Mutapainia kanssani

Anonyymi

Painisitko nainen kanssani mutapainia?
kysyy.mies

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

saman kysyy toinenkin mies

• Anonyymi

Sinulle sama vastaus kuin aloittajalle.

• Anonyymi

No voihan helkkari, voisihan sitä kokeilla mutta ei missä tahansa läävässä.

• Anonyymi

Sori oli pakko heittää.

• Anonyymi

En usko että aloittaja tarkoitti?

• Anonyymi

Se olisi lähi taistelua ja saisi olla lähekkäin! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori oli pakko heittää.

Sopi hyvin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että aloittaja tarkoitti?

Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .

Ymmärsin.

• Anonyymi

Riippuu siitä ihastuisinko ja rakastuisinko sinuun, kunhan ensin olisin tutustunut sinuun ja olisimme suunnilleen samanikäisiä.

• Mielestäni tuota lajia voisi kokeilla esim sokkotreffeillä tai jollain sen tapaisilla ;)

• Anonyymi

Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

Hyvää vaihtelua luulen !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜

No näinpä, voiko tuota ENÄÄN paremmin sanoa

• Anonyymi

Kyllä painisin, selättäisin sinut ja hyppäisin päälle ;)

• Anonyymi

Suomimies on nyhverö, joka kykenee vain täällä kyselemään aivottomuuksia.

• Anonyymi

Vaihda tuon suomimiehen tilalle mikä tahansa muu ihmisryhmä niin olet syylistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja "viharikokseen".

• Mites siinä kävisi? Voitto olisi mun🏆

• Anonyymi

Tykkään kyllä huomattavasti enemmän nakupainista kuin mutapainista. 😉 Tosin vain ja ainostaan hyvässä ja hellässä seurassa. t. S-nainen

• Anonyymi

Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

Niinpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.

Ihan ymmärrettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää.

Aaahh aaaah aaaaah ahhhhhhh

Voi S tule jo tänne! Tulen ihan just.. aaahh aaahh

• Anonyymi

Ehkäpä kesällä.. Näin talvella voisin kokeilla lumipainia vähissä vaatteissa..😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe