Mutapainia kanssani

Anonyymi

Painisitko nainen kanssani mutapainia?
kysyy.mies

26

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      saman kysyy toinenkin mies

      • Anonyymi

        Sinulle sama vastaus kuin aloittajalle.


    • Anonyymi

      No voihan helkkari, voisihan sitä kokeilla mutta ei missä tahansa läävässä.

      • Anonyymi

        Sori oli pakko heittää.


      • Anonyymi

        En usko että aloittaja tarkoitti?


      • Anonyymi

        Se olisi lähi taistelua ja saisi olla lähekkäin! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori oli pakko heittää.

        Sopi hyvin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että aloittaja tarkoitti?

        Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut aloittajan kommentti tuo "Sikalassa" .

        Ymmärsin.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä ihastuisinko ja rakastuisinko sinuun, kunhan ensin olisin tutustunut sinuun ja olisimme suunnilleen samanikäisiä.

      • Mielestäni tuota lajia voisi kokeilla esim sokkotreffeillä tai jollain sen tapaisilla ;)


      • Anonyymi

        Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

        Hyvää vaihtelua luulen !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mihin enään rakastun on 100 % täysin oma itseni ilman ketään ylimääräistä idioottia.

        Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti itseään täynnä.
        Kukaan ei ole mitään narsistin rinnalla😜

        No näinpä, voiko tuota ENÄÄN paremmin sanoa


    • Anonyymi

      Kyllä painisin, selättäisin sinut ja hyppäisin päälle ;)

    • Anonyymi

      Suomimies on nyhverö, joka kykenee vain täällä kyselemään aivottomuuksia.

      • Anonyymi

        Vaihda tuon suomimiehen tilalle mikä tahansa muu ihmisryhmä niin olet syylistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja "viharikokseen".


    • Mites siinä kävisi? Voitto olisi mun🏆

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä huomattavasti enemmän nakupainista kuin mutapainista. 😉 Tosin vain ja ainostaan hyvässä ja hellässä seurassa. t. S-nainen

      • Anonyymi

        Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettet ole kovinkaan seksuaalinen. Tykkäät olla palstalla joten et kaipaa fyysistä ollenkaa. Aseksuaali S 😉😉

        Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

        Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

        No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ”tiedät” minun palstaelämäni, olet varmaan itse täällä paljon?

        Oletko tehnyt irl aloitteen itse puolen vuoden sisällä? 🤔 Minä olen, kaksi. Olisin kyllä mielelläni rakastanut fyysisestikin.. Aina ei vaan osu... Haluatko raportin koska viimeksi, miten päin, ja monta tuntia yössä? 🤣 Miksi nainen ei saa tykätä hellyydestä, läheisyydestä, rakastelusta, silmiin katsomisesta?Vai onko vain miesten oikeus tuo?

        No vakavasti. Voit puolestani pitää minua aseksuaalina ihan vapaasti, jos haluat tai saat itse sitä olla jos haluat. Täältä en seuraa etsi, en kumppania enkä seksiseuraa.

        Ihan ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ymmärrettävää.

        Aaahh aaaah aaaaah ahhhhhhh

        Voi S tule jo tänne! Tulen ihan just.. aaahh aaahh


    • Anonyymi

      Ehkäpä kesällä.. Näin talvella voisin kokeilla lumipainia vähissä vaatteissa..😁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe