Keskusta avoimia ja asiallisia ihmisiä

Anonyymi

Meitä on moneen lähtöön ja osa ei edes lähde.
Minä arvostan avoimuutta ja asiallisuutta, kuten useimmat Keskustan ihmisetkin.

HUIPPUSOTILAS

16

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivoisin, että asiallisuus pesiytyisi tännekin.

      HUIPPUSOTILAS

    • Hienoa että olet niin avoin. Arvostan ryhdikkyyttäsi, moraaliasi, peräänantamattomuuttasi ja ennen kaikkea vankkumatonta uskoasi siihen ylivertaiseen puolueeseen, joka antoi naiselle äänioikeuden, keksi ruudin sekä suisti Robert Mugaben vallasta. Ilman keskustaa olisimme todella pulassa, uisimme syvissä vesissä, nielisimme nahistuneita perunaruton runtelemia nauriita ja parittelisimme vompattien kanssa.

      • Anonyymi

        Älä AU viitsi. Loogista päättelyä minä vain käytän valinnoissani, henkilöiden ohella.

        HUIPPUSOTILAS


    • Anonyymi

      Kokoajan aisaossi kyttää sivustoa, ei raukalla ole mitään järkevää tekemistä. Mielenterveytensä on ossi menettänyt täysin. Ei ole ossilla muuta elämää kuin tämä sivusto.

      • Anonyymi

        Sinähän AU täällä koko ajan kyttäät. Se selviää helposti kun lähettää viestin tekemisistäsi, niin kohta se poistuu. HO HOO, HO HOO!
        Kokeillaan.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän AU täällä koko ajan kyttäät. Se selviää helposti kun lähettää viestin tekemisistäsi, niin kohta se poistuu. HO HOO, HO HOO!
        Kokeillaan.

        HUIPPUSOTILAS

        Kaikki palstan asialliset kirjoittajat pyytävät mongerrustesi poistoa sillä näillä kapin kaipuuviesteilläsi ei ole mitään tekemistä kapi-palstalla. Minä ainakin teen aina poistopyynnön kun näen typeryyksiäsi täällä.


      • Anonyymi

        Käsittelen vain AU de facto tekemisiäsi ja vain Sinulla on pilaaminen ollut käytännössä jokapäiväistä kohta 20 vuotta.
        Ei minuun AU kaikki harhautuksesi mene. Tunnen mielenliikkeesi jo melko hyvin. Olen nimittäin oppivaa sorttia.
        Ei kellään muulla ole PITKÄKESTOISTA motiivia oksennella päälleni kuin Sinulla Jorma.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palstan asialliset kirjoittajat pyytävät mongerrustesi poistoa sillä näillä kapin kaipuuviesteilläsi ei ole mitään tekemistä kapi-palstalla. Minä ainakin teen aina poistopyynnön kun näen typeryyksiäsi täällä.

        Ketkä muut lisäksesi AU?

        HUIPPUSOTILAS


    • Anonyymi

      Ainoa oksentelija tällä sivustolla on aisaossi. Aivan hirveätä roskaa lapioi sivustolle vuorokauden ympäri. Pahasti sairas ossi on, mielisairas.

    • Anonyymi

      Ei ole aisaossin riehuminen sivustolla tervettä. Jombe käyttää aina rekisteröityä nimimerkkiään. Skitsofrenia ossia vaivaa eikä raukka ymmärrä hakea apua vaivoihinsa. Suljettuosasto olisi sopiva paikka ossille. Luultavasti ossi on niin pahasti sairas että paraneminen on mahdotonta.

      • Anonyymi

        Älä viitsi Jorma valehdella. Vain Sinulla motiivi tuohonkin.

        HUIPPUSOTILAS


    • Anonyymi

      Aisaosssin tavanomainen aamusonta rysähti sivustolle, kohta tunkee samaa kamaa lisää.

    • Anonyymi

      AUia on huvittavaa katsoa kun ei ole mitään "kättä pidempää". HO GHOO, HO HOO!

      HUIPPUSOTILAS

    • Anonyymi

      kepu onkin niin avoin, jopa ideologia ja aatekin vaihtelevat tilanteen mukaan.
      Milloin mennään Kokoomusta oikealta ohi, sitten taas demareita vasemmalta.
      kepu on niin avoin, ettei edes äänestäjä tiedä mitä tilaa.

      • Anonyymi

        Etkös Jorma tajua enää itse kuinka lapsellisia ovat nuo heittosi.
        Ei Keskusta muista puolueista poikkea kuin koko Suomen paremmin huomioivasta näkökulmastaan.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös Jorma tajua enää itse kuinka lapsellisia ovat nuo heittosi.
        Ei Keskusta muista puolueista poikkea kuin koko Suomen paremmin huomioivasta näkökulmastaan.

        HUIPPUSOTILAS

        Ihan oikestikko noin meinaat.
        kepun ainut voima on vallankiiman tyydyttäminen.
        Tämän hallituksen tavoitteista saa suurimman osan kontolleen maaseudun asukkaat, kun maapalloa pelastetaan, jotta päästäisiin kaupunkivihreiden pöytiin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8474
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      123
      2301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1956
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe