta ja olen todella pahoillani kun en tunnistanut häntä , olisin oikeasti ollut onnellinen hänen kohtaamisestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      353
      2517
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      433
      2463
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1401
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1124
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      67
      888
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      831
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      805
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      762
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      729
    Aihe