Mutapainia kanssani

Anonyymi

Painisitko nainen kanssani mutapainia?
kysyy.mies

26

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      saman kysyy toinenkin mies

      • Anonyymi

        Sinulle sama vastaus kuin aloittajalle.


    • Anonyymi

      No voihan helkkari, voisihan sitä kokeilla mutta ei missä tahansa läävässä.

      • Anonyymi

        Sori oli pakko heittää.


      • Anonyymi

        En usko että aloittaja tarkoitti?


      • Anonyymi

        Se olisi lähi taistelua ja saisi olla lähekkäin! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori oli pakko heittää.

        Sopi hyvin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että aloittaja tarkoitti?

        Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .

        Ymmärsin.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä ihastuisinko ja rakastuisinko sinuun, kunhan ensin olisin tutustunut sinuun ja olisimme suunnilleen samanikäisiä.

      • Mielestäni tuota lajia voisi kokeilla esim sokkotreffeillä tai jollain sen tapaisilla ;)


      • Anonyymi

        Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

        Hyvää vaihtelua luulen !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

        Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜

        No näinpä, voiko tuota ENÄÄN paremmin sanoa


    • Anonyymi

      Kyllä painisin, selättäisin sinut ja hyppäisin päälle ;)

    • Anonyymi

      Suomimies on nyhverö, joka kykenee vain täällä kyselemään aivottomuuksia.

      • Anonyymi

        Vaihda tuon suomimiehen tilalle mikä tahansa muu ihmisryhmä niin olet syylistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja "viharikokseen".


    • Mites siinä kävisi? Voitto olisi mun🏆

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä huomattavasti enemmän nakupainista kuin mutapainista. 😉 Tosin vain ja ainostaan hyvässä ja hellässä seurassa. t. S-nainen

      • Anonyymi

        Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

        Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

        Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

        No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

        Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

        No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.

        Ihan ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ymmärrettävää.

        Aaahh aaaah aaaaah ahhhhhhh

        Voi S tule jo tänne! Tulen ihan just.. aaahh aaahh


    • Anonyymi

      Ehkäpä kesällä.. Näin talvella voisin kokeilla lumipainia vähissä vaatteissa..😁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe