GIGANTIN maksullinen sopimus, ostettu puhelin syksyllä-19 ja sopimuksessa on, että se kattaa esim. huollot, virutorjunnat, myös kotona läppärille ja tabletille.
Myös käyttöönoton uuteen puhelimeen, niinkuin tekivätkin, siis vaimon puhelimeen.
Nyt itse olin ostamassa uutta puhelinta, niin eipä ne lupaukset enää koskenetkaan minun puhelinta, vaikka aiemmin siirsivät tietoja/päivittivät myös mun kännykän.
Nyt olisi tänään PLÄKKI FRIIDAYnä maksanut tietojen siirto 69€ ????!!!!
Totean, että on jätetty GIGANTIN myyjän toimesta kertomatta juuri kyseinen asia!!!!
Power tekee kyseisen homman hintaan 0€
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Gigantin maksullinen sopimus, myyjä kertoo virheellisesti, mitä se kattaa !
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962703Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171628
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411491Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641252Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻781038- 56999
- 82959
- 45887
- 62859