Jumala kurittaa

Anonyymi

jokaista jonka huomaansa ottaa.

""Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;

12:6 sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".

12:7 Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?

12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.

12:9 Ja vielä: meillä oli ruumiilliset isämme kurittajina, ja heitä me kavahdimme; emmekö paljoa ennemmin olisi alamaiset henkien Isälle, että eläisimme?

12:10 Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.

12:11 Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut."

18

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haastava uskonto , Olisiko jotakin muuta tilalle kuin vain kuristusta.

      • Anonyymi

        Ei ollenkaan. Itse olen Jumalan armon kurin kautta päässyt Hänen lepoonsa, rauhaansa, iloonsa.
        Huomaa Jumala ei "kurita" ainiaan, eikä Hän kurita kurittamisen vuoksi, vaan ihminen kun on mitä on, niin Hänen on "kuritettava, että ihminen myös saisi kohdata HÄNEN ARMONSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollenkaan. Itse olen Jumalan armon kurin kautta päässyt Hänen lepoonsa, rauhaansa, iloonsa.
        Huomaa Jumala ei "kurita" ainiaan, eikä Hän kurita kurittamisen vuoksi, vaan ihminen kun on mitä on, niin Hänen on "kuritettava, että ihminen myös saisi kohdata HÄNEN ARMONSA.

        Jumala teki ihmisestä liian heikon.


      • Anonyymi

        Eikä tämä ole ensinkään mitään uskontoa, vaan Jumalan totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala teki ihmisestä liian heikon.

        Huomaatko mitä teet? Samoin tekivät ensimmäiset ihmisetkin, kun olivat toimineet Jumalan vastaisesti.
        Näin he sälyttivät lankeemuksensa pois itsestään:"Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
        Sinä "syytät" itse Jumalaa, kun ihmisestä teki heikon, ikäänkuin olisi sitten Jumalan syy jos ei kerran pääse taivaan iloon.
        Mutta näin se menee luonnollisesti, että syytetään, joko muita ihmisiä tai Jumalaa.Näin on, että ei se langennut ihminen mihinkään ole muuttunut aikojen alusta.
        Silloin, kun ihminen tulee Jumalan herättämäksi, niin silloin ei enää syytetä ketään ei mitään muuta kuin itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko mitä teet? Samoin tekivät ensimmäiset ihmisetkin, kun olivat toimineet Jumalan vastaisesti.
        Näin he sälyttivät lankeemuksensa pois itsestään:"Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
        Sinä "syytät" itse Jumalaa, kun ihmisestä teki heikon, ikäänkuin olisi sitten Jumalan syy jos ei kerran pääse taivaan iloon.
        Mutta näin se menee luonnollisesti, että syytetään, joko muita ihmisiä tai Jumalaa.Näin on, että ei se langennut ihminen mihinkään ole muuttunut aikojen alusta.
        Silloin, kun ihminen tulee Jumalan herättämäksi, niin silloin ei enää syytetä ketään ei mitään muuta kuin itseään.

        Työn laatu näkyy hänen töissään: Universumi kaoottinen ja planeetan biosfäärissä kaikki elämän muodot raadollisia.

        Kaikkivaltiaan ja -tietävän työn tasoako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työn laatu näkyy hänen töissään: Universumi kaoottinen ja planeetan biosfäärissä kaikki elämän muodot raadollisia.

        Kaikkivaltiaan ja -tietävän työn tasoako?

        Se on näin:"Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää."
        Mutta ihminen, kun teki Jumalan tahdon vastaisesti KAIKKI muuttui.

        Jumalasta erossa oleva ihminen ei näe ja siksi syyttää Jumalaa tai jotain muuta kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on näin:"Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää."
        Mutta ihminen, kun teki Jumalan tahdon vastaisesti KAIKKI muuttui.

        Jumalasta erossa oleva ihminen ei näe ja siksi syyttää Jumalaa tai jotain muuta kaikesta.

        Et taida tietää luonnotiestä mitään? Hartauskirjallisuutta jos vaan lukee, niin kovin lapsellinen maailmankuvahan siitä tulee. Sori vaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää luonnotiestä mitään? Hartauskirjallisuutta jos vaan lukee, niin kovin lapsellinen maailmankuvahan siitä tulee. Sori vaan...

        No eipä tarvitse lukea mitään hartauskirjoja. Raamatun sanoman kanssa on näin:" Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme." Raamatun sana on lähelläni se on suussani ja sydämessäni.
        Ne jotka "tavaa" raamatun sanaa tutkien, niistä Jeesus sanoo:"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tarvitse lukea mitään hartauskirjoja. Raamatun sanoman kanssa on näin:" Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme." Raamatun sana on lähelläni se on suussani ja sydämessäni.
        Ne jotka "tavaa" raamatun sanaa tutkien, niistä Jeesus sanoo:"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
        5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

        Sulla maaginen maailmankuva, mörköjä ja haltioita vilisevä. Mutta mitä muuta voi olettaakaan jos kaikki perustuu johonkin "pyhään kirjaan" (oli se mikä niistä tahansa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla maaginen maailmankuva, mörköjä ja haltioita vilisevä. Mutta mitä muuta voi olettaakaan jos kaikki perustuu johonkin "pyhään kirjaan" (oli se mikä niistä tahansa).

        Eipä ollenkaan. Maagiset maailmankuvat ovat niillä jotka elävät erossa todellisesta elämän lähteestä Jumalasta.
        Elämäni ei perustu kirjaan, vaan Jumalaan, joka on armon kurin kautta saattanut yhteyteensä.
        Parempaa elämää ei voi olla kuin elää Jumaan yhteydessä, se on sitä elämää johon hän on ihminen luonut.
        Ihmiset jotka elävät epäuskossa eivät he voi tietää todellisesta elämästä mitään, ja siitä minkälainen Jumala todellisuudessa on.
        Niin kauan, kuin ihminen on Jumalaa vastaan silmät pysyvät ummessa, eikä hän näin ollen voi millään nähdä todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollenkaan. Maagiset maailmankuvat ovat niillä jotka elävät erossa todellisesta elämän lähteestä Jumalasta.
        Elämäni ei perustu kirjaan, vaan Jumalaan, joka on armon kurin kautta saattanut yhteyteensä.
        Parempaa elämää ei voi olla kuin elää Jumaan yhteydessä, se on sitä elämää johon hän on ihminen luonut.
        Ihmiset jotka elävät epäuskossa eivät he voi tietää todellisesta elämästä mitään, ja siitä minkälainen Jumala todellisuudessa on.
        Niin kauan, kuin ihminen on Jumalaa vastaan silmät pysyvät ummessa, eikä hän näin ollen voi millään nähdä todellisuutta.

        Tuo täyttää keskeiset maagisen maailmankäsityksen ehdot, sori vaan.

        Mutta en minä halua, enkä tientenkään pystykään, sun jumal-tunnelmointia häiritä tämän enempää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täyttää keskeiset maagisen maailmankäsityksen ehdot, sori vaan.

        Mutta en minä halua, enkä tientenkään pystykään, sun jumal-tunnelmointia häiritä tämän enempää...

        Valitettavasti en elää missään tunnelmoinnissa, vaan hyvässä terveessä elämässä, todellakin siinä elämässä johon Jumala on ihmisen luonut.

        Kyllä pahalta tuntuu, kun ihmiset eivät tahdo päästä Jumalan yhteyteen, vaan joko rakentavat elämänsä omien armojensa varaan, tai ovat vallan välinpitämättömiä.


    • Anonyymi

      Niin. Perin vittumainen sadistihan se jumalanne tunnetusti on.

    • Anonyymi

      Taisi olla se jeesus äpärän lapsi.

    • Anonyymi

      Karma on se joka on se kurittaja, ei mikään seniili äijänkäppyrä pilven reunalla. Karma myös palkitsee, riippuen teoistamme.

    • Anonyymi

      Mitä jos tuntuu sille että kuritus pilasi loppuelämän? Häpeen itseäni ja elän 4 seinän sisällä. Pieni toivonpilkahdus on että Jumala tästä ahdingosta vielä pelastaisi ja parantaisi mutta mitä jos ei? Oliko minun taivallus tosiaan tässä? Olen vielä aika nuori. Elämä täällä ei ole enää mielekästä yhtään. Tähänkö Jumala aikoo minut jättää? Olen kyllä kääntynyt Hänen puoleensa ja se on kai kurituksen tarkoitus, mutta tätäkö se todella vaatii että elämäni on pilalla?

      • Anonyymi

        "Mitä jos tuntuu sille että kuritus pilasi loppuelämän? "
        Voin sanoa, että Jumalan kuritus ei suinkaan ole pahaksi, vaan hyväksi.
        Olen itse Jumalan armosta saanut käydä tuon tien, jolla Jumala kuritti.
        Nyt olen jo vuosikymmeniä saanut kiittää Jumalaa, kun minua kutsui, kuritti
        ja sain kohdata Hänen armahduksensa Pojassa.

        "Olen kyllä kääntynyt Hänen puoleensa ja se on kai kurituksen tarkoitus, "
        Voin sanoa, sinulla on hyvin, Jumala sinua kutsuu, vetää puoleensa et ole
        päässyt valheellisen armon turviin, jota niin monelta suunnalta tarjotaan.
        Jumala todella elää ja näkee sinut ja yhteyteensä johdattaa, jos vaan pysyt kääntyneenä
        hänen puleensa etsien, anoen, kolkuttaen. Ja kun pyydät varjellusta väärään rauhaan joutumiselta Hän sen tekee, niin ettet väärään uskoon pääse hurahtamaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe