Köyhyys-moni ongelmallisuus

Anonyymi

Mitähän ongelmaa köyhällä ei ole ja kaiken kruunaa... ei huvita mikään.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omalla kohdalla jäin miettimään minkä pitäisi "huvittaa". Muistan työajoilta,että vapaalla nukuin paljon. Ei huvittanut mikään,vaikka rahaa oli pikkusen enempi käytössä,mutta työ vei voimat. Samat virikkeet oli kuin nyt eli sauna ja televisio... Ongelmat? En tiedä oikein,kun on kaikkea mitä tarvitsen.. Ei ole edes mielenterveysongelmia... No voinkin tässä pohtia päivän mittaan. Nyt aamukahvia:)

• Anonyymi

No ei ole niin juuri, ongelma on työlisillä, hehän sitä koko ajan stressaa kun toiset saa rahan helpommalla.
      Työläisillä on monimoni ongelmia ja paljon. Kaikki mitä muute eivät tee ja halua tehdä se on työläisille suuri ongelma.

Monet ovat nähdeet että työttmänä on suuremat mahdollisuudet olla seesteinen ja hyvä ihminen. Joten ei se raha tee ihmisestä hyvää, pÄinvstoin se tekee ihmisestä ihmisen josta kukaan ei tykkää.

• Anonyymi

Niin. Miksi he stressaaa meidän työttömien rahoista,kun silti me saadaan joka kuukausi rahaa kelasta. Ei he sitä voi estää tai poistaa. Mutta kai se joku päähänpinttymä heillä. En itse koskaan mieti esim kaupassa ihmisistä,että onkohan tuo tai tuo töissä. Itselle jotkut sanoi,kun olin töissä,että mee töihin,vaikka olin just ollut yövuorossa😂😂 Ja ei se tarkoita,että ihminen on täysin työtön,jos se päivällä kotona. Esim postia jaetaan ja ajetaan yöllä. Ei kai ihmisen tarvitse yövuoron päälle päivävuoroa tehdä vai?? Parikymppisenä tein kahta työtä ja nyt olen työtön tai oikeastaan odotan eläkettä. En ole vanha,mutta olen vaivainen.

• Anonyymi

Niin. Miksi he stressaaa meidän työttömien rahoista,kun silti me saadaan joka kuukausi rahaa kelasta. Ei he sitä voi estää tai poistaa. Mutta kai se joku päähänpinttymä heillä. En itse koskaan mieti esim kaupassa ihmisistä,että onkohan tuo tai tuo töissä. Itselle jotkut sanoi,kun olin töissä,että mee töihin,vaikka olin just ollut yövuorossa. Ja ei se tarkoita,että ihminen on täysin työtön,jos se päivällä kotona. Esim postia jaetaan ja ajetaan yöllä. Ei kai ihmisen tarvitse yövuoron päälle päivävuoroa tehdä vai?? Parikymppisenä tein kahta työtä ja nyt olen työtön tai oikeastaan odotan eläkettä. En ole vanha,mutta olen vaivainen.

• Anonyymi

Ei köyhyys ole muille ongelma kuin heille jotka ovat työssä. Tuttavani teee vain yötyötä ja on päivät vapaalla, joten helposti heitäkin, yötöllisä sitten luullaan työttömiksi.
      Mutta asiaan, työttömänä on paljon tekemistä kun jaksaa, Työssä olijoilla on paljon onglemia kun eivät jaksa enää työn jälkeen mennä mihinkään muuta kuin maata, siitä ne kitisevät ja laitavat kaiken muiden niskaan.

Työtön on virkeä ja kiva ihminen, työllinen äkeä ja kurja ihminen, Oma valinta nääs.

• Anonyymi

Väärää analyysiä teillä kun justiin vähävaraisilla ne ongelmat tuppaa kasaantuun.

• Anonyymi

Sinä siis elät muidenkin elämää kun luulet tietäväsi. Häpeät omaa elämää ja yrität kuvitella että muilla olisi asiat yhtä huonosti kuin sinulla. Jos sulla on ollut kähä lapsuus, käyhät vanhemmat ym suku, niin ethän luule että kaikilla?
        Elä oma käyhä elämäsi, äläkä puhu muiden puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe