Komplett bank

Anonyymi

Onko kukaan onnistunut tekemään sopimusta pankin kanssa, lainaehtojen helpottamisesta, Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis,kun ei lue lainaehtoja kunnolla. 25000 maksettu ja 50000 luotosta 200 käyttövaraa, maksettu siis pelkkiä korkoja. Korot kuukaudessa 750 ja luulin sillä lainan lyhenevän !:( Tekisi mieli antaa mennä koko pask.... ulosottoon olisi maksettu nopeammin. Ehdot siis 64v asti korkojen maksu, jos suurempaa summaa et pysty maksamaan ja sen jälkeen vasta alkaa laina lyhenemään. Mähän oon haudassa ennen kuin tuo on maksettu ja kaikenlisäksi rahat menneet aikuisen lapsen auttamiseen. Kyllä me äidit ollaan joskus tosi tyhmiä !

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Kannattaa kokeilla saisiko paremman tarjouksen jolla maksaa kallislaina kerralla pois. Tässä esimerkiksi uudehko palvelu jolla voi kilpailuttaa sekä kotimaan, että ulkomaan pankkeja eikä kilpailutus maksa mitään. https://lainapoika.voog.com/kilpailuta-lainasi/motty

    • Anonyymi

      Jos lainasi korko on 20 % ja lyhennysvauhtisi 1000 €/kk, sinulla menee lainan takaisinmaksussa aikaa 9 vuotta.

      Mutta ulosotossa olisi 7 prosentin korko, ja maksaisit samanlaisella kuukausierällä lainan pois 5 vuodessa. En kylläkään ottanut laskelmassani huomioon ulosoton taulukkomaksuja, joita peritään muistaakseni kahtena ensimmäisenä vuotena. Lisäksi kulutusluotosta joutuu maksamaan alkuperäistä korkoa normaalin viivästyskoron sijasta eräännyttämisen jälkeen vielä puoli vuotta.

      Komplett-pankki voi kyllä olla petollinen ansa, jos erehtyy maksamaan vuosikaudet pelkkää minimiä eikä katso kertaakaan edes lainan kuukausiraporttia (jossa toivottavasti aina lukee selvästi paljonko lainaa on lyhennetty ja vielä jäljellä).

      Takuusäätiö myöntää takauksia halpakorkoisia pankin järjestelylainoja varten, mutta velkasi eivät saa ylittää 34 000:ta euroa.

      • Anonyymi

        Laskin kyllä, että laina tulee huomattavasti halvemmaksi ulosoton kautta maksettavaksi, mutta täytyy miettiä kannattaako luopua luottotiedoista !


    • Anonyymi

      Kuka on niin yksinkertainen että ottaa koron kiskomis paikasta lainaa.

      • Anonyymi

        Kuka on niin yksinkertainen, ettei osaa kirjoittaa edes sanaa 'koronkiskomispaikka' oikein?


      • Anonyymi

        Joskus ei ole kyse yksinkertaisuudesta ,vaan kun lapsella on hätä niin sitä vaan auttaa ....jos pystyy.


    • Anonyymi

      Aina vaan uudestaan ja uudestaan sitä jaksaa ihmetyttää ihmisten osaamattomuus talousasioissa. Kuitenkin ihan peruskoulun matematiikalla sitä osaisi laskea paljonko se 20% korko on euroissa, mutta kun ei. Ei tule mieleen ennen kuin on kaulaansa myöten suossa. Osa ei huomaa vielä silloinkaan.

      Nyt vaan hattu kauniiseen käteen ja PANKISTA kysymään sitä lainaa. Sitä saa kuitenkin alle 5% korolla jos löytyy maksuvaraa, mitä ilmeisesti on kun olet pystynyt tuotakin lainaa lyhentämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe