Miehet ja veljet, miten on,
Onko Suomi KAIKKIEN kansojen koti?
"Kaikkien kansojen koti : seurakunta monikulttuurisessa Suomessa"
Jorma Kuitunen
HTT, TM
Asiantuntijatuella vaikuttavuutta
kehitysyhteistyöhön ja kotoutumiseen
Tämä kyykäärmeen sikiö on kirjoittanut ja julistaa ympäri, MINUN Suomen-maatani, valhetta ja uutta ilosanomaa Joka ei ole Jumalan ilmoitus.
Tietäkää ja ymmärtäkää, te pahat paimenet ja johtajat:
Koko Suomi on minun ja jokainen mies, nainen, poika ja tyttö on minun!
Psalmi 1 ja 2!
ja te kurjat, julistatte minun lapsilleni valhetta ja väärää toista oppia joka ei ole Isäni, Jumalani Kaikkivaltiaan, Herrani Sebaotin ilmoituksen mukaista.
Joten, itkekää ja valittakaaa, sillä minä tulen pian!
Nyt, tämä hyväkäs: Jorma Kuitunen, vääristelee Jumalani ilmoitusta:
"Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen olivat lain ja profeettojen ydin. Kristuksen uusi kuninkaallinen käsky oli rakastaa lähimmäistä, kuten hän teki. Johannes, Jaakob ja Pietari korostavat toistamiseen, kuinka tärkeää on, että usko on elävää ja että siitä seuraa laupeuden tekoja. Paavalin opetus uskonvanhurskaudesta ja Jaakobin opetus hyvistä teoista ovat osa samaa kokonaisuutta."
Tämä lehti, mistä lie johtuu, ei ole enää Ristin Voiton sivuilta luettavissa, mutta toki netti arkistosta, Lehti:
Ristin Voitto, numero 1 vuodelta 2016
https://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/muut/lahetys_on_laaja_kasite/?numero=1/2016
No, tämä kohta, mihin tämä "opettaja" viittaa ei ole kuten hän sen selittää:
Matt. 7:12
12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Nyt tässä on heti perään selitys Herran Jeesuksen mukaan, mitä se merkitsee:
Se ei ole maailmoja syleilevä valtatie jota jokainen saa oman mielen mukaan laajentaa. Vaan se on AHDAS, eli hyvin vaikea mennä sisälle ja sitten kulkea kapeaa tietä joka on suora.
Se on totta että Jumalan rakastaminen sekä lähimmäisen rakastaminen on tärkein, Mitä ON lähimmäisen rakastaminen ja KUKA ON lähimmäinen?
Mihin Sanan paikkaan Herra Jeesus viittaa?
Nyt, siis pääkohta mitä tämä väärä opettaja sanoo on:
Että jokainen ihminen on lähimmäinen, niin kuin tässä tapauksessa on esillä?
ONKO tämä Jumalan eli itse Jeesuksen ilmoitus lähimmäisestä?
3. Moos. 19:18
18 Älä kosta äläkä pidä vihaa kansasi lapsia vastaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra.
ja miten sitten Jumala Moosekselle opettti, tähänkö se sitten opetus loppui vai se jatkuu?
eli tässä on asia kokonaisuus, mitä tämä hyväkäs, Jorma ei ota eikä opeta:
33 Kun muukalainen asuu luonasi teidän maassanne, älkää sortako häntä.
34 Muukalainen, joka asuu teidän luonanne, olkoon niinkuin maassa syntynyt teikäläinen. Rakasta häntä niinkuin itseäsi, sillä tekin olitte muukalaisina Egyptin maassa. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Kuten Suomen tasavallan Presidentti asian ilmoitti ja kansalle sanoi:
https://yle.fi/uutiset/3-8565097
"Presidentti Niinistö suorin sanoin uudenvuodenpuheessaan: Maassa maan tavalla,"
"– Viittaan vielä vanhaan sanontaan, joka ei ole menettänyt ajankohtaisuuttaan, nimittäin maassa maan tavalla. Maahanmuutto ei koskaan voi tarkoittaa sitä, että keskeiset arvomme, demokratia, tasa-arvo ja ihmisoikeudet kyseenalaistetaan."
ja nyt sitten Jorma Kuitunen, lainaan Päivi Räsästä, Jumalan Sanasta:
Ap. t. 5:29
Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat ja sanoivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.
Nyt sinä kurja, et usko Moosekseen, eli ITSE Jumalaa:
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
ja et usko Apostoleja etkä Profeettoja!
Sinä et edes KUNNOITA esivaltaa, eli Suomen tasavallan presidenttiä!
Joten miehet ja veljet, kuka ja millä perusteella on lähimmäinen?
jso joku tahtoo asua ja olla Suomessa tulee olla kuten meikäläinen, aj silloin se henkilö on lähimmäinen, ellei tahdo olla maassa maan tavalla, ei muuta kuin ulos maasta.
Tässä Mooses oli huomattavasti kovempi ja tarvittiin kiviä ja keppejä!
Nyt, Jumala on säästänyt kivet ja kepit, tämän kaltaisen väärin opettajan omaan niskaan!
Jatkan kunhan käyn kaupassa hakemassa lisää kahvia ja maitoa.
joten kuka oletkin, tee Parannus, sillä minä tulen pian!
nopeammin kuin osaat edes arvata!
HelluntaiKIRKON, eräs näkemys on Jorma Kuitusen mukaan VASTOIN Jumalan ilmoitusta!
15
134
Vastaukset
- Anonyymi
Miten on miehet ja veljet,
Mitä mieltä Jumala, MINUN Herrani Jumala Kaikkivaltias, oli ja on, jos esim:
Kuningas joka on hallitsija sekä kansan edessä Jumalan puolesta ,sekä esikuva kuten Apostoli Paavali nuorelle Timoteukselle, itseään, eli Timoteusta kehoittaa olemaan.
ei vain puhessa vaan myös teoissa eli vaelluksessa.
Nyt Mitä Sanoo Jumala Salomosta, ja Salomonin monikulttuurista vaimoista?
1. Kun. 11:4
Ja kun Salomo vanheni, taivuttivat hänen vaimonsa hänen sydämensä seuraamaan muita jumalia, niin ettei hän antautunut ehyin sydämin Herralle, Jumalallensa, niinkuin hänen isänsä Daavidin sydän oli ollut.
Neh. 13:26
Eikö Salomo, Israelin kuningas, tehnyt juuri tuollaista syntiä? Ei yhdelläkään monien kansojen joukossa ollut hänen vertaistaan kuningasta; hän oli Jumalallensa rakas, ja Jumala asetti hänet koko Israelin kuninkaaksi. Kuitenkin muukalaiset vaimot saattoivat hänetkin tekemään syntiä.
1. Kun. 11:1
1 Mutta kuningas Salomolla oli paitsi faraon tytärtä monta muuta muukalaista vaimoa, joita hän rakasti: mooabilaisia, ammonilaisia, edomilaisia, siidonilaisia ja heettiläisiä,
2 niiden kansain naisia, joista Herra oli sanonut israelilaisille: "Älkää yhtykö heihin, älköötkä hekään yhtykö teihin; he varmasti taivuttavat teidän sydämenne seuraamaan heidän jumaliansa". Näihin Salomo kiintyi rakkaudella.
5 Niin Salomo lähti seuraamaan Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Milkomia, ammonilais-iljetystä.
6 Ja Salomo teki sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, eikä uskollisesti seurannut Herraa niinkuin hänen isänsä Daavid.
9 Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta, Israelin Jumalasta, joka kahdesti oli ilmestynyt hänelle
10 ja nimenomaan kieltänyt häntä seuraamasta muita jumalia, ja koska hän ei ollut noudattanut Herran kieltoa.
11 Sentähden Herra sanoi Salomolle: "Koska sinun on käynyt näin, ja koska et ole pitänyt minun liittoani etkä noudattanut minun käskyjäni, jotka minä sinulle annoin, niin minä repäisen valtakunnan sinulta ja annan sen sinun palvelijallesi.
Nyt jos tämä on epäselvä pasuunan ääni, toki sitten voin tätä enemmän avata.
Nyt, tämä käärmeensikiö, Jorma Kuitunen, suosittelee ja opettaa koko Suomen kansaa, MINUN LAPSIANI, epäjumalan palvelijoiksi!
Jumala ei hyväksy monikultuurista kansaa, oman kansan seassa!
Jokainen tehköön omassa maassaan mitä tahtoo, mutta, jokainen Suomessa oleva, on velvollinen TOTTELEMAAN, Suomen Armeijan Ylipäälikköä, jos eivät Jumalasta välitä.
Maassa maan tavalla tahi ei ole asiaa tänne.
Joten jatkan jos teitä kiinnostaa saada tietää miten ja mitä Jumala tulee pian tekemään!- Anonyymi
kaikki kulttuuriasiat ovat ihmisviisautta, tämän maailman viisautta, tämän maailman oppeja
ne sekoittavat mielen,
kulttuuri-käsite on siinä aiheessa on peruskäsite, Jumalan Sana sisältää muutakin kuin Raamatun, mutta jos aihe on noin erittäinen laaja, kuten kulttuuri-roska, niin se sana olisi mainittu Raamatun Sanassa.
se johtaa siihen, että kulttuuri-aihe on paholaisesta itsestään, valhetta
kaikki epäselvät samankaltaiset asiat ihmismielen kohdalla ovat vääryyttä, koska ne on keksitty paljon myöhemmin kuin alkukirkko on lakannut olemasta
- Anonyymi
5. Moos. 32:35
35 Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.
39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.
40 Minä nostan käteni taivasta kohti ja sanon: Niin totta kuin minä elän iankaikkisesti, kun minä teroitan miekkani salaman,
41 kun minun käteni ryhtyy tuomiota pitämään, niin minä kostan vastustajilleni ja maksan vihamiehilleni. Minä annan nuolteni juopua verestä-
42 ja minun miekkani syö lihaa-surmattujen ja vangittujen verestä, vihollispäällikköjen päistä.
43 Riemuiten ylistäkää, te pakanakansat, hänen kansaansa, sillä hän kostaa palvelijoittensa veren; hän antaa koston kohdata vastustajiansa ja toimittaa sovituksen maallensa, kansallensa."
46 sanoi hän heille: "Painakaa sydämiinne kaikki ne sanat, jotka minä tänä päivänä teen todistajiksi teitä vastaan, niin että käskette lapsianne tarkoin täyttämään kaikki tämän lain sanat.
47 Sillä ei ole se turha sana, joka ei koskisi teitä, vaan siinä on teidän elämänne; ja sen sanan varassa te elätte kauan siinä maassa, johon te menette Jordanin yli, ottamaan sen omaksenne."
joten, tietäkää, kaikki koko Suomen kansa että tämä ei ole turha sana joka ei teitä kaikkia koske vaan se on TOTISESTI, TOTISESTI, nopeasti tuleva teille tiedoksi!
ja sitten te saatte pelätä ja teidän täytyy pelatä, sillä lähellä on Herran Päivä, se suuri ja peljättävä!
Jes. 61:1
1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
Nyt, sinä joak tahtot päästä perille:
TEE PARANNUS
Käänny Jumalan ja Jeesuksen puoleen ja LOPETA kaikki pahan ja väärin tekeminen.
Silää minun Jumalallani on tahto hyvää ja paljon anteeksi antamusta ja armoa, jokaiselle joka sitä etsii ja kaipaa ja anoo.
Nyt Miehet ja veljet, kuinka on:
2. Kor. 6:14
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".
Mitä yhteistä on Valolla ja pimeydellä, Totuudella ja valheella?
Jos lyöt kättä ja teet YHTEISTYÖTÄ epäjumalien palvelijoiden, väärin tekijöiden ja syntisten kanssa, niin:
Ef. 5:7
Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
7 Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
9 -sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
"äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana."
2. Joh. 1:11
sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
Nyt, Miehet ja veljet, jos joku on osallinen heidän pimeyden tekoihin niin he ovat osallisia heidän synneistään ja saavat siitä saman palkan.
Tästä Jeesus varoitti ja sanoi, "älkää kuulko heitä, älkää menkö"
Joten, Jumala varmasti tulee ja antaa jokaiselle, tekojen mukaan, olkoon se hyvää tahi pahaa. - Anonyymi
Nyt tämä käärmeensikiö, Jorma Kuitunen on osallinen tästä, hankeesta ja heidän synneistään.
https://www.paluu.fi/jasenet/
sekä kaiken "paha juuri ja alku" Saalem ja sen johtajisto, mahdollisesti joka-ikinen, ei avin suosi ja ole osallinen monista vääristä ja pahoista maailma mielisistä hankeista vaan jopa niitä saarna pöntöstä hyvä saarnaa!
Tässä on eräs tämä päivän vitsaus suomelle:
SUOMEN EKUMEENINEN NEUVOSTO
http://www.ekumenia.fi/etusivu/ajankohtaista_-_aktuellt/kaikkienkansojen_koti_-_monikulttuurisuusvalmennustaseurakunnille/
tämä hanke. "takaa" kaikille uskoille uskon rauhan ja mahdollisuuden suomessa ja kaikkialla!
eli epäjumalia palveluksen SUOMESSA!
ja uskovat, mitä lie,
Gal. 2:6
Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
siis eivät vain salli ja kehoita kaikkia epäjumalien palveluksia vaan jopa pitävät niitä hyvänä, kulttuurisena vaihtona!
Kuten Salomo, mahdollisesti, taloudellisista syistä nai monia muukalaisia vaimoja ja sitten salli heidän rakentaa epäjumalien temppeleitä ja uhrikukkuloita Pyhää Maahan!
joten ihan samaa, on nyt monet, hyvin monet uskovat Suomen maassa tekemässä.
Mutta, niin totta kuin Herra, Jumala Kaikkivaltias, elää ja Herra Sebaot, niin Jumalalla on valmiina heille, "suunnitelma" ja se ei ole heidän mieleensä!
Joten Miehet ja veljet koko Suomen maassa:
meillä on vielä aikaa tehdä parannus ja asad Jumalan viha ja kuritus, lievennettyä ja jopa poistettua, kunhan huudamme Jumalan puoleen!
Minä tiedän että te monet, miehet ja veljet, olette murheissanne ja itkette ja valitatte Jumalan puoleen suomen kansan ja lapsien edestä,
nyt jos te ette katso itseänne arvollisiksi, Jumalan armon ja Rakkauden sekä laupuden turvin, estämään näitä pahoja sekä laajenevaa syntiä joka maassa laajenee ja kasvaa, niin
Muistkaa minua Herran edessä ja olen ollut valmis jo lähtemään, ja lähden heti, kun saan kohdata Jumalan, Kaikkivaltiaan kasvoista kasvoihin ja saan kaiken sen mitä olen pyytävät,
Joten Muista minua ja rukoile Jumalaa että Hän pian, notkistaa taivaat ja astuu alas, minua kohtaamaan!
Te Miehet ja veljet, tiedätte, mitä on tuleva, eikä se viivyttele, joten tarvitsen teidän kaikkien esirukousta että Jumala nopeasti tekee minulle ja minussa sen mitä on minulle puhunut!
Joten, iloitkaa kaikki jotka Rakastatte Totuutta ja valkeutta, ja itkekää ja valittakaa jokainen joka rakastaa valhetta ja pimeyttä!
Jumala on sanonut, että, lopunaikana, valkeus / Totuus, muutetaan pimeydeksi / valheeksi, mutta Jeesus tekee tästä lopun!
eli valkeus on ja tulee!
Miksi, on näin Miehet ja Veljet?
Miksi koko maailma, ja itse keskityn vain Suomeen, on näin tänäpäivänä!
Koska, pahat hallitsevat ja vallitsevat.
Mutta tästä tulee loppu ja sitten me saamme, ilolla iloita ja riemulla riemuita.
Tule Herra Jeesus!- Anonyymi
Vaaditko Rinteen eroa, vai mitä kirjoituksesi tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaditko Rinteen eroa, vai mitä kirjoituksesi tarkoittaa?
Kirjoitukseni tässä ketjussa on, ensisijaisesti, vääriä oppeja ja opettajia vastaan.
ja se merkitsee että seurakunnan eli Morsiamen puhdistus alkaa seurakunnasta, joten KAIKKI pahat tulevat sitten aikanaan, eli hyvin pian sen kokemaan.
Jeesuksen aikana ja koko "historian" aikana, pahimmat vihamiehet ja "viholliset" ovat uskovia eli
kirjanoppineet, saddukeukset ja fariseukset.
pahimmat näistä ovat kirjanoppineet, sillä he eksyttävät ja sitten ne jotka eivät Sanaa tunne, menevät heidän valheiden mukaan ja perään.
Jeesus on erittäin ankara heille ja Paavali lukee kirouksen heidän päälle.
Itse n nyt tee muuta kuin odotan sitä hetkeä ja päivää, kun saan kohdata Jumalan, eli
Kun Jumala notkistaa taiaan ja astuu alas, silloin tulee maanjäristyksiä, tulta ja savua sekä salmoita että suuri ukkosen jyrinä joka koettelee talojen perustuksia.
ja sitten Jumala kutsuu minut tykönsä ja saan kaiken mitä olen pyytänyt ja odattanut, rauhassa ja pitkämielisyydessä, OSOITTAEN Jumalalle että kestän :)
ja sitten Herra, voitele ja antaa viran hoitoon tarvittavat, "työkalut" arvovallan ja suuren armon.
sitä ei kukaan pahan tekijä tahdo !
Mutta se on Jumalan teko ja kukaan ei sitä kykene estämään!
se miksi, Herra vielä, odottelee on omituista, kuten oli ja on omituista, miksi Herra salli ja teki niin että Joosef joutui, "turhaa" odottamaan vielä kaksi vuotta.
Itse olen varma että aikani on nyt ja tässä ja sitten te kaikki saatte iloita, jokainen joka rakastaa Jumala ja totuutta ja valkeutta ja laittaa toivonsa Herraa Jeesukseen.
Kaikki jotka eivät rakasta, ovat sitten toista mieltä, mutta kuka voi mitään Jumalalle!
Jumala ja minä olemme enemmistö!
ja KOKO Suomen maa ja kansa, jokainen mies ja nainen, poika ja tyttö tulee sen havaitsemaan :)
Mutta voi niitä jotka tappelevat vastaan, mitä Herra heille sanoo:
Jumala nauraa ja pilkaa heitä.
Nyt mitä sitten tulee, kysymykseesi, niin, toki rinne menee minne menee, sen tietää Jumala yksin koska ja miten.
Mutta jos itse enhdin kohdata Jumalan ennen tätä niin, voi teitä, te kaikki pahan tekijät, ja suuret ensin ja maan kurjat saavat iloita.
10 Nyt minä nousen, sanoo Herra, nyt minä itseni korotan, nyt minä kohoan korkealle.
11 Olkia te kannatte kohdussanne, akanoita synnytätte; teidän kiukkunne on tuli, joka kuluttaa teidät.
12 Ja kansat poltetaan kuin kalkki, kuin katkotut orjantappurat, jotka tulessa palavat.
13 Kuulkaa, te kaukaiset, mitä minä olen tehnyt; te lähelläolevat, tuntekaa minun voimani.
14 Syntiset Siionissa peljästyvät, vavistus valtaa jumalattomat: "Kuka meistä voi asua kuluttavassa tulessa, kuka asua iankaikkisessa hehkussa?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitukseni tässä ketjussa on, ensisijaisesti, vääriä oppeja ja opettajia vastaan.
ja se merkitsee että seurakunnan eli Morsiamen puhdistus alkaa seurakunnasta, joten KAIKKI pahat tulevat sitten aikanaan, eli hyvin pian sen kokemaan.
Jeesuksen aikana ja koko "historian" aikana, pahimmat vihamiehet ja "viholliset" ovat uskovia eli
kirjanoppineet, saddukeukset ja fariseukset.
pahimmat näistä ovat kirjanoppineet, sillä he eksyttävät ja sitten ne jotka eivät Sanaa tunne, menevät heidän valheiden mukaan ja perään.
Jeesus on erittäin ankara heille ja Paavali lukee kirouksen heidän päälle.
Itse n nyt tee muuta kuin odotan sitä hetkeä ja päivää, kun saan kohdata Jumalan, eli
Kun Jumala notkistaa taiaan ja astuu alas, silloin tulee maanjäristyksiä, tulta ja savua sekä salmoita että suuri ukkosen jyrinä joka koettelee talojen perustuksia.
ja sitten Jumala kutsuu minut tykönsä ja saan kaiken mitä olen pyytänyt ja odattanut, rauhassa ja pitkämielisyydessä, OSOITTAEN Jumalalle että kestän :)
ja sitten Herra, voitele ja antaa viran hoitoon tarvittavat, "työkalut" arvovallan ja suuren armon.
sitä ei kukaan pahan tekijä tahdo !
Mutta se on Jumalan teko ja kukaan ei sitä kykene estämään!
se miksi, Herra vielä, odottelee on omituista, kuten oli ja on omituista, miksi Herra salli ja teki niin että Joosef joutui, "turhaa" odottamaan vielä kaksi vuotta.
Itse olen varma että aikani on nyt ja tässä ja sitten te kaikki saatte iloita, jokainen joka rakastaa Jumala ja totuutta ja valkeutta ja laittaa toivonsa Herraa Jeesukseen.
Kaikki jotka eivät rakasta, ovat sitten toista mieltä, mutta kuka voi mitään Jumalalle!
Jumala ja minä olemme enemmistö!
ja KOKO Suomen maa ja kansa, jokainen mies ja nainen, poika ja tyttö tulee sen havaitsemaan :)
Mutta voi niitä jotka tappelevat vastaan, mitä Herra heille sanoo:
Jumala nauraa ja pilkaa heitä.
Nyt mitä sitten tulee, kysymykseesi, niin, toki rinne menee minne menee, sen tietää Jumala yksin koska ja miten.
Mutta jos itse enhdin kohdata Jumalan ennen tätä niin, voi teitä, te kaikki pahan tekijät, ja suuret ensin ja maan kurjat saavat iloita.
10 Nyt minä nousen, sanoo Herra, nyt minä itseni korotan, nyt minä kohoan korkealle.
11 Olkia te kannatte kohdussanne, akanoita synnytätte; teidän kiukkunne on tuli, joka kuluttaa teidät.
12 Ja kansat poltetaan kuin kalkki, kuin katkotut orjantappurat, jotka tulessa palavat.
13 Kuulkaa, te kaukaiset, mitä minä olen tehnyt; te lähelläolevat, tuntekaa minun voimani.
14 Syntiset Siionissa peljästyvät, vavistus valtaa jumalattomat: "Kuka meistä voi asua kuluttavassa tulessa, kuka asua iankaikkisessa hehkussa?"jos haluat kehittää Herran seurakuntaa, parhaiten se onnistuu tällä sivustolla tekemällä lyhyempiä tekstejä. tuosta äskeisestä tekstistä on vaikea saada selvää
- Anonyymi
Miehet ja veljet, Mitä tämä käärmeensikiö ja hänen tausta voimat ja vallat (ef 6.12 )
sanovat?
uusin Ristin voitto: numero 48 /2019 marraskuu, sivulla: 8 ja 9:
"Raamattu opettaa uskovia olemaan samassa hengessä ja yhdenvertaisia kultuurisista eroista huolimatta"
"toisenlaisia mahdollisuuksia, toisen kultuurin osalta" vapaa tulkinta, sillä tässä ei voi kopioda ja liimata.
"kultuurirajat yllittävä yhteys on ajankohtainen TAVOITE myös Suomessa"
Suomalaisten, ja varsinkin kultuurin tulee joustaa, muukalaisten kultuurien suhteen?
"raamatun periaatteissa, jotka EDELLYTTÄVÄT ajoittain, TUOREITA sovelluksia"
"kunnoittamaan seurakunnan johtoa"!
Lue itse koko pitkä p'''a ja tutki sitä kuin Berean juutalaiset ,ja sitten tee omat johtopäätökset.
Eikö Jumala tahdo että, me kysymme VANHOJA teitä, emmekä ala rakenteita, tapoja sekä toimintaa, monikultuuristaa!
ei vaan se on AHDAS portti mistä mennään sisälle ja se tie on kaita.
Nyt tämä käärmeensikiö tahtoo tehdä tästä valtatien jossa ei ole mitään rajoja.
no sama se, sillä tiedän että, Jumala sanoo viimeisen sanan ja sitten tämänkaltaiset väärät opettajat saavat itkeä ja katua, ja he muistavat Ananiaksen ja ihmettelvät ja savat kauhun ja turnion osakseen.- Anonyymi
kirjoitat hyvin sekavasti
kerro oma kokemuksesi kuinka menit läpi ahtaasta portista, miten se tapahtui, kerro omin sanoin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitat hyvin sekavasti
kerro oma kokemuksesi kuinka menit läpi ahtaasta portista, miten se tapahtui, kerro omin sanoin?kukaan ei ole mennyt ahtaasta portista, vaan se tapahtuu vasta Tuomiopäivänä.
jorma 23cm.
- Anonyymi
Miehet, veljet tämä oli todella sekava kirjoitus. Liikaa linkkejä, joita on vaikea avata. Kehoitan aloittajaa kaikella vakavuudella miettimään minkälaista tekstiä itse jaksaisi lukea. Tätä sanomaa, vaikka olisi hyvä, ei saa läpi.
- Anonyymi
Liikaa linkkejä,
ja ihan kaksi (2) kappaletta !
ja vaikea avata ?
No, jos näiden paljojen linkkien avaaminen ja katsominen, on suuri ponnitus, niin mitä lie muut, kovin raskaat, tahi vaativat lyhytkäiset kirjoitukseni.
No, autan sinua, hyvä mies ja veli.
Lopunaikana, eli nyt, tulee tapahtumaan että Herra puhdistaa oman Morsiamen eli seurakunnan ja se puhdistus alkaa Herran huoneesta eli seurakunnasta / kunnista.
Se on tapaus kohtainne kuinka kova on pesu, jos ei vesi pese niin tuli.
Tämä koko maailma on tulelle talletettu ja Jumalalla on sitä paljon varastossa.
Itse kuitenkin tykkään salamoista enemmän, mutta se on maku-asia, miten ja millä.
Pahat uskovat puhdistetaan seurakunnasta ja sitten Morsian menee kotiin.
Nyt jos olet uskossa, tee näin:
Esirukous pyyntö:
Että Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, Notkistaa taivaat ja tulee minun tyköni, Herran Jeesuksen armosta ja rakkaudesta ja laupeudesta.
ja sitten, minulla on työkaluja joilla puhdistan kaiken sen, mitä ymmärrän liaksi eli poistettavaksi.
Joten, olen varma, että tämä päivä on hyvin lähellä, ja sitten koko Suomen kansa saa nähdä että on Jumala Kaikkivaltias, ja koko kansan on valittava:
Palvelevat Jumalaa ja Jeesusta, tahi
palvelevat epäjumalaia ja maailmaa.
ja TIEDÄN, että monien kohdalla, palkka on samana päivänä, kun ovat suunsa avanneet ja päättäneet, "yksissä tuumin" taistella Jumalaa ja Hänen voideltujaan vastaan.
Jumala ja minä olemme enemmistö ja me teemme mitä ikinä tahdomme.
ja minätahdon samaa mitä Jumala, ja Jumala sallii ja suostuu, moniin sydämeni halajamisiini, niin että saan iloita siitä kun pahat tekijät kaatavat ja heidät poistetaan, paikaltaan, asemastaa ja monet poistetaan elämästä, suoraan Jumalan kasvojen eteen tekemään tiliä, teoistaan.
Tule Herra Jeesus. - Anonyymi
"Kehoitan aloittajaa kaikella vakavuudella miettimään minkälaista tekstiä itse jaksaisi lukea. "
Itse jaksan ja luen apljonkin, ja jos on edes pienen pieni mahdollisuus että siinä on, joku opetus, varoitsu tahi kehoitus, luen sen ja pidän sen mikä on hyvää ja ja sitä mikä ei ole hyvää en enää muistele vaan laitan sivuun.
Ei sitä ikinä tiedä missä, on timantti tahi muu aarre.
En katso astian ulkopuolta vaan mitä siellä on sisällä.
"Tätä sanomaa, vaikka olisi hyvä, ei saa läpi."
Se on jo mennyt läpi!
Ensimmäisestä päivästä lähtien, kun suuni avasin Jumalan edessä, se on mennyt läpi.
Mitä ja koska sitten Jumala Kaikkivaltias, antaa ja ei anna, on Jumalan asia.
Kaikki asiani on Jumalan edessä ja odotan suurella kärsivällisyydellä, ja se mitä olen pyytänyt, täyttää koko sydämeni ja kuitenkin astia eli minä olen liian pieni ja halpa sitä vastaanottamaan.
mutta kaikesta huolimatta, sen saan, sillä Herralla ei ole muita käyttää kuin vajavaisia, syntisiä palvelijoitaan.
Ainostaa, Jeesus oli ja on Täydellinen, muut olemme kuin saastainen vaate, mutta tämä on tarpeeksi Jumalalle, että olemme uskollisia, mitä ikänä Herra meitä käskee ja kehoittaa tekemään.
Jumala ei etsi minusta, täydellisyyttä, ei synnittömyyttä eikä mitään!
sillä me emme voi emmekä edes tahdo, mutta olen antanut sen Herralle, mikä Hänelle kelpaa.
Oman itseni, 24/7.
ja olen kuten olen sanonut ja havainnut:
Olen Jumalan orja ja vanki.
Mutta viime aikoina olen havainnut sen Armon, Rakkauden, ja Laupeuden mikä tässä on salaisuus!
"Ainoastaan tunne rikoksesi, että olet luopunut Herrasta, Jumalastasi,"
Jumala tietää, minkälaista tekoa me olemme, ja Apostoli huudahtaa:
Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
Ja nyt, Hänen tulee kasvaa ja ottaa minut täydellisesti orjaksi ja vangiksi, niin ettei minulla ole enää omaan tahtoa.
Hän kasvaa ja minä vähen.
Tämä on pelastus, joka on minulle valmistettu.
Joten, Kaikki on jo mennyt läpi, sitten kun se tulee myös teidän silmien eteen, mihin pahan tekijä ja väärin tekijä pakenee!
ei ole pakopaikkaa, ei ole piiloa mihin mennä, ei auta vaikka kalliot ja vuoret kaatuisi päälle, sillä Jumalan viha ja Karitsan viha on tullut, ja kukaan ei pääse pakoon.
Mutta, Morsian, puhdistanut itsensä, onmennevä Kotiin, Jumalan tykö.
joten iloitkaa jariemuitkaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa linkkejä,
ja ihan kaksi (2) kappaletta !
ja vaikea avata ?
No, jos näiden paljojen linkkien avaaminen ja katsominen, on suuri ponnitus, niin mitä lie muut, kovin raskaat, tahi vaativat lyhytkäiset kirjoitukseni.
No, autan sinua, hyvä mies ja veli.
Lopunaikana, eli nyt, tulee tapahtumaan että Herra puhdistaa oman Morsiamen eli seurakunnan ja se puhdistus alkaa Herran huoneesta eli seurakunnasta / kunnista.
Se on tapaus kohtainne kuinka kova on pesu, jos ei vesi pese niin tuli.
Tämä koko maailma on tulelle talletettu ja Jumalalla on sitä paljon varastossa.
Itse kuitenkin tykkään salamoista enemmän, mutta se on maku-asia, miten ja millä.
Pahat uskovat puhdistetaan seurakunnasta ja sitten Morsian menee kotiin.
Nyt jos olet uskossa, tee näin:
Esirukous pyyntö:
Että Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, Notkistaa taivaat ja tulee minun tyköni, Herran Jeesuksen armosta ja rakkaudesta ja laupeudesta.
ja sitten, minulla on työkaluja joilla puhdistan kaiken sen, mitä ymmärrän liaksi eli poistettavaksi.
Joten, olen varma, että tämä päivä on hyvin lähellä, ja sitten koko Suomen kansa saa nähdä että on Jumala Kaikkivaltias, ja koko kansan on valittava:
Palvelevat Jumalaa ja Jeesusta, tahi
palvelevat epäjumalaia ja maailmaa.
ja TIEDÄN, että monien kohdalla, palkka on samana päivänä, kun ovat suunsa avanneet ja päättäneet, "yksissä tuumin" taistella Jumalaa ja Hänen voideltujaan vastaan.
Jumala ja minä olemme enemmistö ja me teemme mitä ikinä tahdomme.
ja minätahdon samaa mitä Jumala, ja Jumala sallii ja suostuu, moniin sydämeni halajamisiini, niin että saan iloita siitä kun pahat tekijät kaatavat ja heidät poistetaan, paikaltaan, asemastaa ja monet poistetaan elämästä, suoraan Jumalan kasvojen eteen tekemään tiliä, teoistaan.
Tule Herra Jeesus.ei saa tehdä kaunista saarnaa tai kaunista rukousta sen kustannuksella, että menettää eteenpäin menemisen mahdollisuudet tai mahdollisuuden
saarnan hyöty on lähes äärettömän tärkeämpi kuin sen kauneus, sen kauneus voi tulla sivumennen, ja ennenkaikkea se voi tulla Herran neuvon käskystä (Herran neuvo ei ole Jumala, jolta pyytää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842109Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4101950Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101380Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81962Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254958- 131878