Köyhyys ja yksinäisyys

Anonyymi

Kulkee käsi kädessä. Käyhä on sinkku ja yksinäinen, kyllä sitä haluaisi olla töissä ja tienata rahaa koska saisi parisuhteen ja voisi naisiin tutustua. Naiset ei halua treffeille köyhän työttömän miehen kanssa. Surullista on en saa naista koskaan, silloin kun olin töissä nii mulla oli nainen mut se jätti kun jouduin työttömäksi eikä ollut rahaa tehdä mitään eikä viedä sitä lomalle.

33

759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haluaisi. Parempi yksin.

• Anonyymi

Ei niin. Meitä yksin asumisen valinneita on aika paljon.

Vähän ihmetyttää aloittaja, joka haikailee naisten perään, vaikka on tullut jätetyksi aivan kuin se olisi tapahtunut työttömyyden ja rahan puutteen vuoksi.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

Mun käteni ei anakaan ole kenenkään kädessä, en ole yksinäinen enkä kinkku. Minä en halua olla orjatöissä baan haluan olla kotona .

• Anonyymi

Turha sitä on joulua viettää ihan yksin ei siinä ole mitään mieltä. Masentaa vaan köyhänä ja yksin joulu. Totaalinen epäonnistuminen tässä elämässä kun ei saa tienata rahaa, ei saa kumppania eikä voi viettää joulua.

• Anonyymi

Taas näitä... Köyhyys ei korreloi mitenkään yksinäisyyttä tai sitä, etteikö löytäisi seurustelukumppania.
      Opettele sosiaalisia taitoja, ole aktiivinen vaikkapa yhdistystoiminnassa ja harrastuksissa, niin kyllä seurustelukumppanikin löytyy varsin helposti, vaikka olisit kuinka köyhä.

• Anonyymi

Löytyykö se sieltä kaupan parkkipaikalta viikonloppuisin? Joku ruudinkeksijähän voi askarrella itselleen seuraa vaikka vanhoista kuormalavoista. Siinä puupäät löytäisivätkin toisensa.

• Anonyymi

Mutta jos on vielä isopäinen, rumilus, läski ja vielä vähän vammanen, niin ei ole paljoa toivoa.
        Joten jatketaan vanhaan samaan malliin.

• Anonyymi

Ei huvita mikään kunhan saan nukkua vaan.

• Anonyymi

Nyt on pitkään ollut tasa-arvo suomessa ei miehen kuulu yksinään elättää vaan naisen kuuluu elättää perhettä yhtä paljon ja jopa enemmän.

• Anonyymi

Ja pyh, koska suomessa ei koskaan ylletä tasa arvoon niin ei sitä pidä vaatiakkaan.
        Naisille ei ole intti pakkoa.
        Miehet ei voi synnyttää.

Ei pidä vaatia sellaista mitä ei voi saada.

• Anonyymi

Minäkin asuin aikoinaan yksin ja silloinkin köyhä, mutta en ollut missään nimessä yksinäinen. Kavereita kävi luonani varsin ahkerasti ja minäkin kävin kavereiden luonna. Minulla oli myös tyttöystäviä, joita kävi säännöllisesti luonani.
      Tyttöystäväni olivat myös köyhiä opiskelijoita, joten aika lailla samalla tasolla oltiin. Tehtiin ruokaa yhdessä, kalasteltiinkin ja valmistettiin kaloista ruokaa. Tytöt leipoivat. Saunottiin ja vällyjen välissä oli mukavaa. Tehtiin myös minun vanhalla autolla matkoja ulkomaillekin, ostettiin ruokaa kaupoista ja toreilta vähillä rahoillamme, yövyttiin aina jonkun tutun luonna. Mukavaa oli!

• Anonyymi

Sosiaalinen voi olla mutta rahaa siihenkin tarvitaan ja naiset kysyy aina miehen tuloja. Jos ei tienaa niin tutustuminen loppuu lyhyeen.

• Anonyymi

Ei ikinä ole kukaan deittikumppani kysynyt tuloistani ja oon sentään useilla kymmenillä treffeillä käynyt ja tyttöystäviäkin siunaantunut. Oon köyhä. usein työtön,työmarkkinatuella. Ammattia ovat kysyneet mikä ihan luonnollista. mutta että tuloja..ei ikinä.

• Anonyymi

Ei minun tuloja ole koskaan kyselty. Ja mitä rahaa tarvitaan, jos on sosiaalinen? Tuossa jo edellä kerroin, että kavereita kävi luonani ja minä kävin kavereiden luonna. Ja tyttökaverit tulivat minun luokseni, ei me nyt niin erikoisesti missään käyty, että rahaa olisi tarvittu. Kesällä kävimme kalastamassa mato-ongella, joskus lainattiin tuttavilta soutuvene. Marjassa käytiin metsässä tai sieniä poimimassa. Kaupassa käytiin yhdessä ostoksilla vähän ruokaa ostamassa. Ei niihin rahaa erikseen tarvittu!
        Ja jos ulkomaille lähdettiin minun vanhalla autolla, niin suurin kulu oli bensiini ja Venäjälle viisumi. Venäjällä oli muuten halpaa, että ei ne reissut silloin hintoihin tulleet. Tuttujen luonna majoituttiin aina.

• Anonyymi

Voihan yrittää deittejä vaikka rajan takaa myrussianmatch .

• Anonyymi

Meillähän on sisäministerinä köyhyystutkija jonka ministeriön alaan kuuluu sisäpolitiikka. Miksi ette vaadi sitä tekemään yksinäisten köyhien hyväksi mitään sen sijaan, että hän ajattelee ja auttaa vain ulkomaalaisia köyhiä
      Olen itsekin yksinäinen ja pienituloinen eläkeläinen.

• Anonyymi

Onko maahanmuuttajat sitten rikkaita ni ei välttämättä ja seuraa saa.

• Anonyymi

On ne. He saavat kaiken ilman kuitteja, senkun hakee vaan rahaa, asuntoja, autoja, vaunuja ym,,, mikään ei maksa mitään. Taskurahaakin tulee tosta noin vaan mukavasti.

On ne rikkaimpia kuin suomalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne. He saavat kaiken ilman kuitteja, senkun hakee vaan rahaa, asuntoja, autoja, vaunuja ym,,, mikään ei maksa mitään. Taskurahaakin tulee tosta noin vaan mukavasti.

On ne rikkaimpia kuin suomalaiset.

Älä viitti trollata, ei ne mamut saa yhtään enempää, mitä me kantasuomalaiset saadaan.

jotainrajaatrollilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti trollata, ei ne mamut saa yhtään enempää, mitä me kantasuomalaiset saadaan.

jotainrajaatrollilla

Kyllä saa, et vaan ole tietoinen, olet pelkän huhupuheiden varassa, joita puhuu ne maahanmuuttajat ja niiden kavaerit.
        Todellisuudessa ne elävät huippuelämää suomessa. Ensin hakee isä korvauksia ja sitten ahakee äiti jotka asuvat erikseen tukien takia, mutta eleevät kuitenkin yhdessä moenen lapsen kanssa ja lisää tehdään jotta tuet nousee.'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa, et vaan ole tietoinen, olet pelkän huhupuheiden varassa, joita puhuu ne maahanmuuttajat ja niiden kavaerit.
        Todellisuudessa ne elävät huippuelämää suomessa. Ensin hakee isä korvauksia ja sitten ahakee äiti jotka asuvat erikseen tukien takia, mutta eleevät kuitenkin yhdessä moenen lapsen kanssa ja lisää tehdään jotta tuet nousee.'

Sinä taidat olla huhupuheiden varassa, kun et todista väitteitäsi. Kerro nyt vaikka alkajaisiksi, paljonko Neil Hardwick on saanut rahaa, autoja, asuntoja, vaunuja. Tuossa vähän perustietoja: https://fi.wikipedia.org/wiki/Neil_Hardwick

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

Ei yksinäinen osta joulukinkkua koska ei kannata maksaa 20 euroa kinkusta jonka yksin joutuis syömään. Pitää olla rikas jotta nainen kiinnostuu. Nainen on onnellinen vain rikkaan miehen kanssa joka ostaa sille kaiken.

• Anonyymi

Jos olisin rikas en silloinkaan ottaisi naista elämääni. Peruste= kun on rahaa niin naiset käyttävät sitä entistä suruttomammin. Eli tuhlaisi enemmän, lukekaa lehtien palstoja kuinka käy. Naista ei ole koskaan olut eikä tule. En ole läheis enkä sosiiaalitoimisto joka jakaa tuhlaus rahaa.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Anonyymi

" Älä viitti trollata, ei ne mamut saa yhtään enempää, mitä me kantasuomalaiset saadaan. "

Tuo väite ei pidä paikkansa, mamut saa korotettua tukea.
      Myös pääkaupunkiseudulla jos tietyissä systeemeissä on vuokra-asuntoa vailla mamu ja kantasuomalainen, mamu saa sen asunnon ja kantasuomalainen jää ilman.
      Eli mamu saa asunnonkin ennen kuin kantasuomalainen.

• Anonyymi

Älä kirjoita paskaa! Kyllä ihan kantasuomalainen saa asunnon siinä missä mamutkin ja jopa vielä paremminkin. Juuri asiansa sössinyt kantasuomalainen kaverini muutti paikkakuntaa ja sai asunnon tosi nopeasti, sossu maksoi kaiken ja maksaa kaiken, koska kaverilla ei ole rahaa.

Puolisoni tekee työtä valtion palveluksessa ja asiasta eksakti tieto, että mamut ei saa yhtään enempää, mihin me kantasuomalaisetkin ollaan oikeutettuja. Kantasuomalaislla ongelma on, etteivät he osaa hakea oikein apua ja tukia. Mamut saa ammattilaisen avustamaan, kuten saisi kantasuomalainenkin.

Kaverini, joka sössi asiansa aivan totaalisesti, ohjasin hänet avun piiriin, niin hän sai hoidettua kaiken kuten ne paljon parjatut mamutkin saa. Kyse on tosiaan vain siitä, että moni kantasuomalainen ei osaa hakea mitään itse!

Seurasin myös joitakin aikoja sitten brittien touhua, siellä sama juttu, mamut osaa ja perusbritti ei osaa, vaikka aivan samalla viivalla. Mamuilla oli heti polku selvänä, että miten toimitaan, perusbritti aivan skutsissa ja polku hukassa!

• Anonyymi

Ja mitä hittoo joku alkaa yleensä verrata jotain Neil Hardwickia tähän kehitysmaamuslimien haittamaahanmuuttoon ?

• Anonyymi

Ylempänä oli puhetta maahanmuuttajista, jollainen myös Neil Hardwick on. Suurin osuus maahanmuuttajista on suomalaisen puolisoksi tulleilla.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

Tää on nykyaikaa, tsemiä vaan tsemiä.

• Anonyymi

Miksi kirjaoitat omat ajatukset että niin olisi kaikki??? Puhu minä mjuodosssa, omasta tilanteesta, älä yleistä.

Ei kaikki käyhät ole ykisnäisiä, ei kaikki halua olla töissä jne... Jokaisella on omat intressit, et voi puhua omista asioista niin että ne koskisi muitakin. Kuuntele itseäsi!!!!

Ei saa yleistää koska kaikilla ei ole tilanne sama.

Eikä kenenkä'n tarvi maksaa kenenkään lomia ja elantoa, jokainen on vastuussa omistaan.

• Anonyymi

Niinpä ja köyhyyttäkin pahempia yksinäisyyden aiheuttajia on sairaudet, luonteenpiirteet. Onhan sitä tälläkin palstalla moni kirjoitellut miten köyhänäkin elämä on elämisen arvoista ja täynnä aktiviteettia harrastuksisia ja matkailua myöten. Kyllä kaksi tervettä köyhää (myös sosiaaliapuja saavat) pärjää tässä maassa ihan hyvin kunhan velkaantuminen pysyy kurissa ja elämänhallinta kunnossa.

lajijasuris

• Anonyymi

Kunnollinen mies joutuu elää ykisn. Työttömäksi voi joutua mutta se ei tarkoita että olis huono elämä. Naiset haluaa pahiksia jotka aiheuttaa naisille ongelmia elämässä kuten velkaa ja muuta. Itse ainakin pidä huolta itsestäni, on paljon tekemistä, kalastan ja muita harrastuksia ollut aina, velkaa minulla ei ole kuin 95 euroa ja se tuli kun ostin kuntopyörän osamaksulla, maksoi 250 euroa mutta siitä on vielä 95 euroa maksamatta. Mut nainen haluaa kuitenkin jonkun rikollisen pahiksen aina lehtiä kun lukee niin selvää on millaisia miehii naiset haluaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on hyödylllistä yleistää kaikkia naisiakaan samanlaisiksi. Esimerkiksi Jenni Haukio ei vaikuta olevan kuvauksesi mukainen. https://fi.wikipedia.org/wiki/Jenni_Haukio

Pitkäaikatyötön

surullista olisi sekin, jos olisi, - varakas/ ja yksinäinen . . . , - eikä kukaan huolis . . .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe