Kun kansa näkee nyt, että vihervasemmisto hallituksen vene hajoaa alta. Vihervasemistosdp, n ideologia ei uponnut kansaan ollenkaan ja asioiden hoitokaan ei näytä hallitukselta onnistuvan mitenkään.
Mitenhän suuri joukko suomalaisia menee PS, n riveihin?
14
64
Vastaukset
- Anonyymi
PS 25% odotellessa.
- Anonyymi
Kummeli - Pääministeri Kootut
https://m.youtube.com/watch?v=d1CuRK-DEXU - Anonyymi
Mielenkiintoista on nähdä, tukeeko Kepu yhä Rinteen valehtelevaa hallitusta, jossa se on itse myös osallisena. Näin menetellen se takaa itselleen alle 10% kannatuksen pitkälle tulevaisuuteen. Nyt jos koskaan Kepulla olisi mahdollisuus saada kannatuksensa edes hienoiseen nousuun, äänestämällä yksi kantaan epäluottamuslauseen puolesta.
- Anonyymi
Persut valehtelivat äänestäjilleen kaksissa vaaleissa ja menivät kepun ja kokoomuksen kanssa hallitukseen apupuolueeksi.
- Anonyymi
Putinipersuja perkele ei päästetä mihinkään muualle kun vankileiriin. Siellä on vartija joka ampuu putinistipersua päähän jos se yrittää karata. Pum pum. Persulle rankasua.
- Anonyymi
Hitler oli vasemmisto natsi, vasemmisto arvopohjaa kansalaisille.
- Anonyymi
Viherpunikeilla alkaa olla tuli persuuksissa ja ilmeistäkin näkee miten pissaliisoillakin on naamat kuin olisi petolinnulta repäisty. Suomi ei tarvii mitään punikeita ne saa nyt viimeisen poistumiskäskyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherpunikeilla alkaa olla tuli persuuksissa ja ilmeistäkin näkee miten pissaliisoillakin on naamat kuin olisi petolinnulta repäisty. Suomi ei tarvii mitään punikeita ne saa nyt viimeisen poistumiskäskyn.
Sama huomio kyselytunnilta, hätääntyneitä olivat, taisi liisoilla lirahtaa housuun liikkeistä päätellen.
- Anonyymi
Ei löydy persuilta ministeriainesta, mikään muu puolue ei halua muodostaa hallitusta persujunttien kanssa.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Meillä on sosiaalidemokraateilla semmoinen kaarti valmiina, että Putinin persut kun yrittää hallitusta kaataa niin sitten se noudattaa sotilasvalassa annettua sitoumusta ja puuttuu peliin. Suomessa jatkaa sosiaalidemokraattinen hallitus tai sitten ei mikään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1352380Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1911125Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1041001Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296844- 64827
- 53821
- 46809
- 84783
- 51723