Olen nyt ilmeisesti aloittamassa kuntouttavan työtoiminnan kyseisellä kaks kättä pajan puupuolella. Onko kenelläkään kokemusta millainen paikka? Risut ja ruusut?
Kärsin ahdistus ja paniikkihäiriöstä paikka paikoin ja tämä epäilyttää.
Kaks Kättä Paja puupuoli
9
1186
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ei mitää hätää. Ota rennosti vaan niin hyvin menee ;)
- Anonyymi
Hyvä paikka se on kun asennoituu! Todella mielekäs ilmapiiri. Olen oppinut sieltä todella paljon niin työnteosta kun ihmisistä
Jos huumeet ja lääkkeet maistuu ni sekaan vaan
- Anonyymi
Mielenkiinnosta kysyn että mikä ihmeen pakkomiellehuumebuugi tänne on tullu pitkin Seinäjokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn että mikä ihmeen pakkomiellehuumebuugi tänne on tullu pitkin Seinäjokea?
Tuskin on yhtään päihteitä pajalla
- Anonyymi
Toivottavasti saat sieltä kunnon palkkaa eikä vain 9 euron päiväpalkkaa.
- Anonyymi
Kurkistetaan toisen tavara puhelin avataan liikennevaloilla, nostaa tavaran motorolla Mac jne
- Anonyymi
Eipä saa mitään tolkkua horinoistasi sekopää.
- Anonyymi
Kiva olla housut kintus tuomion edes
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629