Kyynelehtivä dokumentti YLEllä

taas tänään klo 20.30 uutisissa. Aiheena Balkanilla oleva "siirtolaisten" leiri joita ei päästetä EU:n alueelle. He eivät kuulemma "pärjää" siellä, kun pakkasiakin on luvassa. Oli kai pakko dokkarissa näyttää vähän näitä raukkoja: parhaassa iässä olevia miehiä jok´ikinen! Jotain arabeja ulkonäöstä päätellen. Kehtaavat saatana jättää naiset, lapset ja vanhukset tulemaan toimeen miten parhaiten taitavat ja lähtevät elämään pummilla toisten luomaan hyvinvointiin!

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HOI et hyö kehtaakii silviisii tulla siivel elää.
      Ei louvo puus kasva täälkää

• Anonyymi

*snif*
      Pitää ny heti aamulla käydä solidarisuuden osoituksena kaupasta hakees paketti balkanin makkaraa!

• Anonyymi

jos siellä on niin paha olla mikseivät lähde kotiinsa.
      Meidänkö nuo pitäisi kaikki ottaa ?
      Ei riitä suomalaisten resurssit koko maailman hätään.

• Anonyymi

HaA!
      Arvatkaa, mitä sieltä nyt tulee 0:44. YLE TV2 esittää Michael Jacksonia homopedofiilina.
      Mun mielestä toi juttu ei kyllä varmaan olis noin. Tossa väitetään, että hän on hiplaillut jonkun 7 vuotiaan pojan penistä ja sitten ruvennut myöhemmin käymään sen pojan kanssa mm. suihkussa ja alkaneet sitten harjoittelemaan suutelemista. Esimerkiksi.

Ensinnäkin. Olisihan hän voinut tosiaan käydä ihan kaikkien poikien kanssa suihkussa, vaikka pesemässä niiden hiukset. Se ei ole muistaakseni poikkeus ihmisessä.

Toisekseen. Jo varmaankin 4 vuotaalla on selvästi tiedossa, että viihtyykö henkilö miesten vai naisten läheisyydessä, että onko henkilö >h0m0< eli siis vastakohta heterolle. Näin ollen on helppo sanoa, ettei 7 vuotias viihdy suuteluyhteyksissä, eikä missään munanhinkkaamisyhteyksissä miehen kanssa. Se on vähän niinkuin sillä laila.

• Anonyymi

Hmmmm?
        No jos sun mielestäs se ei o mikään poikkeus ihmisessä, niin:

Kuinkas monen vieraan, eli ei oman, pojan hiukset sä oot pessy suihkussa?
        Mun oma verrokkiluku on sit pyöree ziirou.

• Anonyymi

Eiköhän tämä opeta Bosnia-Hertzegovinaakin laittamaan omat panssariaitansa ulkorajoilla kuntoon. Mitäs päästävät tuollaisen 50.000 hengen lössin lampsimaan maahansa, ilman mitään esteitä?
      https://areena.yle.fi/1-4558992?seek=890

Eihän nyt edes Bosnia-Hertzegovinassakaan ihan niin tyhmiä ja sinisilmäisiä pidä olla, kuin meillä Suomessa oltiin 2015, Juha Sipilän ja Petteri Orpon johdolla.

• Anonyymi

Katoin dokkarin ja tuli paskahätä, sitten korkkasin pari karjalaa....eli loisijat kiinnostivat ihan saatanasti...

• Anonyymi

Siellähän telttailevat...menis hotelliin, tai palaisi lähtömaihinsa. Ilmaisen rahan ja sosiaaliturvan perässä ovat juoksemassa. Ei kun lisää pakkasta balkanille ja vee-mäisiä rajavartijoita!

• Anonyymi

kohta saavat tietää että maamme maksaa Euroopan korkeinta mamurahaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6222
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4704
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3101
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1723
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1528
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1308
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe