Tekniikan Maailma Audi A6 40 TDI quattro

Anonyymi

Uudet, mahtipontiset mallimerkinnän, entistä enemmän kusta päänupissa?

TM Audi A6 Avant 40 TDI quattrolle 204hv:
0-50 kmh: 2,9s
0-100 kmh: 8,5s

Valmistajan ilmoituksen mukaan 0-100 kmh pitäisi mennä 7,8s.

Miltä tuntuu kun takavetoinen C200d A farmari vetelee yhtä ripeästi niin 0-50 kuin 0-100 kmh välit? Kyseessä on siis 150hv takavetoinen perhefarkku 40 000 eurolla. Audin tapauksessa kusipetteri tottakai ottaa S-line paketit ja kaikki lisävarusteet, perusvarustellun reilun 60 000 euron auton hinta pomppaa 70 000 euroon. Siinä sitten sporttisesti vetelet ja alahuuli väpättää kun yrität jotakin kikkailua ja et pääse edes C200dA edelle. Myös E200dA sedanina mitatusti yhtä ripeä kuin yli 200hv neliveto Audi.

Eipä varmaan tarvitse ottaa puheeksi sitä, että Audin hintainen takavetoinen hybridini on suroituskyvyltään Audi A6 40 TDI verrattuna kuin vertaisi polkupyörää kolmipyöräiseen.

13

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ahdistuksessa vaan tarroittamaan Bilteman Audi S6 merkkejä johonkin vuoden 2012 Audi A6 2.0 TDI etuvetopaskaan.

    • Anonyymi

      Jaa miltä tuntuu? Luultavasti naurattaa maha kippurassa kun takavetopelle jolle kadulla kiihdyttely on koko elämän keskipiste, yrittää päteä kaahaamalla ahtaalla pikkumersulla kun ei ole parempaan varaa!

      • Anonyymi

        Niin siis ajan E-sarjan hybridillä...

        Sellaisestakaan sinullahan ei ole edes nanometrin ajokokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis ajan E-sarjan hybridillä...

        Sellaisestakaan sinullahan ei ole edes nanometrin ajokokemusta.

        Miten se C-sarja päivittyi E-sarjalaiseksi, ja mitä minun tai sinun ajokokemuksella on eri autojen kiihtyvyyksiin merkitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis ajan E-sarjan hybridillä...

        Sellaisestakaan sinullahan ei ole edes nanometrin ajokokemusta.

        Muutama kysymys:

        -oletko tosissasi tämän missiosi kanssa
        -jos olet niin mikä on päämääräsi
        -jos et ole niin mitä saat toiminnastasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama kysymys:

        -oletko tosissasi tämän missiosi kanssa
        -jos olet niin mikä on päämääräsi
        -jos et ole niin mitä saat toiminnastasi

        Mikä on satojentuhansien foorumilla eri palstoilla kirjoittavien missio? Entäpä tavoite? Miksi sinä olet keskustelemassa ajoneuvoista ja autoista, vaikka todennäköisesti sinulla on enemmän annettavaa kokemattomuudessasi puutarhanhoitokeskusteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on satojentuhansien foorumilla eri palstoilla kirjoittavien missio? Entäpä tavoite? Miksi sinä olet keskustelemassa ajoneuvoista ja autoista, vaikka todennäköisesti sinulla on enemmän annettavaa kokemattomuudessasi puutarhanhoitokeskusteluun?

        Työskenteletkö mahdollisesti Supossa, niin että pystyt selvittämään kuka kirjoittaa netissä mitäkin, ja onko tämä ihminen ikinä omistanut tai koeajanut hybridi-Mersua?


    • Anonyymi

      Aloittaja päässyt taas suljetulla tietokoneen ääreen jauhamaan näitä samoja kiihdytyshorinoita...meneppä ottamaan lääkkeesi...hoitajat kutsuvat jo!

    • Anonyymi

      On sulla murheet ! Ei kaikki osta autoa 0-100 kiihtyvyyden perusteella. Uskoisin, että todella harva.

    • Anonyymi

      Näistä väitteistä todisteita. Jaa ei ole? Aaa, siis sä vaan huutelet numeroita. Ok.

      • Anonyymi

        Numeroita on, osaatko lukea? Ei muuta kuin aikuisopistoon lukukurssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroita on, osaatko lukea? Ei muuta kuin aikuisopistoon lukukurssille.

        Numeroita on, vaan ei todisteita. Huutelet vaan numeroita ilman todisteita.

        Audi A6 40 TDI 0-100 km/h 2.2 s
        Mercedes-Benz E200dA 0-100 km/h 10.5s
        Nää on siis todelliset lukemat. Ei mitään turhia lähteitä tai todisteita, niitä ei tarvita kun minä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroita on, vaan ei todisteita. Huutelet vaan numeroita ilman todisteita.

        Audi A6 40 TDI 0-100 km/h 2.2 s
        Mercedes-Benz E200dA 0-100 km/h 10.5s
        Nää on siis todelliset lukemat. Ei mitään turhia lähteitä tai todisteita, niitä ei tarvita kun minä sanon.

        Nii juu ja piti sanomani et nää on Tekniikan Maailmasta. En linkkaa juttua, uskokaa minua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe