Jätä itsesi pois. Not intetested. Mulle oli laitettu Englanti arvosanaksi 5:)))
Yritän elää elämääni. Kiitos.
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tosta 6 pitäs jo tulla.
Mahtavaa. Minulla ei ole kielitaitoa.
- Anonyymi
Ei ole tuolla aloittajallakaan, mikä tarkoittaa, että kielipoliisi iskee jälleen.
Korjattu teksti:
"Jätä itsesi pois. Not interested. Minulle oli laitettu englannin arvosanaksi viisi."
-englannin kieli kirjoitetaan pienellä
-numerot 1-10 kirjoitetaan kirjaimin
-not interested
-Jos et osaa vieraita kieliä, kirjoita vain suomeksi.
Minulla kielet ovat olleet aina 9-10 mutta silti löytyy opittavaa. Paras opettaja on natiivi. Etenkin natiivi seurustelukumppanina tai puolisona on paras, vaikka kouluenglanti olisi ollut 10. Tämän olen itsekin huomannut. Ihmisellä, joka ei ole natiivi, voi olla ihmettelemistä ihan arkipäivän sanastossakin, koska ei-natiivilla on aukkoja kielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tuolla aloittajallakaan, mikä tarkoittaa, että kielipoliisi iskee jälleen.
Korjattu teksti:
"Jätä itsesi pois. Not interested. Minulle oli laitettu englannin arvosanaksi viisi."
-not interested
Minulla kielet ovat olleet aina 9-10 mutta silti löytyy opittavaa. Paras opettaja on natiivi. Etenkin natiivi seurustelukumppanina tai puolisona on paras, vaikka kouluenglanti olisi ollut 10. Tämän olen itsekin huomannut. Ihmisellä, joka ei ole natiivi, voi olla ihmettelemistä ihan arkipäivän sanastossakin, koska ei-natiivilla on aukkoja kielessä.Mutta sinulta taitaa puuttua soveltamisen jalo taito.
Anonyymi kirjoitti:
Korjattu teksti:
-not interested
Minulla kielet ovat olleet aina 9-10 mutta silti löytyy opittavaa. Paras opettaja on natiivi. Etenkin natiivi seurustelukumppanina tai puolisona on paras, vaikka kouluenglanti olisi ollut 10. Tämän olen itsekin huomannut. Ihmisellä, joka ei ole natiivi, voi olla ihmettelemistä ihan arkipäivän sanastossakin, koska ei-natiivilla on aukkoja kielessä.Jahas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinulta taitaa puuttua soveltamisen jalo taito.
Enpä ymmärrä, mihin viittaat. Sovellan oppimaani mielestäni ihan hyvin. Tarkoitatko tulkintaa? Ymmärsin kyllä aloittajan tekstin virheistä huolimatta mutta tarjoitui tilaisuus opettaa. Mitäpä opettaja itselleen voi, kun on mahdollisuus jakaa osaamista ja tietoa! :)
Anonyymi kirjoitti:
Korjattu teksti:
-not interested
Minulla kielet ovat olleet aina 9-10 mutta silti löytyy opittavaa. Paras opettaja on natiivi. Etenkin natiivi seurustelukumppanina tai puolisona on paras, vaikka kouluenglanti olisi ollut 10. Tämän olen itsekin huomannut. Ihmisellä, joka ei ole natiivi, voi olla ihmettelemistä ihan arkipäivän sanastossakin, koska ei-natiivilla on aukkoja kielessä.Noh mutta yksi asia tuli mieleen jos en osaa edes äidinkieltä olenko sit kokonaan kirjoittamatta tai kun on Kehityksellinen kielihäiriö olenko sitten puhumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ymmärrä, mihin viittaat. Sovellan oppimaani mielestäni ihan hyvin. Tarkoitatko tulkintaa? Ymmärsin kyllä aloittajan tekstin virheistä huolimatta mutta tarjoitui tilaisuus opettaa. Mitäpä opettaja itselleen voi, kun on mahdollisuus jakaa osaamista ja tietoa! :)
Ei siinä mitään väärää ole. Toisille vain riitää vähempikin informaatio ja sen perusteella asia ymmäretään soveltamalla täysin oikein. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään väärää ole. Toisille vain riitää vähempikin informaatio ja sen perusteella asia ymmäretään soveltamalla täysin oikein. :)
Aina voi silti olla avoin uuden oppimiselle ja itsensä kehittämiselle. Se tekee elämästä mielenkiintoista ja pitää liikkeellä. Elämä käy tylsäksi ilman jatkuvaa oppimista ja oivaltamista. Se, joka luulee jo tietävänsä tarpeeksi, rakentaa itse itselleen muurin. Ei kovin inspiroivaa eikä kovin viisastakaan. Jokainen toki elää niin kuin haluaa ja määrittelee sen, mikä itselleen riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi silti olla avoin uuden oppimiselle ja itsensä kehittämiselle. Se tekee elämästä mielenkiintoista ja pitää liikkeellä. Elämä käy tylsäksi ilman jatkuvaa oppimista ja oivaltamista. Se, joka luulee jo tietävänsä tarpeeksi, rakentaa itse itselleen muurin. Ei kovin inspiroivaa eikä kovin viisastakaan. Jokainen toki elää niin kuin haluaa ja määrittelee sen, mikä itselleen riittää.
Juuri niin . Oppi ei mene ilman opettelemista ja ilman käyttöä jää harjoittelematta.
- Anonyymi
Kaikessa tyylitajuttomuudessaan tämä voisi olla juuri häneltä.
- Anonyymi
Millä lailla häiritsee elämääsi?
- Anonyymi
Mikä arviointi asteikko 1 - 5?
- Anonyymi
Yliopistolla ja AMK:ssa on arvosana-asteikkona 1-5. Luulin, että aloittaja tarkoittaa kouluenglannin arvosanaa 5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliopistolla ja AMK:ssa on arvosana-asteikkona 1-5. Luulin, että aloittaja tarkoittaa kouluenglannin arvosanaa 5.
Amiksessa myös. T amisope
- Anonyymi
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760