Mutapainia kanssani

Anonyymi

Painisitko nainen kanssani mutapainia?
kysyy.mies

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

saman kysyy toinenkin mies

• Anonyymi

Sinulle sama vastaus kuin aloittajalle.

• Anonyymi

No voihan helkkari, voisihan sitä kokeilla mutta ei missä tahansa läävässä.

• Anonyymi

Sori oli pakko heittää.

• Anonyymi

En usko että aloittaja tarkoitti?

• Anonyymi

Se olisi lähi taistelua ja saisi olla lähekkäin! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori oli pakko heittää.

Sopi hyvin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että aloittaja tarkoitti?

Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .

Ymmärsin.

• Anonyymi

Riippuu siitä ihastuisinko ja rakastuisinko sinuun, kunhan ensin olisin tutustunut sinuun ja olisimme suunnilleen samanikäisiä.

• Mielestäni tuota lajia voisi kokeilla esim sokkotreffeillä tai jollain sen tapaisilla ;)

• Anonyymi

Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

Hyvää vaihtelua luulen !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜

No näinpä, voiko tuota ENÄÄN paremmin sanoa

• Anonyymi

Kyllä painisin, selättäisin sinut ja hyppäisin päälle ;)

• Anonyymi

Suomimies on nyhverö, joka kykenee vain täällä kyselemään aivottomuuksia.

• Anonyymi

Vaihda tuon suomimiehen tilalle mikä tahansa muu ihmisryhmä niin olet syylistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja "viharikokseen".

• Mites siinä kävisi? Voitto olisi mun🏆

• Anonyymi

Tykkään kyllä huomattavasti enemmän nakupainista kuin mutapainista. 😉 Tosin vain ja ainostaan hyvässä ja hellässä seurassa. t. S-nainen

• Anonyymi

Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

Niinpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.

Ihan ymmärrettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää.

Aaahh aaaah aaaaah ahhhhhhh

Voi S tule jo tänne! Tulen ihan just.. aaahh aaahh

• Anonyymi

Ehkäpä kesällä.. Näin talvella voisin kokeilla lumipainia vähissä vaatteissa..😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2471
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2410
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1094
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      853
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      813
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      811
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      795
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      709
    Aihe