Suomi pystyi puolustautumaan 80 vuotta sitten

Anonyymi

maahantunkeutujia vastaan. Miksei enään. Syy lienee kuplassa elävä pullamössöllä hemmoteltu kuplassa elävä mölyävä vihervasurisuvakkilauma, joka vähät välittää suomalaisuudesta ja Suomesta.

40

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomella on perustuslain mukainen vastuu estää kaikin tavoin maahnatunkeutijia pääsemästä maahan. Tänne saa ja voi tulla kun on vaadittavat asiakirjat mukana, ihme vaan että kaikki turvisukot väittää passien hävinneen kuten kuultu on ja ikäkin valehdelaan kymmenillä vuosilla. Poliittinen eliiti ja virkamiehet, vellihousuja lähes kaikki, ei muuta kun hamekangasta ostamaan akoille.

      • Anonyymi

        Ja aivan v*tun häpeällistä oli laittaa varusmiehet palvelemaan irakilaisia käpykaartilaisia näiden laukkujen kantamisessa! Oli meillä paskat ministerit maan johdossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivan v*tun häpeällistä oli laittaa varusmiehet palvelemaan irakilaisia käpykaartilaisia näiden laukkujen kantamisessa! Oli meillä paskat ministerit maan johdossa.

        Varusmiesten ja naisten tehtävä on palvella isänmaata, turviksien kassinkanto ei kuulu asiaan, oli häpeällistä kun varusmiehet ja naiset joutui moista tekemään, sekin taas sipilän käskystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivan v*tun häpeällistä oli laittaa varusmiehet palvelemaan irakilaisia käpykaartilaisia näiden laukkujen kantamisessa! Oli meillä paskat ministerit maan johdossa.

        KEPUli, KOKkeli ministerien p###at, . keksivät vieläpä aktiivimällin, jolla patistetaan raihnaset työttömätkin "pakko töihin". että matut saavat maassa rällätä.. :P


    • Anonyymi

      Suomessa ei ollut 80 vuotta sitten naisia päättävissä asemissa.

    • Anonyymi

      Suomessa ei ollut vihreitä 80 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Siinäpä se. Veteraanit taistelivat vapauden 80 vuotta sitten ja rakensivat nykyisen hyvinvoinnin ja samalla tahattomasti mahdollistivat tämän hemmotellun todellisuudesta vieraantuneen joukon syntymisen joka on valmis lahjoittamaan Suomen kaikkien tänne tulevien onnenonkijoiden temmellyskentäksi. Kiittämättömyys on maailman palkka.


      • Anonyymi

        Juuri, ja niistä vihreistä on naisia 80-90 prosenttia.


      • Anonyymi

        Oli vain vastuuntuntoisia ihmisiä. Kiittämättömyys todellakin on maailman palkka, kuten joku mainitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se. Veteraanit taistelivat vapauden 80 vuotta sitten ja rakensivat nykyisen hyvinvoinnin ja samalla tahattomasti mahdollistivat tämän hemmotellun todellisuudesta vieraantuneen joukon syntymisen joka on valmis lahjoittamaan Suomen kaikkien tänne tulevien onnenonkijoiden temmellyskentäksi. Kiittämättömyys on maailman palkka.

        80 vuotta sitten suomalaiset synnyttivät punikit itse sortavalla oikeistopolitiikallaan. Suvakkien syyttäminen mamutuksestakin menee metsään, sillä EU tuo pakolaiset tänne, ja suomalaiset voivat vain reagoida. Mamukriittiset reagoivat ärtymyksellä ja suvakit suvaitsevaisuudella. Suomalaiset voisivat itse ottaa enemmän vastuuta maastaan, sillä Suomen muodostavat me kaikki yhdessä.


    • Olipa asiallinen avaus. Olen ihan samaa mieltä, että pullamössöpojat, nämä jussit ja eerot, jotka kipaisivat sivareiksi, eivät tätä maata halua puolustaa. He haluavat, että muut puolustavat ja he saavat vain viilata kynsiä.

      Minä olen käsi pystyssä luvannut puolustaa tätä maata. Onko Jussi luvannut? Ei ole.

      • Anonyymi

        Siis MTÄ maata sinä haluat puolustaa? Sekakansaista ja sekakultturista EUvostoliiton osavaltiota, jota kutsutaan perinteen ja hämäyksen vuoksi Suomeksi?

        MG tyypilliseen tapaansa jätti koko avauksen pointin huomioimatta?!


      • Anonyymi

        "Minä olen käsi pystyssä luvannut puolustaa tätä maata. "

        Toveri Moktar tietysti on hyvä, että sinä olet edes puolustamassa maatamme, mutta ne muut sinun puolueesi viherpunikit eivät osallistu ja näin joudut yksin sotimaan.
        Viherpunikit eivät välitä puolustaa maamme itsenäisyyttä tärkeintä heille haalia maahamme pakoon kotimaastaan lähteneitä rikollisia.
        Eduskunnassa on muitakin siviilipalveluksen suorittaneita mitä Jussi ja onhan ministeri Haavisto myös aseeton ojankaivaja.


      • Anonyymi

        käsi pystyssä olleet varusmiehet on petetty, näiden nyk valta asemassa olevien taholta, joilla ollut sormi sivaris lähinnä p##sees.


    • Anonyymi

      "Olipa asiallinen avaus. Olen ihan samaa mieltä, että pullamössöpojat, nämä jussit ja eerot, jotka kipaisivat sivareiksi, eivät tätä maata halua puolustaa. He haluavat, että muut puolustavat ja he saavat vain viilata kynsiä.

      Minä olen käsi pystyssä luvannut puolustaa tätä maata. Onko Jussi luvannut? Ei ole."

      Lupauksillasi ei ole katetta. Taas persujen ja sivarien kimpussa sairaine jankutuksineen.

    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä? Minä toin tuon "osa ihmisistä elää kuplassa" käsitteen joskus 2016-2017 tänne kirjoittamassa kirjoituksessa joka sai yli 100 vastausta eli huomiota.

      Ongelma ei ole se, vaan se että saatoin hyvinkin olla väärässä eivätkä ihmiset olekkaan kuplassa, en ole mikään jumala enkä pääse edes ihmisten päänsisään. Se oli vain sillä hetkellä kirjoitettu kirjoitus mikä tuntui luotevalta.

    • Anonyymi

      Suurin osa siis lähes kaikki oli silloin isänmaallisia ja kansallismielisiä joille isämaan puolustaminen oli ykkös asia, tänä päivänä nämä sairaat ja isnmaata vihaavat suvakit haluavat että suomi on monikulttuurisuuden kehto joka johtaa maame tuhoon. Suomi on suomi, ei mkään beduiinien temmellyskenttä.

    • Anonyymi

      " Olen ihan samaa mieltä, että pullamössöpojat, nämä jussit ja eerot, jotka kipaisivat sivareiksi, eivät tätä maata halua puolustaa. He haluavat, että muut puolustavat ja he saavat vain viilata kynsiä.

      Minä olen käsi pystyssä luvannut puolustaa tätä maata. Onko Jussi luvannut? Ei ole."

      Sorry vaan, avauksessa ei noin kirjoitettu, eli vääristelet koko jutun jälleen kerran.
      Ota iltalääkkeesi ja vetäydy levolle, jaksat aamulla taas sekoittaa asioita urakalla.

      • "Syy lienee kuplassa elävä pullamössöllä hemmoteltu...".
        Eikös tämä ole avaajan tekstiä?

        Avaaja siis arvelee, että pullamössösukupolvi, jolle hän antoi myös eräitä lisämääreitä, ei halua puolustaa isänmaata. Avaus oli maanpuolustushenkinen ja minä halusin antaa kaiken tukeni avaajalle.

        Isävainaa, sodat ja Karhumäet käynyt mies, kertoi mielellään mielipiteitään sivareista. Niitä olisi pitänyt Jussinkin kuunnella. Olisi jäänyt venäläinen pysäyttämättä Äyräpäässä, jos kaikki olisivat tehneet jussit ja kipittäneet siviilipalvelukseen.

        Tämä maa on puolustamisen arvoinen. Minä olen käsi pystyssä luvannut sitä puolustaa, Jussi ei ole. Tämä on pelkkä fakta, eikä se muuksi muutu.;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Syy lienee kuplassa elävä pullamössöllä hemmoteltu...".
        Eikös tämä ole avaajan tekstiä?

        Avaaja siis arvelee, että pullamössösukupolvi, jolle hän antoi myös eräitä lisämääreitä, ei halua puolustaa isänmaata. Avaus oli maanpuolustushenkinen ja minä halusin antaa kaiken tukeni avaajalle.

        Isävainaa, sodat ja Karhumäet käynyt mies, kertoi mielellään mielipiteitään sivareista. Niitä olisi pitänyt Jussinkin kuunnella. Olisi jäänyt venäläinen pysäyttämättä Äyräpäässä, jos kaikki olisivat tehneet jussit ja kipittäneet siviilipalvelukseen.

        Tämä maa on puolustamisen arvoinen. Minä olen käsi pystyssä luvannut sitä puolustaa, Jussi ei ole. Tämä on pelkkä fakta, eikä se muuksi muutu.;)

        Ei ole karvahattujäbästä puolustajaksi. Koneellaan trollaa vuodesta toiseen haaveillen saavuttamattomasta. Korkkipyssykorpraalina.


    • Anonyymi

      ""Syy lienee kuplassa elävä pullamössöllä hemmoteltu...".
      Eikös tämä ole avaajan tekstiä?

      Avaaja siis arvelee, että pullamössösukupolvi, jolle hän antoi myös eräitä lisämääreitä, ei halua puolustaa isänmaata. Avaus oli maanpuolustushenkinen ja minä halusin antaa kaiken tukeni avaajalle.

      Isävainaa, sodat ja Karhumäet käynyt mies, kertoi mielellään mielipiteitään sivareista. Niitä olisi pitänyt Jussinkin kuunnella. Olisi jäänyt venäläinen pysäyttämättä Äyräpäässä, jos kaikki olisivat tehneet jussit ja kipittäneet siviilipalvelukseen.

      Tämä maa on puolustamisen arvoinen. Minä olen käsi pystyssä luvannut sitä puolustaa, Jussi ei ole. Tämä on pelkkä fakta, eikä se muuksi muutu.;)"

      Aloituksessa ei tarkoitettu mainitsemiasi juttuja ollenkaan. Ne ovat omia henkilökohtaisen mentaaliongelmasi tuotoksia.
      Hae apua, tarvitset sitä kipeästi.

      • En pidä sitä mentaaliongelmana, että Suomi on puolustamisen arvoinen. Käsityksesi on kovin kummallinen.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        En pidä sitä mentaaliongelmana, että Suomi on puolustamisen arvoinen. Käsityksesi on kovin kummallinen.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Mentaaliongelmalla tarkoitetaan kohdallasi vimmaasi iskeä sivareita ja persuja, ainoana tehtävänäsi kylvää vihaa. Fariseus.


    • Anonyymi

      "minä halusin antaa kaiken tukeni avaajalle."

      Halusit ainoastaan haukkua siviilipalveluksen käyneitä ja persuja, eritoten Halla-ahoa.

      On siinä trollilla taas selittelyt, mitättömyyttään tekee itsestään ylenkatsovalla asenteellaan idiootin.

      • Joka sivaria haukuu, se tekee hyvän työn Herran silmissä, opettaa Kirja. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Joka sivaria haukuu, se tekee hyvän työn Herran silmissä, opettaa Kirja. ;)

        Löytyykö linkkiä ihmisarvoa loukkaavan kommenttisi tueksi?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Joka sivaria haukuu, se tekee hyvän työn Herran silmissä, opettaa Kirja. ;)

        Hyvä Rouva Kuppa,

        Suomessa ei enää ole upseereita. Upseeriksi itseään kutsuvat valtion virkamiehet ovat samaan kermaa kansanedustajien kanssa käsittämättömine etuineen, Missä muussa maassa upseerit marssivat rinnan vihervasemiston kanssa pride-marsseilla ? Noihin tyyppeihin en luottaisi kriisitilanteessa -kuten nyt on jo nähty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö linkkiä ihmisarvoa loukkaavan kommenttisi tueksi?

        Kyllä se lause on Kirjassa. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Rouva Kuppa,

        Suomessa ei enää ole upseereita. Upseeriksi itseään kutsuvat valtion virkamiehet ovat samaan kermaa kansanedustajien kanssa käsittämättömine etuineen, Missä muussa maassa upseerit marssivat rinnan vihervasemiston kanssa pride-marsseilla ? Noihin tyyppeihin en luottaisi kriisitilanteessa -kuten nyt on jo nähty.

        "Suomessa ei enää ole upseereita. "
        Tämä on hyvin yleinen harhaluulo sivareiden keskuudessa. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kyllä se lause on Kirjassa. ;)

        Voi sentään. Huijarin höpöttelyä tuo.
        Laita nyt se viite väitteeseesi.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Joka sivaria haukuu, se tekee hyvän työn Herran silmissä, opettaa Kirja. ;)

        Hyvä toveri Moktar miten haukutko sinä ministeri Haavistoa ja niitä muitakin eduskunnassa olevia sivareita ?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Suomessa ei enää ole upseereita. "
        Tämä on hyvin yleinen harhaluulo sivareiden keskuudessa. ;)

        Sanotaanko Koraanissa tosiaan niin ettei sivareista ole mihinkään....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Kirja myös sanoo: Älä välitä katkeroituneen nilkin mussutuksesta, vaan tuo iloa ja toivoa sinne, missä on toivottomuutta. ;)"


      Ok, koetan olla välittämättä mussutuksistasi.

      • Kun näit teet, teet juuri siten kuin Kirja opettaa. Hyvä, hyvä. ;)


    • Anonyymi

      Suomen Islamoimisen vastustaminen on kiellettyä, toisin kun kommunismin vastustaminen.....

    • Anonyymi

      Hyvänä esimerkkinä Rinteen nukkehallitus.

    • Viikonloppuna kävin talvisodan alkamisen muistoksi laittamassa kynttilän isävainajan haudalle ja sankarivainajien muistokivelle. Nämä miehet lähtivät, kun isänmaa kutsui.

      Niin kovin monesta tämän päivän jussista tai eerosta ei ole lähtijäksi, kynsien viilailu on mukavampaa. Jos nyt kävisi kutsu, olisiko näistä jusseista ja eeroista edes sytyttämään kynttilöitä miesten haudoille, en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe