Sammonkatu näivetetty

Anonyymi

Ajoin pitkästä aikaa Sammonkatua Kalevasta Prismalle.
Entiselle leveälle liikekadulle, missä ennen oli 2 varsinaista kaistaa suuntaansa +kääntymiskaistat risteyksissä, ja talouskaistat molemmin puolin pysäköintiruutuineen, on nyt kaventunut yhteen kaistaan suuntaansa.

81

259

Vastaukset

  • Se on nykyään tosiaan paljon viihtyisämpi kuin ennen.

    • Todella ruma ja hyvin kaukana viihtyisästä. Liikkeetkin kaikonneet, vain juttoloita tullut lisää.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Todella ruma ja hyvin kaukana viihtyisästä. Liikkeetkin kaikonneet, vain juttoloita tullut lisää.

      On siä partureitakin, samaan tapaan kuin keskustassa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      On siä partureitakin, samaan tapaan kuin keskustassa.

      Joo, muta ei siellä sitten paljoa muuta olekaan, kuten ei keskustassakaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Joo, muta ei siellä sitten paljoa muuta olekaan, kuten ei keskustassakaan.

      Jos ei enän tarvita muita työpaikkoja kuin partureita ja kuppiloita, sitten pestään toistemme pyykkkiä kuin vanhassa vitsissä.


  • Hyvä kauppakatu sai kuoliniskun.

    • Tampereen reeperpaani on enää muisto vain.


    • Monet hyvät kauppakadut saaneet sen saman lopetuksen.


  • Nythän se muistuttaa Neuvostoliittolaista kaupunkia, koko matkalta . Isoja kerrostaloja leveän kadun varrella ja keskellä ne ratikan raiteet. Ihmisiä kyllä liikuu jalkakäytävillä, mutta kadulla ei juuri autoja näy.


    • Seeellä on nykyään kadutkin kapeita, Sammonkatu on vain varjo entisestään ja pimeäkin se on isojen talojen varjossa. Pihatiet sen sijaan alueella melko leveitä samoin pelastustiet, mutta niillä ajaminen on usein kielettyä ja varsinkin pysäköinti pelastusteille on kiellettyä. Mutta sellattistahan ei kukaan enää välitä ja pihojen läpi päsee kivasti oikomaan autolla, kun Sammonkatu on tukossa.


    • Pohjois-Koreassam niitä on katuja, mutta autot puuttuu kaupungeista.


  • Kaupunki palautettu asuville ,autoilu jää maalaisten riesaksi.

    • Teisko pitäisi irtisanoa Tampereesta.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Teisko pitäisi irtisanoa Tampereesta.

      Samaa mieltä, Teiskoon "ulkomaille" muuttoa harkinneena. Keskustaan Tampereella ei oikein enää ole asiaa tai kiinnostustakaan, eikä tuolta näy löytyvän Sammonkadultakaan enään oikein mitään tarpeellista.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Samaa mieltä, Teiskoon "ulkomaille" muuttoa harkinneena. Keskustaan Tampereella ei oikein enää ole asiaa tai kiinnostustakaan, eikä tuolta näy löytyvän Sammonkadultakaan enään oikein mitään tarpeellista.

      Kun viihtyy maalla,niin ei kaupunki ole asuinpaikkasi. Palvelut vaan ovat kaukana.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kun viihtyy maalla,niin ei kaupunki ole asuinpaikkasi. Palvelut vaan ovat kaukana.

      Palvelut on kaukana ja oma auto täytyy olla, vaikka palvelut keskustasta ovatkin lähemmäs "maaseutua" peltomarketteihin muuttanetkin, keskustassa ei oikein taida enää olla juuri mitään tarpellista. Ennen siellä käytiin asioimassa, nyt sitä pyrkii välttämään. Tuskin edes tuo kavailtu lähijunajutttu enää pelastaa aluetta. Se olis pitanyt pistää toimintaan ja kuntoon jo paljon, vuosia aiemmmin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Palvelut on kaukana ja oma auto täytyy olla, vaikka palvelut keskustasta ovatkin lähemmäs "maaseutua" peltomarketteihin muuttanetkin, keskustassa ei oikein taida enää olla juuri mitään tarpellista. Ennen siellä käytiin asioimassa, nyt sitä pyrkii välttämään. Tuskin edes tuo kavailtu lähijunajutttu enää pelastaa aluetta. Se olis pitanyt pistää toimintaan ja kuntoon jo paljon, vuosia aiemmmin.

      Kaupunki ympäristönä on haluttu asuinpaikka,palvelut ovat vain sivutuotteena. Koen lähiöt ja maaseudun ahdistavina asuinympäristöinä. Kaupungissa ostoskäyttäytyminen on jotain muuta kuin meneminen kolhoosilatoihin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kaupunki ympäristönä on haluttu asuinpaikka,palvelut ovat vain sivutuotteena. Koen lähiöt ja maaseudun ahdistavina asuinympäristöinä. Kaupungissa ostoskäyttäytyminen on jotain muuta kuin meneminen kolhoosilatoihin.

      Vankilamainen kanakoppiasuminen tuntuu ihmisoikeuksien vastaiselta. Lisäksi kaupungeissa karmea meteli ja tukahduttavan saastainen hengitysilma. Kaupungeissa ei kukaan asu vapaaehtoisesti. Markkinavoimat ovat pakottaneet ihmiset niihin.

      Kyllä maaseutu on ihmistä ja muita eläin- ja kasvimaailman edustajia varten.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kaupunki ympäristönä on haluttu asuinpaikka,palvelut ovat vain sivutuotteena. Koen lähiöt ja maaseudun ahdistavina asuinympäristöinä. Kaupungissa ostoskäyttäytyminen on jotain muuta kuin meneminen kolhoosilatoihin.

      Tuo on sinun mielipiteesi, valitettavasti vain kovin moni ei ole kanssasi samaa mieltä.
      Tampereen keskusta tulee kuivumaan pois ihmisistä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tuo on sinun mielipiteesi, valitettavasti vain kovin moni ei ole kanssasi samaa mieltä.
      Tampereen keskusta tulee kuivumaan pois ihmisistä.

      Turhaan rakentavat keskustaan.Olisitpa päättäjä,niin Teiskossa olisi 50 000 asukkaan lähiö.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vankilamainen kanakoppiasuminen tuntuu ihmisoikeuksien vastaiselta. Lisäksi kaupungeissa karmea meteli ja tukahduttavan saastainen hengitysilma. Kaupungeissa ei kukaan asu vapaaehtoisesti. Markkinavoimat ovat pakottaneet ihmiset niihin.

      Kyllä maaseutu on ihmistä ja muita eläin- ja kasvimaailman edustajia varten.

      Kun et saa asuntoa myytyä järkihintaan niin pakko sinun on siellä viihtyä. Kaupungista voit aina myydä asuntosi,muuttaa maalle.Rahaa jää tilille vielä paaaaaljon leppoisia eläkepäiviä varten. Hintabarometrin mukaan muuttajia maalle ei ole. Hinnasta se ei ole kiinni. Se pakottamisesta.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vankilamainen kanakoppiasuminen tuntuu ihmisoikeuksien vastaiselta. Lisäksi kaupungeissa karmea meteli ja tukahduttavan saastainen hengitysilma. Kaupungeissa ei kukaan asu vapaaehtoisesti. Markkinavoimat ovat pakottaneet ihmiset niihin.

      Kyllä maaseutu on ihmistä ja muita eläin- ja kasvimaailman edustajia varten.

      Ei kai kukaan sinua pakota asumaan kaupungissa? Itse ainakin voin aivan itse päättää, missä asun, enkä oikein tiedä, kuka minut voisi pakottaa asumaan jossain muualla.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ei kai kukaan sinua pakota asumaan kaupungissa? Itse ainakin voin aivan itse päättää, missä asun, enkä oikein tiedä, kuka minut voisi pakottaa asumaan jossain muualla.

      Mukavuudenhalu pakottaa. Elämä on niin helppoa ja turvallista. Maaseutu on kauhistus. Kyläkaupat kuopattu,postipalvelut lakkautettu,huoltoasemat ,koulut,kirjastot ym. Tosi kaukana. Täytyy mennä kolhooseihin ostoksille pikkuasian vuoksi. Nysse on enää muistoissa. Sanalla sanoen nykyinen maaseutu on elinkelvoton.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kun et saa asuntoa myytyä järkihintaan niin pakko sinun on siellä viihtyä. Kaupungista voit aina myydä asuntosi,muuttaa maalle.Rahaa jää tilille vielä paaaaaljon leppoisia eläkepäiviä varten. Hintabarometrin mukaan muuttajia maalle ei ole. Hinnasta se ei ole kiinni. Se pakottamisesta.

      Onneksi ei ole rahaongelmia niin voi asua missä lystää.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Onneksi ei ole rahaongelmia niin voi asua missä lystää.

      Et meillä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kaupunki ympäristönä on haluttu asuinpaikka,palvelut ovat vain sivutuotteena. Koen lähiöt ja maaseudun ahdistavina asuinympäristöinä. Kaupungissa ostoskäyttäytyminen on jotain muuta kuin meneminen kolhoosilatoihin.

      Tutlkitusti suomalaiset haluavat asua omakotialueella ja sivummalla, siitä on tutkimustakin, linkit tälläkin palstalla, kapupunkiasuminen on aika monelle pelkästään pakon sanelema juttu. Kuulut siis jonkinlaiseen vähemmistöön outoine haluinesi asua kaupungissa.


    • "Kaupunki palautettu asuville ,autoilu jää maalaisten riesaksi."

      Kaupungissahan ei ole tarkoitus asua, vaan siellä on palveluita joiden tykö mennään, kaupungissa siis käydään vain asioimassa ja asuminen sitten tapahtuu kaupungin ympäristössä viihtyisämmissä, rauhallisemmissa ja tilavimmissa oloissa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vankilamainen kanakoppiasuminen tuntuu ihmisoikeuksien vastaiselta. Lisäksi kaupungeissa karmea meteli ja tukahduttavan saastainen hengitysilma. Kaupungeissa ei kukaan asu vapaaehtoisesti. Markkinavoimat ovat pakottaneet ihmiset niihin.

      Kyllä maaseutu on ihmistä ja muita eläin- ja kasvimaailman edustajia varten.

      Eikös noissa pinissä kopeissa asumien ala jo oleen rinnastettavissa eläinrääkkäykseen, kanoillekin vaadittiin tilavampia koppeja jo vuosia sitten ja muutakin luontoo, todettiin että sekoilevat niissä pikku kopeissaan ja tappelevat toisensa liki hengiltä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Turhaan rakentavat keskustaan.Olisitpa päättäjä,niin Teiskossa olisi 50 000 asukkaan lähiö.

      Älkää nyt Teiskoo menkoö enää pilaamaan. Antakee sen olla rauhassa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Onneksi ei ole rahaongelmia niin voi asua missä lystää.

      5ama juttu, jos on täysin p.a. Josta kysymys lieneekin


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tutlkitusti suomalaiset haluavat asua omakotialueella ja sivummalla, siitä on tutkimustakin, linkit tälläkin palstalla, kapupunkiasuminen on aika monelle pelkästään pakon sanelema juttu. Kuulut siis jonkinlaiseen vähemmistöön outoine haluinesi asua kaupungissa.

      Selvähän se on. Ihminen haluaa tilaa, hiljaisuutta ja puhdasta ilmaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      "Kaupunki palautettu asuville ,autoilu jää maalaisten riesaksi."

      Kaupungissahan ei ole tarkoitus asua, vaan siellä on palveluita joiden tykö mennään, kaupungissa siis käydään vain asioimassa ja asuminen sitten tapahtuu kaupungin ympäristössä viihtyisämmissä, rauhallisemmissa ja tilavimmissa oloissa.

      Teitä maalaisia varten on kolhoosinavetat.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Eikös noissa pinissä kopeissa asumien ala jo oleen rinnastettavissa eläinrääkkäykseen, kanoillekin vaadittiin tilavampia koppeja jo vuosia sitten ja muutakin luontoo, todettiin että sekoilevat niissä pikku kopeissaan ja tappelevat toisensa liki hengiltä.

      Kateutta,arvottoman omaisuuden ääreltä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Vankilamainen kanakoppiasuminen tuntuu ihmisoikeuksien vastaiselta. Lisäksi kaupungeissa karmea meteli ja tukahduttavan saastainen hengitysilma. Kaupungeissa ei kukaan asu vapaaehtoisesti. Markkinavoimat ovat pakottaneet ihmiset niihin.

      Kyllä maaseutu on ihmistä ja muita eläin- ja kasvimaailman edustajia varten.

      Markkinavoimat ovat pakottaneet ihan toiseen suuntaan. Hinta ei ole edes houkutteleva tekijä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Onneksi ei ole rahaongelmia niin voi asua missä lystää.

      On vain homeongelmia.


    • Anonyymi kirjoitti:

      "Kaupunki palautettu asuville ,autoilu jää maalaisten riesaksi."

      Kaupungissahan ei ole tarkoitus asua, vaan siellä on palveluita joiden tykö mennään, kaupungissa siis käydään vain asioimassa ja asuminen sitten tapahtuu kaupungin ympäristössä viihtyisämmissä, rauhallisemmissa ja tilavimmissa oloissa.

      Miksi hän maalla ei ole palveluita? Varmaankin kun siellä ei ole ostovoimaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Eikös noissa pinissä kopeissa asumien ala jo oleen rinnastettavissa eläinrääkkäykseen, kanoillekin vaadittiin tilavampia koppeja jo vuosia sitten ja muutakin luontoo, todettiin että sekoilevat niissä pikku kopeissaan ja tappelevat toisensa liki hengiltä.

      Kyllähän se peltoasukkia pelottaa. Kanakoppi on vaan haluttu ,moni haluaa,mutta rahat ei riitä. Pelto-Erkki pysyy vaan siellä ja homehtuu kilpaa talonsa kanssa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Selvähän se on. Ihminen haluaa tilaa, hiljaisuutta ja puhdasta ilmaa.

      Joo,kun saahan häädettyä maalaisten autoretkueet kaupungista. Kärventäkööt omat keuhkonsa.


    • Reilu vartin piti odottaa sateessa, että päästiin entisen hiljaisen pikkutien yli ja juosta siinäkin piti, se keskustan autoliikenne kulkee nyt osin sen kautta. Tie on oikeasti mutenkin jo todella surkeassa kunnossa isoine kuoppineen ja monttuineen, kura rosikuu montuista kävelijöiden päälle kun ohi ajetaan.


  • Etkö kuullut, katu on myyty ulkomaiselle rahaporukalle.

    • Ei minun osuutta. Vielä.


  • Mikä on sammo?

    • Sammo on actionstara. Tube.


    • Kalevalasta lainattua se Sampo ja monet muutkin Kalevan katujen nimet.

      "Itse asiassa jo ensimmäinen tutkijoiden tuntema tieto sammosta, jonka C.A. Gottlund vuonna 1817 kirjoitti muistiin, on peräisin metsäsuomalaisilta, ja siinä sampo on selvästi taivaallinen esine"
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Sampo_(Kalevala)


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kalevalasta lainattua se Sampo ja monet muutkin Kalevan katujen nimet.

      "Itse asiassa jo ensimmäinen tutkijoiden tuntema tieto sammosta, jonka C.A. Gottlund vuonna 1817 kirjoitti muistiin, on peräisin metsäsuomalaisilta, ja siinä sampo on selvästi taivaallinen esine"
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Sampo_(Kalevala)

      Mikä on Sammo?...


  • Se mikä pilaa tuo yhtenäisten uusien kerrostalojen ketjun on S- marketti . Se pitäisi purkaa . Saataisiin tilalle pari kolme kerrostaloa ja asukkaita yli tuhat lisää.

    • Se on kait ainoo hyödyllinen ja tarpeellinen paikka koko kadulla enää nykyään, se S-Market, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin eiköhän sekin siitä hajoteta ja vaihdetaan rumiin kerrostaloihin, kunhan vain ensin mahtuvat rakentamaan siinä, S-marketin parkkipaikka kun on jo nyt täynnä naapuritaloja tekevien rakennusmiesten autoja aina kaupan toisen puolen pelastustietä myöten, jossa vakituiseen majailee parikymmentä autoa parkissa päivisin, öisin hiukka vähjemmän. Liikenne on mennyt aivan pelleilyksi alueella ja pihoista on tullut oikoteitä, eikä oikein kukaan siellä välitä mitään mistään ajellessaan, varsinkaan liikennemerkeistä tai toisten parkkipaikoista.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Se on kait ainoo hyödyllinen ja tarpeellinen paikka koko kadulla enää nykyään, se S-Market, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin eiköhän sekin siitä hajoteta ja vaihdetaan rumiin kerrostaloihin, kunhan vain ensin mahtuvat rakentamaan siinä, S-marketin parkkipaikka kun on jo nyt täynnä naapuritaloja tekevien rakennusmiesten autoja aina kaupan toisen puolen pelastustietä myöten, jossa vakituiseen majailee parikymmentä autoa parkissa päivisin, öisin hiukka vähjemmän. Liikenne on mennyt aivan pelleilyksi alueella ja pihoista on tullut oikoteitä, eikä oikein kukaan siellä välitä mitään mistään ajellessaan, varsinkaan liikennemerkeistä tai toisten parkkipaikoista.

      > autoja aina kaupan toisen puolen pelastustietä myöten, jossa vakituiseen majailee parikymmentä autoa parkissa päivisin, öisin hiukka vähjemmän. >

      Missäs kaupungin pysäköinninvakvonta oikein luuraa?



    • POK ei suostunut myymään tonttia gryndereille. Kovasti kyllä kyselivät.



    • Anonyymi kirjoitti:

      > autoja aina kaupan toisen puolen pelastustietä myöten, jossa vakituiseen majailee parikymmentä autoa parkissa päivisin, öisin hiukka vähjemmän. >

      Missäs kaupungin pysäköinninvakvonta oikein luuraa?

      "Missäs kaupungin pysäköinninvakvonta oikein luuraa?"

      Se pysyy kaukana rakennettavista alueista ja pyörii jossain sairaaloiden pihoissa ja muissa varmoissa tutuissa sakkorysissä. väliin sitä ei näy ollenkaan, Tampere olisi taas tänään tienannut melko summan pelkästään Kuninkaankadun pätkällä Sokokoksen vieressä, sihen kun ei ole saanut ajaa enää liikennemerkin mukaan aikoihin muut kuin taksit ja jotkut apubussit vai mitä palvelulinjureita ne on, siinä oli kuitenkin päivän aikana vaikka kuinka monta henkilöautoa parkissa, siis sakkopaikoilla. Tai sitten kovin monet tamperelaiset vaan ei tajua liikennemerkkejä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      "Missäs kaupungin pysäköinninvakvonta oikein luuraa?"

      Se pysyy kaukana rakennettavista alueista ja pyörii jossain sairaaloiden pihoissa ja muissa varmoissa tutuissa sakkorysissä. väliin sitä ei näy ollenkaan, Tampere olisi taas tänään tienannut melko summan pelkästään Kuninkaankadun pätkällä Sokokoksen vieressä, sihen kun ei ole saanut ajaa enää liikennemerkin mukaan aikoihin muut kuin taksit ja jotkut apubussit vai mitä palvelulinjureita ne on, siinä oli kuitenkin päivän aikana vaikka kuinka monta henkilöautoa parkissa, siis sakkopaikoilla. Tai sitten kovin monet tamperelaiset vaan ei tajua liikennemerkkejä.

      Tänään siinä oli parkissa katumaasturin tapainen invapaikalla, jonne ei myöskään saa ajaa henkilöautot remontin aikana, ei suomea puhuvia nuoria mehiä siihen sitten tuli autoon Sokokselta, ei näkynyt pysäköinninvalvontaa missään. Ehkä ulkomailla liikennemerkit ovat erilaisia.


    • Anonyymi kirjoitti:

      POK ei suostunut myymään tonttia gryndereille. Kovasti kyllä kyselivät.

      Isku huomekaluliikkeen paikalle rakennetaan. nyt on loppuunmyynti menossa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Isku huomekaluliikkeen paikalle rakennetaan. nyt on loppuunmyynti menossa.

      Sen tontin kaupunki möi eQ:n rahastolle. Siihen rakennetaan uusi liikekiinteistö.


  • Autoilijat tuovat rahat liikkeisiin sillä he ovat maksukykyisiä. Bussilla ja tulevalla ratikalla liikkuvilla on etupäässä matti kukkarossa, eli heidän varaansa ei voi laskea yhtään mitään.

    • Liikun autolla, bussilla ja pyörällä, ja pian myös ratikalla. Hassua, miten rahatilanteeni vaihtelee sen mukaan, miten liikun.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Liikun autolla, bussilla ja pyörällä, ja pian myös ratikalla. Hassua, miten rahatilanteeni vaihtelee sen mukaan, miten liikun.

      Poikkeus vahvistaa säännön.


    • Lopetin auton käyttämisen 40 v jälkeen.

      Pois jäivät auton ostokulut, autopaikan vuokra, talvirenkaiden ja kesärenkaiden hinta, pysäköintimaksut, vakuutus, polttoaine, auton pesu, käyttömaksut, ylinopeussakot, parkkisakot.. Kertakaikkisen hämmästyttävä määrä erilaisia maksuja.

      Tervetuloa raitiotie.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Lopetin auton käyttämisen 40 v jälkeen.

      Pois jäivät auton ostokulut, autopaikan vuokra, talvirenkaiden ja kesärenkaiden hinta, pysäköintimaksut, vakuutus, polttoaine, auton pesu, käyttömaksut, ylinopeussakot, parkkisakot.. Kertakaikkisen hämmästyttävä määrä erilaisia maksuja.

      Tervetuloa raitiotie.

      Miksi nykyiset bussit eivät kelpaa?
      Ei olisi tarvinnut nostaa veroäyriäkään jos ratikkaa ei oltaisi alettu rakentamaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Lopetin auton käyttämisen 40 v jälkeen.

      Pois jäivät auton ostokulut, autopaikan vuokra, talvirenkaiden ja kesärenkaiden hinta, pysäköintimaksut, vakuutus, polttoaine, auton pesu, käyttömaksut, ylinopeussakot, parkkisakot.. Kertakaikkisen hämmästyttävä määrä erilaisia maksuja.

      Tervetuloa raitiotie.

      Bussilla et sitten oppinut kulkemaan?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Bussilla et sitten oppinut kulkemaan?

      Bussit on ahtaita. Talvella kuuma ja kesällä kuuma. Raitiotie tulee ja hyvä niin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Liikun autolla, bussilla ja pyörällä, ja pian myös ratikalla. Hassua, miten rahatilanteeni vaihtelee sen mukaan, miten liikun.

      Ei se vaihtele.
      Liikut pyörällä tai kommunaalisella silloin kun päiväraha ei riitä vm 99 Clion bensaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ei se vaihtele.
      Liikut pyörällä tai kommunaalisella silloin kun päiväraha ei riitä vm 99 Clion bensaan.

      Ehkä sinulla, mutta ei se sinua pahenna.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Miksi nykyiset bussit eivät kelpaa?
      Ei olisi tarvinnut nostaa veroäyriäkään jos ratikkaa ei oltaisi alettu rakentamaan.

      Hienoa,jälleen yksi ekonomi.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Liikun autolla, bussilla ja pyörällä, ja pian myös ratikalla. Hassua, miten rahatilanteeni vaihtelee sen mukaan, miten liikun.

      Toisinaan voitatkin hedelmäpelissä. Kylläkin harvoin


    • Anonyymi kirjoitti:

      Bussit on ahtaita. Talvella kuuma ja kesällä kuuma. Raitiotie tulee ja hyvä niin.

      Oletko hyvin paksu? Minä mahdun hyvin bussiin ja lämpötila on aina sopiva


    • Anonyymi kirjoitti:

      Bussit on ahtaita. Talvella kuuma ja kesällä kuuma. Raitiotie tulee ja hyvä niin.

      Miten ilmastoidut bussit voivat olla kuumia tai kylmiä?
      Ratikan leveys on sama kuin busseilla eli jos koet bussit ahtaiksi niin sitä on myös ratikka.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Miksi nykyiset bussit eivät kelpaa?
      Ei olisi tarvinnut nostaa veroäyriäkään jos ratikkaa ei oltaisi alettu rakentamaan.

      Kas jälleen uusi ekonomi.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Toisinaan voitatkin hedelmäpelissä. Kylläkin harvoin

      En voita niissä koskaan, nimittäin en pelaa niitä. Mutta kiva, jos ne tarjoavat sinulle jotain tekemistä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Lopetin auton käyttämisen 40 v jälkeen.

      Pois jäivät auton ostokulut, autopaikan vuokra, talvirenkaiden ja kesärenkaiden hinta, pysäköintimaksut, vakuutus, polttoaine, auton pesu, käyttömaksut, ylinopeussakot, parkkisakot.. Kertakaikkisen hämmästyttävä määrä erilaisia maksuja.

      Tervetuloa raitiotie.

      Ja oikeastaan et juuri mihinkään sillä ratikalla pääse, sellaiseen paikaan minne haluaisit. Se no just niin taitavasti suunniteltu ja niillekin joille se jokuselle sopii, on tolkuttoman pitkät pysäkinvälit ja nekin muuten aivan hölmöissä paikoissa kävelyä tulee paljon ja huonojalkaisille jopa liikaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kas jälleen uusi ekonomi.

      Niitä Tampere päättäjineen olisi tarvinnut, asiallisia ekonomeja, ettei sitä olisi viety kuin litran mittaa tuon ratikan kanssa, puhumattakaan muista talousosaajista jotka olisivat osanneet välttää lobbarit ja vastaavat..


    • Anonyymi kirjoitti:

      Niitä Tampere päättäjineen olisi tarvinnut, asiallisia ekonomeja, ettei sitä olisi viety kuin litran mittaa tuon ratikan kanssa, puhumattakaan muista talousosaajista jotka olisivat osanneet välttää lobbarit ja vastaavat..

      Körttiläisiä,kaikenvastustajia. Niitä löytyy ,mutta kukaan ei tule heidän kanssa toimeen. Asuvat kaikesta kaukana,ovat mielipiteiltään kaikesta kaukana. Omaavat putkiaivot,jonka päässä ei valo välky.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ja oikeastaan et juuri mihinkään sillä ratikalla pääse, sellaiseen paikaan minne haluaisit. Se no just niin taitavasti suunniteltu ja niillekin joille se jokuselle sopii, on tolkuttoman pitkät pysäkinvälit ja nekin muuten aivan hölmöissä paikoissa kävelyä tulee paljon ja huonojalkaisille jopa liikaa.

      Huonot jalat,palvelubussi on heitä varten. Mihin he ovat menossa? Kiertelevätkö he nyssepysäkkejä iloksensa. Käveltävä on, jos johonkin on menossa. Ihmettelen.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Bussilla et sitten oppinut kulkemaan?

      Ratikka-uskovainen. Ratikka tulee, oletko valmis? Myy omaisuutesi, valmistaudu taivaan tuloon maailman päälle. Maallisella mammonalla ei tee pian enää mitään.


  • Ajelen mielummin omalla autollani kuin vietän puolet elämästäni haisevissa julkisissa kulkuvälineissä.

    • Samaa mielipuolta,minäkin haisen mieluummin yksikseni.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Samaa mielipuolta,minäkin haisen mieluummin yksikseni.

      >,minäkin haisen mieluummin

      Sinäkö se olitkin joka vääsi sen kammottavan hajuisen pierun sielä bussissa tänään?


    • Anonyymi kirjoitti:

      >,minäkin haisen mieluummin

      Sinäkö se olitkin joka vääsi sen kammottavan hajuisen pierun sielä bussissa tänään?

      Luultavammin rattijuoppo,korttia odotellessa Nysse kelpaa. Tottuneet avautumaan ala että yläpäästä.


suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

  1. 50
    1217
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

    Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    909
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

    Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    22
    470
  4. Vieläkin on taikaa...

    Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    425