Keskusta avoimia ja asiallisia ihmisiä

Anonyymi

Meitä on moneen lähtöön ja osa ei edes lähde.
Minä arvostan avoimuutta ja asiallisuutta, kuten useimmat Keskustan ihmisetkin.

HUIPPUSOTILAS

16

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivoisin, että asiallisuus pesiytyisi tännekin.

      HUIPPUSOTILAS

    • Nimimerkix

      Hienoa että olet niin avoin. Arvostan ryhdikkyyttäsi, moraaliasi, peräänantamattomuuttasi ja ennen kaikkea vankkumatonta uskoasi siihen ylivertaiseen puolueeseen, joka antoi naiselle äänioikeuden, keksi ruudin sekä suisti Robert Mugaben vallasta. Ilman keskustaa olisimme todella pulassa, uisimme syvissä vesissä, nielisimme nahistuneita perunaruton runtelemia nauriita ja parittelisimme vompattien kanssa.

      • Anonyymi

        Älä AU viitsi. Loogista päättelyä minä vain käytän valinnoissani, henkilöiden ohella.

        HUIPPUSOTILAS


    • Anonyymi

      Kokoajan aisaossi kyttää sivustoa, ei raukalla ole mitään järkevää tekemistä. Mielenterveytensä on ossi menettänyt täysin. Ei ole ossilla muuta elämää kuin tämä sivusto.

      • Anonyymi

        Sinähän AU täällä koko ajan kyttäät. Se selviää helposti kun lähettää viestin tekemisistäsi, niin kohta se poistuu. HO HOO, HO HOO!
        Kokeillaan.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän AU täällä koko ajan kyttäät. Se selviää helposti kun lähettää viestin tekemisistäsi, niin kohta se poistuu. HO HOO, HO HOO!
        Kokeillaan.

        HUIPPUSOTILAS

        Kaikki palstan asialliset kirjoittajat pyytävät mongerrustesi poistoa sillä näillä kapin kaipuuviesteilläsi ei ole mitään tekemistä kapi-palstalla. Minä ainakin teen aina poistopyynnön kun näen typeryyksiäsi täällä.


      • Anonyymi

        Käsittelen vain AU de facto tekemisiäsi ja vain Sinulla on pilaaminen ollut käytännössä jokapäiväistä kohta 20 vuotta.
        Ei minuun AU kaikki harhautuksesi mene. Tunnen mielenliikkeesi jo melko hyvin. Olen nimittäin oppivaa sorttia.
        Ei kellään muulla ole PITKÄKESTOISTA motiivia oksennella päälleni kuin Sinulla Jorma.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palstan asialliset kirjoittajat pyytävät mongerrustesi poistoa sillä näillä kapin kaipuuviesteilläsi ei ole mitään tekemistä kapi-palstalla. Minä ainakin teen aina poistopyynnön kun näen typeryyksiäsi täällä.

        Ketkä muut lisäksesi AU?

        HUIPPUSOTILAS


    • Anonyymi

      Ainoa oksentelija tällä sivustolla on aisaossi. Aivan hirveätä roskaa lapioi sivustolle vuorokauden ympäri. Pahasti sairas ossi on, mielisairas.

    • Anonyymi

      Ei ole aisaossin riehuminen sivustolla tervettä. Jombe käyttää aina rekisteröityä nimimerkkiään. Skitsofrenia ossia vaivaa eikä raukka ymmärrä hakea apua vaivoihinsa. Suljettuosasto olisi sopiva paikka ossille. Luultavasti ossi on niin pahasti sairas että paraneminen on mahdotonta.

      • Anonyymi

        Älä viitsi Jorma valehdella. Vain Sinulla motiivi tuohonkin.

        HUIPPUSOTILAS


    • Anonyymi

      Aisaosssin tavanomainen aamusonta rysähti sivustolle, kohta tunkee samaa kamaa lisää.

    • Anonyymi

      AUia on huvittavaa katsoa kun ei ole mitään "kättä pidempää". HO GHOO, HO HOO!

      HUIPPUSOTILAS

    • Anonyymi

      kepu onkin niin avoin, jopa ideologia ja aatekin vaihtelevat tilanteen mukaan.
      Milloin mennään Kokoomusta oikealta ohi, sitten taas demareita vasemmalta.
      kepu on niin avoin, ettei edes äänestäjä tiedä mitä tilaa.

      • Anonyymi

        Etkös Jorma tajua enää itse kuinka lapsellisia ovat nuo heittosi.
        Ei Keskusta muista puolueista poikkea kuin koko Suomen paremmin huomioivasta näkökulmastaan.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös Jorma tajua enää itse kuinka lapsellisia ovat nuo heittosi.
        Ei Keskusta muista puolueista poikkea kuin koko Suomen paremmin huomioivasta näkökulmastaan.

        HUIPPUSOTILAS

        Ihan oikestikko noin meinaat.
        kepun ainut voima on vallankiiman tyydyttäminen.
        Tämän hallituksen tavoitteista saa suurimman osan kontolleen maaseudun asukkaat, kun maapalloa pelastetaan, jotta päästäisiin kaupunkivihreiden pöytiin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe