Painisitko nainen kanssani mutapainia?
kysyy.mies
Mutapainia kanssani
26
63
Vastaukset
- Anonyymi
saman kysyy toinenkin mies
- Anonyymi
Sinulle sama vastaus kuin aloittajalle.
- Anonyymi
No voihan helkkari, voisihan sitä kokeilla mutta ei missä tahansa läävässä.
- Anonyymi
Sori oli pakko heittää.
- Anonyymi
En usko että aloittaja tarkoitti?
- Anonyymi
Se olisi lähi taistelua ja saisi olla lähekkäin! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori oli pakko heittää.
Sopi hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että aloittaja tarkoitti?
Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .
Ymmärsin.
- Anonyymi
Riippuu siitä ihastuisinko ja rakastuisinko sinuun, kunhan ensin olisin tutustunut sinuun ja olisimme suunnilleen samanikäisiä.
Mielestäni tuota lajia voisi kokeilla esim sokkotreffeillä tai jollain sen tapaisilla ;)
- Anonyymi
Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.
Hyvää vaihtelua luulen !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.
Narsisti itseään täynnä.
Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti itseään täynnä.
Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜No näinpä, voiko tuota ENÄÄN paremmin sanoa
- Anonyymi
Kyllä painisin, selättäisin sinut ja hyppäisin päälle ;)
- Anonyymi
Suomimies on nyhverö, joka kykenee vain täällä kyselemään aivottomuuksia.
- Anonyymi
Vaihda tuon suomimiehen tilalle mikä tahansa muu ihmisryhmä niin olet syylistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja "viharikokseen".
Mites siinä kävisi? Voitto olisi mun🏆
- Anonyymi
Tykkään kyllä huomattavasti enemmän nakupainista kuin mutapainista. 😉 Tosin vain ja ainostaan hyvässä ja hellässä seurassa. t. S-nainen
- Anonyymi
Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉
Niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉
Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?
Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?
No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?
Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?
No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.Ihan ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää.
Aaahh aaaah aaaaah ahhhhhhh
Voi S tule jo tänne! Tulen ihan just.. aaahh aaahh
- Anonyymi
Ehkäpä kesällä.. Näin talvella voisin kokeilla lumipainia vähissä vaatteissa..😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592