Painisitko nainen kanssani mutapainia?
kysyy.mies
Mutapainia kanssani
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
saman kysyy toinenkin mies
- Anonyymi
Sinulle sama vastaus kuin aloittajalle.
- Anonyymi
No voihan helkkari, voisihan sitä kokeilla mutta ei missä tahansa läävässä.
- Anonyymi
Sori oli pakko heittää.
- Anonyymi
En usko että aloittaja tarkoitti?
- Anonyymi
Se olisi lähi taistelua ja saisi olla lähekkäin! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori oli pakko heittää.
Sopi hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että aloittaja tarkoitti?
Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .
Ymmärsin.
- Anonyymi
Riippuu siitä ihastuisinko ja rakastuisinko sinuun, kunhan ensin olisin tutustunut sinuun ja olisimme suunnilleen samanikäisiä.
Mielestäni tuota lajia voisi kokeilla esim sokkotreffeillä tai jollain sen tapaisilla ;)
- Anonyymi
Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.
Hyvää vaihtelua luulen !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti itseään täynnä.
Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti itseään täynnä.
Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜No näinpä, voiko tuota ENÄÄN paremmin sanoa
- Anonyymi
Kyllä painisin, selättäisin sinut ja hyppäisin päälle ;)
- Anonyymi
Suomimies on nyhverö, joka kykenee vain täällä kyselemään aivottomuuksia.
- Anonyymi
Vaihda tuon suomimiehen tilalle mikä tahansa muu ihmisryhmä niin olet syylistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja "viharikokseen".
Mites siinä kävisi? Voitto olisi mun🏆
- Anonyymi
Tykkään kyllä huomattavasti enemmän nakupainista kuin mutapainista. 😉 Tosin vain ja ainostaan hyvässä ja hellässä seurassa. t. S-nainen
- Anonyymi
Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉
Niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?
Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?
No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?
Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?
No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.Ihan ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää.
Aaahh aaaah aaaaah ahhhhhhh
Voi S tule jo tänne! Tulen ihan just.. aaahh aaahh
- Anonyymi
Ehkäpä kesällä.. Näin talvella voisin kokeilla lumipainia vähissä vaatteissa..😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492471Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222410- 1121381
- 421094
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66853- 56813
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26811Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39795Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30709