Mistäköhän se johtuu?
Jotkut ihmiset jäävät mieleen pitkäksi ajaksi
22
138
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Olen huomannut saman, että jotkut poistuvat mielestä samantien, mutta minä en koskaan, :D
- Anonyymi
Joku tekee vaikutuksen olemuksellaan ja persoonallaan, useimmat eivät tee.
- Anonyymi
Niin jäävät. Ei sitä voi sanoin selittää. Uskon että joidenkin kanssa vaan syntyy erityinen yhteys.
- Anonyymi
Niin se menee⚡
- Anonyymi
Meillä on mies erityinen yhteys. Me molemmat tiedämme sen.
- Anonyymi
Tämä on ns. Karismajuttu. Virolaisen Johanneksesta sanottiin että hän tuli huoneeseen, kaikki vaistosivat jotain erikoista.
Sama Beatleseiden Lennonin suhteen. Hänestä sanottiin; parhaimillaan ollessaan John Lennon vaikutti olevan "kaikkialla" yhtä aikaaa. Niin jäävät kuin joku tuntematon huutaa ”tuu naimisiin kanssani.”
Elämästä muistaa tämmöiset.😅- Anonyymi
Rikolliset, poliitikot ja huijarit jää mieleen. Samanlaisia ovat keskenään luonteeltaan.
- Anonyymi
Niin, persoonakohtaista on se mihin karismaansa käyttää, jotkut kuten kuvailit ja toiset paremman tai ainakin positiivisemman rakentavamman elämäntavan ylläpitämiseen.
- Anonyymi
Niin lapasilla on hanskat hukassa ja varmaan jää mieleen. ;)
- Anonyymi
Huomannut, että naissuhteissa ne joita on pannut, niin ne on unohtunut ...
Ne joita ei ole pannut, niin niistä on ihan oikeasti pitänyt ... vaan nekin on aina päässyt unohtumaan.
Merkillistä. Ilmeisesti suht. hyödytöntä se PANEMINEN.
Vaikka LAKI niin vaatiikin.
Kouri-kaupat kannataa aina, KOURITTAISKO SITTEN?
Jää varmaan mieleen. - Anonyymi
On olemassa ihmisiä jotka ohittuvat liki huomaamattomasti ja sitten niitä ihmisiä jotka jättävät niin syvän muistijäljen ettei se katoa koskaan, sellainen ihminen on erityislaatuinen persoona.
- Anonyymi
se johtuu varmaan niistä katseista.Tai viestinnästä.
- Anonyymi
"Niin jäävät kuin joku tuntematon huutaa ”tuu naimisiin kanssani.”
Elämästä muistaa tämmöiset."
Niin. Juuri viime kesänä kun kävelin sairaalalta kotiin ja puiston penkillä istui joukko ihan oikeita puliukkoja, ei mitään normi-alkoholisteja ja yksi niistä huusi minulle juuri noin! Ei erityisesti jäänyt mieleen mutta muistin nyt kun luin tuon viestin.
Mutta; mieleen voi jäädä myös pahalla! Joku voi loukata ja tehdä jotain niin pahaa että se totisesti jää mieleen ja sieluun ja rikkoo ihmisen. - Anonyymi
Pitää valita lyhytohjelma pesukoneen nappuloista, ettei kutistu!
- Anonyymi
Itse en saa erästä naista mielestäni ollenkaan. Tuntuu ettei ajatuksissani ole enää muuta kuin hän. Vaikeaa keskittyä mihinkään, näen vaan hänet mielessäni koko ajan.
En ymmärrä miten näin kävi, en odottanut enkä ikinä olisi kuvitellut ihastuvani näin. Harva ihminen saa minut kiinnostumaan millään tavalla, mutta hän kyllä teki vaikutuksen.
Tämä mieheltä naiselle. ❤- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Erityistapaus…;)
Juurikin sitä. ❤
- Anonyymi
Mieleen jäävät ihmiset eivät ole tusinatavaraa.
- Anonyymi
Kuin olisin itse sanonut tuon erästä naista ajatellen.
- Anonyymi
Joskus joku eroaminen on niin kipeä ja vaikea että on pakko unohtaa että pystyy jatkamaan elämässä ylipäätään eteen päin..
Itselleni käynyt näin.
Vuosien ja vuosien päästä tuo eräs ihminen kohtaa minut ja yrittää puhua mutta en oikeasti enää tunnista häntä ja hän loukkaantuu ja suuttuu tästä. Ja tässä vielä sellainenkin seikka että luulin hänen kuolleen ja surin . Vasta pitkän ajan jälkeen osaan yhdistää hänet erään asian kautta ja olen todella pahoillani kun en tunnistanut häntä , olisin oikeasti ollut onnellinen hänen kohtaamisestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729