Uusi alttaritaulu Malmöön

Anonyymi

Samaan aikaan Ruotsissa:
Malmön kirkossa on vihitty käyttöön uusi alttaritaulu, tekijänä Elisabeth Ohlson Wallin. Kuvassa on homopari ja lesbopari, sekä sukupuoltaan "korjannut" ihminen. Kuva esittää ihmisen luomista.

53

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea se 👿 teettää.

      • Anonyymi

        Miksi siinä taulussa ei ole mies ja nainen ja lapsi?
        Tämähän on se oikea avioliitto ja oikea perhe


      • Todella. Tuo taulu on ehdottomasti täysin islamin vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siinä taulussa ei ole mies ja nainen ja lapsi?
        Tämähän on se oikea avioliitto ja oikea perhe

        Mies nainen ja lapsi ei ole kristinuskon kohde vaan Jeesus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siinä taulussa ei ole mies ja nainen ja lapsi?
        Tämähän on se oikea avioliitto ja oikea perhe

        Paradiisisa oli Raamatun mukaan vain Aadami, Eeva, joskus Jahve (ei aina), ja elukoita kuten käärme ja kasveja tietysti.

        Jos taulu esittää paradiisia, kuten tuon ruotsalaisen taiteiljan teoksen tarkoitus on, niin on siinä kyllä siinäkin henkilöitä liikaa.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Paradiisisa oli Raamatun mukaan vain Aadami, Eeva, joskus Jahve (ei aina), ja elukoita kuten käärme ja kasveja tietysti.

        Jos taulu esittää paradiisia, kuten tuon ruotsalaisen taiteiljan teoksen tarkoitus on, niin on siinä kyllä siinäkin henkilöitä liikaa.

        Ecce homo näyttely oli samanlainen juttu


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Paradiisisa oli Raamatun mukaan vain Aadami, Eeva, joskus Jahve (ei aina), ja elukoita kuten käärme ja kasveja tietysti.

        Jos taulu esittää paradiisia, kuten tuon ruotsalaisen taiteiljan teoksen tarkoitus on, niin on siinä kyllä siinäkin henkilöitä liikaa.

        Jeesus sanoi: Kun näette sen miehen, joka ei ole naisesta syntynyt, langetkaa kasvoillenne ja palvokaa. Se on teidän taivaallinen Isänne.


    • Anonyymi

      Malmön Pyhän Paulin kirkko vastaanottaa Ruotsin ensimmäisen LGBT-alttaritaulun. Taiteilija Elisabeth Ohlson halusi antaa maalauksen Skaran katedraalille vuonna 2012, mutta kirkon neuvosto katsoi silloin teoksen olevan liian poliittinen.

      - On hienoa, että se päätyy Malmöön, joka edustaa myös monimuotoisuutta, taiteilija kertoo TT:lle.

      Sunnuntaina järjestetyssä juhlissa kultaverho vedetään pois ja Elisabeth Ohlsonin teos Paratiisi esitellään. Alttaritaulu on tehty vanhasta maalauksesta, reformaatiotaiteilija Lucas Cranachin teoksesta Aadam ja Eeva. Elisabeth Ohlsonin tulkinnassa on kaksi Adamia ja kaksi Eevaa.

      - Taulu osoittaa, että Jumalan rakkaus kattaa kaikki ihmiset, että kaikki ihmiset on luotu Jumalan kuvaksi. Se sisältää myös sen, että ihmiset on luotu rakastamaan muita saman sukupuolen ihmisiä, sanoo pappi Helena Myrstener, joka on jo kauan työskennellyt alttaritaulun saapumisesta Malmöön.

      Taiteilija Elisabeth Ohlson oli jo kauan halunnut tehdä alttaritaidetta ja sai mahdollisuuden osallistuessaan SVT:n Konstkuppen -ohjelmaan vuonna 2012.

      https://www.svt.se/kultur/kontroversiell-altartavla-invigs-i-malmo-1

    • Anonyymi

      Hhhmmm.
      Eikö Malmössä ole jo aikalailla Jumalan "siunaus" ja sitten he tahtovat lisää!

      No aina viisas Salomo sanoo että,
      Sananl. 30:
      15 Verenimijällä on kaksi tytärtä: Anna vielä! Anna vielä! Kolme on, jotka eivät kylläänsä saa, neljä, jotka eivät sano: "Jo riittää":
      16 tuonela, hedelmätön kohtu, maa, joka ei saa kylläänsä vedestä, ja tuli, joka ei sano: "Jo riittää".

      Joten heille ei vielä riitä, ja he pyytävät ja rukoilevat Jumalaa omilla sanoillaan:
      Anna vielä, anna vielä.

      Hhhmm
      tietyssä mielessä on milenkiintoista katsoa ja seurata, mitä Jumala tekee, olen varma että tämä mikä, "suuri siunaus" kokoruotsin maassa jo on ei ole mitän siihen verattuna mitä vielä saavat.

      Ja toisaalta, kenen asioista!
      Eikö naiset, yleensä ole juuri lopunajan vitsaus!

      Toki on todellisia Jumalaa pelkääviä naisia, mutta ei monia.

      Tämä on esimakua, mitä ilmestyskrijan peto, joka on osin tahi kokonaan nais-puolinen peto ja sen selässä istuva portto, tulee saamaan oman palkansa.

      Nyt Meillä, täällä Suomessa on vielä toivoa ja aikaa.

      Rukoilkaa, kaikki, joilla on edes hitunen uskoa.
      Jumalan Rakkaus, Armo ja Laupeus, olkoon teidän ja KOKO SUOMEN kanssa.

      • Kun naiset kerran eivät sinusta tykkää, valitse siis homoseksuaalisuus.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kun naiset kerran eivät sinusta tykkää, valitse siis homoseksuaalisuus.

        "Kun naiset kerran eivät sinusta tykkää, valitse siis homoseksuaalisuus."

        Oletko järjetön tomppeli? !
        Jumalan viha tulee homostelijoiden päällä, jos eivät ehdi (tahdo) tehdä parannusta.

        Nyt oma elämä on ilman naista, kuin ajelisi Lexuksella kesälä aurinkon paisteessa.
        Jos nainen olisi kivirekenä elämässäni, olisi kuin ajaisin vanhalla rämällä ladalla, mutaisella kuoppaisella kärrypolulla.

        Ps. 92:6
        Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.

        Nyt, erään puimatantereen, ketjusta havaitsin että,
        Naimattomuus on Jumalan ARMOLAHJA, joka on suotu vain harvoille.

        Matt. 19:11
        Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu.

        1. Kor. 7:7
        7 Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen.

        "Jokaisella on oma oikea Jumalan lahja"
        Tätä ARMOLAHJAA ei jokainen saa!

        http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=1Cr&c=7#conc/7
        http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G5486&t=KJV

        Joten arpa lankesi minulle, hyvästä osasta ja maasta!

        Tässä kohden on arvioitu, että:
        "armo tai lahjat, jotka osoittavat poikkeuksellisia voimia, erottaen tietyt kristityt ja mahdollistaen heidän palvella Kristuksen kirkkoa, jonka vastaanottaminen johtuu jumalallisen armon voimasta, joka Pyhän Hengen avulla toimii heidän sieluissaan"

        Tämä armo on poikkeusellinen ja, harva MIES, jaksaa sitten tätä lahjaa pyytää tahi sitä ei kestä kantaa, sillä heillä ei ole pienintäkään ITSENSÄHILLISEMISTÄ:

        Gal. 5:
        22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

        Nyt esim. miehimykset, he eivät voi edes kuvitella, mitä vapautta tämä antaa, ja toisaalta, monilla homostelijoilla ei ole pienen pientä itsekuria eikä voi mitenkään itseään hillitä.

        Nyt myös se että olen VAPAAEHTOISESTI, tehnyt vapaaehtoisia lupauksia Jumalalle:
        "suloisesti tuoksuvan uhrin Herralle."

        ja se että tät saattaa myös seurata, suuri Jumalan mielisuosio on mahdollista !

        Nyt myös nasiiri lupaus:
        4. Moos. 6:8
        Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, hän on pyhä Herralle.

        ja omassa elämässäni tämä ilo ja riemu kestää iankaiken!
        siis olen:
        'Herralle pyhitetty'.

        2. Moos. 28:36
        Tee myös otsakoriste puhtaasta kullasta ja kaiverra siihen, niinkuin sinettisormusta kaiverretaan, sanat: 'Herralle pyhitetty'.

        Kuinka järjetön tomppeli saattaisi käsittää mitä merkitsee se että on Ylipapin hatun reunassa, aina Jumalan edessä ja suosiossa!

        mutta sama se,
        nyt tämä taulu, oikein huutaa Jumalan kostoa koko ruotsin maahan, sen kaiken lisäksi mitä heillä jo on valmiiksi varattu.

        Mutta tämä minä sanon teille, ettei kukaan joka homostelee pääse perille, vaan joutuu ikuiseen vaivaa, mitä lie se sitten onkaan.

        Jumalalle kunnia aina ja iankaiken. Totisesti, totisesti, Tule Herra Jeesus.


      • "Toki on todellisia Jumalaa pelkääviä naisia, mutta ei monia."


        No aika valtavan psljon enemmän kuin miehiä ainakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kun naiset kerran eivät sinusta tykkää, valitse siis homoseksuaalisuus."

        Oletko järjetön tomppeli? !
        Jumalan viha tulee homostelijoiden päällä, jos eivät ehdi (tahdo) tehdä parannusta.

        Nyt oma elämä on ilman naista, kuin ajelisi Lexuksella kesälä aurinkon paisteessa.
        Jos nainen olisi kivirekenä elämässäni, olisi kuin ajaisin vanhalla rämällä ladalla, mutaisella kuoppaisella kärrypolulla.

        Ps. 92:6
        Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.

        Nyt, erään puimatantereen, ketjusta havaitsin että,
        Naimattomuus on Jumalan ARMOLAHJA, joka on suotu vain harvoille.

        Matt. 19:11
        Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu.

        1. Kor. 7:7
        7 Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen.

        "Jokaisella on oma oikea Jumalan lahja"
        Tätä ARMOLAHJAA ei jokainen saa!

        http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=1Cr&c=7#conc/7
        http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G5486&t=KJV

        Joten arpa lankesi minulle, hyvästä osasta ja maasta!

        Tässä kohden on arvioitu, että:
        "armo tai lahjat, jotka osoittavat poikkeuksellisia voimia, erottaen tietyt kristityt ja mahdollistaen heidän palvella Kristuksen kirkkoa, jonka vastaanottaminen johtuu jumalallisen armon voimasta, joka Pyhän Hengen avulla toimii heidän sieluissaan"

        Tämä armo on poikkeusellinen ja, harva MIES, jaksaa sitten tätä lahjaa pyytää tahi sitä ei kestä kantaa, sillä heillä ei ole pienintäkään ITSENSÄHILLISEMISTÄ:

        Gal. 5:
        22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

        Nyt esim. miehimykset, he eivät voi edes kuvitella, mitä vapautta tämä antaa, ja toisaalta, monilla homostelijoilla ei ole pienen pientä itsekuria eikä voi mitenkään itseään hillitä.

        Nyt myös se että olen VAPAAEHTOISESTI, tehnyt vapaaehtoisia lupauksia Jumalalle:
        "suloisesti tuoksuvan uhrin Herralle."

        ja se että tät saattaa myös seurata, suuri Jumalan mielisuosio on mahdollista !

        Nyt myös nasiiri lupaus:
        4. Moos. 6:8
        Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, hän on pyhä Herralle.

        ja omassa elämässäni tämä ilo ja riemu kestää iankaiken!
        siis olen:
        'Herralle pyhitetty'.

        2. Moos. 28:36
        Tee myös otsakoriste puhtaasta kullasta ja kaiverra siihen, niinkuin sinettisormusta kaiverretaan, sanat: 'Herralle pyhitetty'.

        Kuinka järjetön tomppeli saattaisi käsittää mitä merkitsee se että on Ylipapin hatun reunassa, aina Jumalan edessä ja suosiossa!

        mutta sama se,
        nyt tämä taulu, oikein huutaa Jumalan kostoa koko ruotsin maahan, sen kaiken lisäksi mitä heillä jo on valmiiksi varattu.

        Mutta tämä minä sanon teille, ettei kukaan joka homostelee pääse perille, vaan joutuu ikuiseen vaivaa, mitä lie se sitten onkaan.

        Jumalalle kunnia aina ja iankaiken. Totisesti, totisesti, Tule Herra Jeesus.

        "Oletko järjetön tomppeli"

        Muista, että Jumalan viha tulee myös pilkkaajien päälle.

        Äläkä unohda, että...

        »Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmästään puu tunnetaan. Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, paha ihminen pahuutensa varastosta pahaa. Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi.»" (Jeesuksen sanat Matteuksen evankeliumin 12:33-37)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kun naiset kerran eivät sinusta tykkää, valitse siis homoseksuaalisuus."

        Oletko järjetön tomppeli? !
        Jumalan viha tulee homostelijoiden päällä, jos eivät ehdi (tahdo) tehdä parannusta.

        Nyt oma elämä on ilman naista, kuin ajelisi Lexuksella kesälä aurinkon paisteessa.
        Jos nainen olisi kivirekenä elämässäni, olisi kuin ajaisin vanhalla rämällä ladalla, mutaisella kuoppaisella kärrypolulla.

        Ps. 92:6
        Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.

        Nyt, erään puimatantereen, ketjusta havaitsin että,
        Naimattomuus on Jumalan ARMOLAHJA, joka on suotu vain harvoille.

        Matt. 19:11
        Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu.

        1. Kor. 7:7
        7 Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen.

        "Jokaisella on oma oikea Jumalan lahja"
        Tätä ARMOLAHJAA ei jokainen saa!

        http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=1Cr&c=7#conc/7
        http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G5486&t=KJV

        Joten arpa lankesi minulle, hyvästä osasta ja maasta!

        Tässä kohden on arvioitu, että:
        "armo tai lahjat, jotka osoittavat poikkeuksellisia voimia, erottaen tietyt kristityt ja mahdollistaen heidän palvella Kristuksen kirkkoa, jonka vastaanottaminen johtuu jumalallisen armon voimasta, joka Pyhän Hengen avulla toimii heidän sieluissaan"

        Tämä armo on poikkeusellinen ja, harva MIES, jaksaa sitten tätä lahjaa pyytää tahi sitä ei kestä kantaa, sillä heillä ei ole pienintäkään ITSENSÄHILLISEMISTÄ:

        Gal. 5:
        22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

        Nyt esim. miehimykset, he eivät voi edes kuvitella, mitä vapautta tämä antaa, ja toisaalta, monilla homostelijoilla ei ole pienen pientä itsekuria eikä voi mitenkään itseään hillitä.

        Nyt myös se että olen VAPAAEHTOISESTI, tehnyt vapaaehtoisia lupauksia Jumalalle:
        "suloisesti tuoksuvan uhrin Herralle."

        ja se että tät saattaa myös seurata, suuri Jumalan mielisuosio on mahdollista !

        Nyt myös nasiiri lupaus:
        4. Moos. 6:8
        Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, hän on pyhä Herralle.

        ja omassa elämässäni tämä ilo ja riemu kestää iankaiken!
        siis olen:
        'Herralle pyhitetty'.

        2. Moos. 28:36
        Tee myös otsakoriste puhtaasta kullasta ja kaiverra siihen, niinkuin sinettisormusta kaiverretaan, sanat: 'Herralle pyhitetty'.

        Kuinka järjetön tomppeli saattaisi käsittää mitä merkitsee se että on Ylipapin hatun reunassa, aina Jumalan edessä ja suosiossa!

        mutta sama se,
        nyt tämä taulu, oikein huutaa Jumalan kostoa koko ruotsin maahan, sen kaiken lisäksi mitä heillä jo on valmiiksi varattu.

        Mutta tämä minä sanon teille, ettei kukaan joka homostelee pääse perille, vaan joutuu ikuiseen vaivaa, mitä lie se sitten onkaan.

        Jumalalle kunnia aina ja iankaiken. Totisesti, totisesti, Tule Herra Jeesus.

        Nyt ei kyllä Antsulla oo ihan kaikki muumit kanootissa eikä inkkarit laaksossa.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        "Toki on todellisia Jumalaa pelkääviä naisia, mutta ei monia."


        No aika valtavan psljon enemmän kuin miehiä ainakin.

        I see!
        ja mihin perustat väitteesi?

        olen varma että olet vielä hyvin pieni lapsi ellei peräti vauva, Herrassa.
        Maitoa tahi laimennettua maitoa tarvitset ettei vatsasi tule kipeäksi.

        Mitä arvelet, Onko Kuningas Salomo (Kuninkaallinen Pyhä Voitelu = Pyhä Henki) Sanat kuin Jumalan Sanoja, sja varsinkin mitä tulee, mikä on pahaa mikä hyvää, mikä on vääryyttä ja mikä on oikeutta?
        Osasiko Kuningas Salomo, Jumalan antaman lahjan, Viisauden, älyn ja ymmärryksen, HENGEN kautta määritellä mikä on viisaus ja mikä on Tyhmyys, ( järjettömyys on sama kuin tyhmys) ?
        "Mikä ja mitä" on Herran Henki?

        Jes 11
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
        3 Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

        Nyt mitä sanoo Jumalan palvelija, kuka on:
        Järjetön mies ja tomppeli?
        Ps 92:6 Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.

        Jumalaton ja väärintekijä?
        Onko homostelijat, väärintekijöitä sekä jumalttomia, Jumalan mielestä?

        Jos ovat, miksi itket ja PUOLUSTAT, väärintekojöitä ja jumalttomia!
        etkä tiedä, VANHURSKAS ILOITSEE kun jumalttomat ja väärintekjät saavat palkan eli poistetaan tahi jopa Jumala tappaa heidät!

        Ps. 58:10
        10 Vanhurskas iloitsee, kun hän näkee koston, hän pesee jalkansa jumalattoman veressä.
        11 Silloin ihmiset sanovat: "Totisesti, vanhurskaalla on hedelmä; totisesti, on Jumala, joka tuomitsee maan päällä".

        Iloitsetko Jumalan ja Jeesuksen kanssa, kun Jumalan Kosto?

        Tuomitseeko Jumala JOKA PÄIVÄ, ja sitten voit iloita Jumalan ja Jeesuksen kanssa joka päivä kun Jumala kostaa?

        LUE LISÄÄ, äläkä arvuuttele mitä Jumala tekee ja mitä ei tee, mikä on oikeus ja mikä vääryys!

        No, jos tahdot ja vauvan vasta kestää voin tuoda esille, miksi aivoittelen että se on vähä ja pieni joukko joka pelastuu ja siinä on hyvin vähän naisia, mutta suuri joukko miehiä.


        Tässä sitä ei ole selvästi sanottu, mutta, kuten Jumala itse ja Jeesus, niin Salomo ETSI, ja mikä oli loppu tulos kaikesta?

        25 (7:26) Minä ryhdyin sydämessäni oppimaan, miettimään ja etsimään viisautta ja tutkistelun tuloksia, tullakseni tuntemaan jumalattomuuden typeryydeksi ja tyhmyyden mielettömyydeksi.
        26 (7:27) Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu.
        27 (7:28) Katso, tämän minä olen löytänyt, sanoi saarnaaja, pyrkiessäni asia asialta löytämään tutkistelun tulosta;
        28 (7:29) mitä sieluni on yhäti etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtäkään naista.
        29 (7:30) Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.

        Jumala etsii ja löytää. (esim Daavid)
        Jeesus etsii ja löytää (esim Luuk 4 ja kadonnut lammas)
        Salomo eli Kuningas etsii ja löytää ja ei löydä.

        Joten SUOSITTELEN että luet ja tutkit sitä mitä löydät sydämessäsi, niinkuin oieni pyhäkoululainen eli lapsi.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        "Oletko järjetön tomppeli"

        Muista, että Jumalan viha tulee myös pilkkaajien päälle.

        Äläkä unohda, että...

        »Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmästään puu tunnetaan. Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, paha ihminen pahuutensa varastosta pahaa. Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi.»" (Jeesuksen sanat Matteuksen evankeliumin 12:33-37)

        Toki muistan ja hyvin sen muistakin, sillä se ja kaikki Jumalan Sanat, mitkä ovat lähteneet Hänen suustansa ovat minun sydämessäni sekä suussani.

        Jos väärin puhuin niin NÄYTÄ TOTEEN että se on väärä eli pahaa!Q

        Joh. 18:23
        Jeesus vastasi hänelle: "Jos minä pahasti puhuin, niin näytä toteen, että se on pahaa; mutta jos minä puhuin oikein, miksi minua lyöt?"

        Siis, mikä tekoni tahi sanani on sitten vääryyttä eli paha hedelmä?

        Saanen tuon verran kysyä ;)

        "sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi.»"
        hyvin lainattu :)

        Kol. 2:14
        ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.

        Eli Jumala kirjoittaa kirjaan meidän sanat, jotka ovat pahoja ja tuottavat iankaikkisen kuoleman ja eron Jumalasta.

        Nyt Kun Jeesus antoi KAIKKI synnit anteeksi, niin sisältyykö myös pahat puheet ja sitten niiden ohessa teot, myös tähän sanaa?
        Kol. 2:13
        "antaen meille anteeksi kaikki rikokset,"

        "pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen"
        jos kirjoitat lyijykynällä jotain johonkin kirjaan ja sitten pyyhit KAIKKI pois kumilla, mitä jää jäljelle?

        "joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. "

        nyt mikä tahansa on meitä vastaan, siis taas KAIKKI, niin Jeesus otti mukaan, päällensä Ristille.
        vai oliko joku osa mitä ei ottanut ja meidän tulee itse sovittaa se mikä jäi jäljelle?

        No sama se.
        Joten Suosittelen:
        1. Piet. 2:2
        ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

        Hepr. 5:13
        Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;

        Nyt toki tiedät että Jumalan Kaikkivaltiaan nimen suomennos on:
        El Saddai = Kaikkivaltias:
        Äidin rinta joka on täynnä maitoa!

        Jos sinulla on vaimo ja sitten lapsia, kysy vaimolta, onko rinnat täynnä maitoa kun lapsi syntyy ja sitten naisen hormonit vaihtavat "tuotetta" ja alkaa tulemaan maitoa, ei kait sitä maitoa aina tule vaan silloin kun lapsi on vauva ja tarvitsee maitoa :)

        joten, Ime Jumalan Kaikkivaltiaan rintoja!
        Jes. 55:1
        Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

        1. Kor. 3:2
        Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;

        Ei kait Apostoli Paavali aikuisille miehille maitoa juottanut, kuin imettävä äiti?
        Mitä sitten juotti?

        Jos nyt joku tahtoo ostaa Jumalalta viiniä ja maitoa, niin antaako Jumala sitä viiniä josta tulee känniin ja sitä maitoa joka Suomessa laitetaan kahvin sekaan.

        eikö ole kyse jostain HENGELLISESTÄ kun sanotaan juokaa ja syökää:
        7 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

        No sama se.
        Hepr. 5:13
        Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;

        Siis jos on vanhurskas, = oikeamielisyys.

        Suomen sana vanhurskas on yhdyssana, jonka alkuosa, alkujaan va'an, on genetiivi varmaa tai lujaa takoittavasta sanasta vaka, ja loppuosa hurskas, joka sekin on nykyisin etupäässä uskonnollinen termi,
        mutta lienee alkujaan tarkoittanut viisasta,
        kuten edelleenkin sanonnassa
        "ei tullut hullua hurskaammaksi".
        Täten sana tarkoittaa "oikealla tavalla viisas"

        ja
        Jesajan mukaan vanhurskas on onnellinen ja tämä saa nauttia "tekojensa hedelmää".
        Jes. 3:10
        10 Sanokaa hurskaasta, että hänen käy hyvin, sillä he saavat nauttia tekojensa hedelmiä.
        11 Voi jumalatonta! Hänen käy pahoin, sillä hänen kättensä teot maksetaan hänelle

        Nyt jos LUIT niin, havaitset että lähes jokainen tuomani "paikka" ja asia on jollain lailla KIINNI, viisauden, ja tyhmyyden = järjetön tomppeli, tahi
        Oikeuden mukaisuuden ja vääryyden kanssa :)

        joten, PLSEEESA.
        Lue ja kun luet niin mieti sitä ja anna sen kasvaa sydämessäsi kuin maito kasvaa vauvassa.

        joten Jumalan Armo ja Rakkaus ja Laupeus, runsaan maidon ja hunajan ja viinin kanssa olkoon kansasi.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Nyt ei kyllä Antsulla oo ihan kaikki muumit kanootissa eikä inkkarit laaksossa.

        Ps 92:6 Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.

        mitä hyvää olet havainnut naisissa?
        Kerro toki!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps 92:6 Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.

        mitä hyvää olet havainnut naisissa?
        Kerro toki!

        Etköhän sä Antsu ole jo kaiken avun ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Monet uskovaiset kokevat olevansa tämänkaltaisen uskonnonharjoittamisen suhteen uhreja. Voisiko alttaritaulun aiheessa ottaa myös heidät huomioon ja lisätä siihen vaikka muutaman ristiinnaulitun körtin?

    • Anonyymi

      Hiukka noloa!
      Haluan kristinuskon katoavan pois, mutta en tällä tavalla.
      Sitäpaitsi vielä pahempi uskonto loppujen lopuksi syrjäyttää mamujen muuton seurauksena maan islamilaiseksi.

      • Tämä tauluhan päinvastoin todistaa, että sillä pahemmalla uskonnolla ei ole mitään valtaa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tämä tauluhan päinvastoin todistaa, että sillä pahemmalla uskonnolla ei ole mitään valtaa.

        Ihan sama, samaan kirjaan molemmat perustuu, ja samat supersankarit molemmissa.


    • Anonyymi

      Miten se Ruotsin islamisaatio ei saanut edes tuota estettyä?
      Vai onko se islamisaatio pelkkää vedätystä? Sitähän se, patmoslaista märkää päiväunta.

      • Tuo alttaritauluhan on tosiaan täysin islamin vastainen, mutta muslimeja ei tunnu kiinnostavan pätkän vertaa. Jokin tässä nyt mättää.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tuo alttaritauluhan on tosiaan täysin islamin vastainen, mutta muslimeja ei tunnu kiinnostavan pätkän vertaa. Jokin tässä nyt mättää.

        Eihän se vielä ole moskeija, luulen että heitä vain naurattaa Luterilaisuuden rappio.

        Olisiko jo aika ymmärtää, ettei se kaikki yhtä olisivat tarkoita maailman kanssa yhtä olemista.

        2 Kor. 6:
        Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? 15 Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?


      • Anonyymi

        Olisiko sama isäntä!

        Ef. 6:
        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        Nyt, olen havainnut, että heillä on "sama suunta".
        se että sitten perkele alkaa tappelemaan itsensä kanssa se merkitsee:
        Hallitus kriisiä ja mikään hallitus joka ei voi yhdessä tehdä saman asian kanssa työtä, kaatuu ja sitten häviää!

        Matt. 12:25
        Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.

        Mark. 3:24
        Ja jos jokin valtakunta riitautuu itsensä kanssa, ei se valtakunta voi pysyä pystyssä.

        ja vihamiehille / vvihamielisille voimille ja hallituksille tulee pelko ja vavistus ja he kaatuvat ja kukaan ei heitä auta tahi kukaan ei heitä pelasta.

        Saattaa olla kuten nyt meillä Suomessa:

        https://yle.fi/uutiset/3-11098198
        Kaikki, paitsi KD, pelkäävät tulevia vaaleja.
        He ovat paniikissa ja ei "mistään hinnasta" tahdo että kansan ääni tulee esille.

        Mutta se tulee kuin aurinkon nousu ja sitten muut "katoavat" kuin aamusumu.

        Voitko kuvitella että esim Teuvo Hakkarainen on sisministeri, jolla on sekä poliisin että migrin kohdalla, "täysivalta".
        Monet, ovat kauhuissaan ja monet menettävät mielen malltin ja kuinka poljon on "sairaslomia" mielenterveys-syistä, eli
        Omatunto kalvaa ja siiten ei lääkkeet eikä lääkärit voi mitään tehdä.

        No sama se.
        Se mikä tulee on jo ovella ja ylienkeli on valmis puhaltamaan viimeiseen pasuunaa ja sitten, jokainen joka uskoo, pääsee kotiin.

        mutta voi maata, maailmaa ja sen ihmisiä, sillä perkele tietää että aika on nyt vähissä ja tahtoo tappaa kaikki.
        ja voi voi ja voi, on maailman osa.

        Itkekää ja valittakaa, sillä teidän palkanmaksu on tulossa.

        ja Riemuitkaa ja iloitkaa kaikki jotka odotatte Jeesusta ja kotiin pääsyä sillä se päivä on nyt käsillä.

        Olkaat valmiit, sillä:
        Minä tulen pian.


    • Anonyymi

      Katolta pudotettava homo pelastaa isis lapsia laittomin keinoin.
      Jotenkin tuntuu oudolta tämä ristiriita, mutta kyseessähän on omat viehtymykset ja se näkyy hänen parin valinnassaan.

    • No niinpä tietysti. Kas vaan kun ei taulussa ole anaali- sekä oraaliasentoja.

    • Anonyymi

      Alttaritaulu on satanistinen ja pilkkaa Kristusta ja kristinuskoa. Onko "sivulaivojen" seinillä mahd. pornoa myös pedofiileista (esim. Muhamed ja Aisha?) sekä eläimiinsekaantujista, kuten kissanraiskaajista?😿

      Setalaisten monikulttuurinen saatananhuone.

      Eroa sinäkin kirkosta!

    • Anonyymi

      Äskettäin toisessa ketjussa laitoin linkin kirjoitukseen ja kuvaan, jossa Pekka Haavisto poseerasi rattoisasti Venäjän vastaisten terroristien kanssa, jo vuosia sitten.

      Uutinen Haaviston (koko Vihreiden puolueen?) terrorismi-tarkoitusperistä ei siis suinkaan ole uusi:
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000006328005.html
      .

      • ”Uutinen Haaviston (koko Vihreiden puolueen?) terrorismi-tarkoitusperistä ei siis suinkaan ole uusi…”

        Aika lailla pitää totuutta vääntää, että tuollaisen mielikuvan saa luotua.

        Kun ”Oikeuskansleri Tuomas Pöystille tehtiin syksyllä asiasta useita kanteluita”, joissa .”…arvosteltiin Suomen hallitusta ja pääministeri Antti Rinnettä (sd), ulkoministeri Haavistoa ja sisäministeri Maria Ohisaloa (vihr) sekä ulkoministeriötä siitä, että he eivät ole ryhtyneet Suomen lainsäädännön tai Suomea sitovien kansainvälisten velvoitteiden ja konsulipalvelulain vaatimiin toimenpiteisiin suomalaisten kotiuttamiseksi.”, eli kun päätöstö ei saatu aikaiseksi, niin näemmä Haavisto yritti toista tietä?

        ”Tarkoituksena oli siis kotiuttaa vain lapset, ei Isis-naisia, joiden osalta Suomessa on käyty poliittista nokkapokkaa koko syksyn ajan ja joita moni pitää mahdollisena terroriuhkana.”

        Ongelmaksi muodostui laki ”Konsulilain mukaan lapsia ei voi kuitenkaan erottaa äideistään, vaan myös kaikki äidit olisi tullut kotiuttaa samassa yhteydessä.”
        ”Asiasta on myös oikeuskanslerin linjaus, jonka hän teki 10. lokakuuta asiasta jätettyjen kanteluiden pohjalta. Jos Tuominen olisi edennyt Haaviston tahdon mukaisesti, hän olisi toiminut vastoin virkamiesvastuutaan.”

        Haavisto ei siis olisi halunnut kotiuttaa aikuisia. Ilmeisesti Haavisto on ollut liian ”löperö” myös venäläisiä kohtaan?

        ”Venäläisiltä on syyskuun alusta alkaen vaadittu viisumihakemukseen kahta uutta liitettä: matkustussuunnitelmaa ja todistusta varallisuudesta. Suomi oli ainoa Schengen-maa, joka ei niitä edellyttänyt.”
        IS ”Mystinen operaatio: Pekka Haavisto yritti junailla ”Isis-lapset” salaa Suomeen – kiistää painostaneensa virkamiestä” 2.12.2019


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”Uutinen Haaviston (koko Vihreiden puolueen?) terrorismi-tarkoitusperistä ei siis suinkaan ole uusi…”

        Aika lailla pitää totuutta vääntää, että tuollaisen mielikuvan saa luotua.

        Kun ”Oikeuskansleri Tuomas Pöystille tehtiin syksyllä asiasta useita kanteluita”, joissa .”…arvosteltiin Suomen hallitusta ja pääministeri Antti Rinnettä (sd), ulkoministeri Haavistoa ja sisäministeri Maria Ohisaloa (vihr) sekä ulkoministeriötä siitä, että he eivät ole ryhtyneet Suomen lainsäädännön tai Suomea sitovien kansainvälisten velvoitteiden ja konsulipalvelulain vaatimiin toimenpiteisiin suomalaisten kotiuttamiseksi.”, eli kun päätöstö ei saatu aikaiseksi, niin näemmä Haavisto yritti toista tietä?

        ”Tarkoituksena oli siis kotiuttaa vain lapset, ei Isis-naisia, joiden osalta Suomessa on käyty poliittista nokkapokkaa koko syksyn ajan ja joita moni pitää mahdollisena terroriuhkana.”

        Ongelmaksi muodostui laki ”Konsulilain mukaan lapsia ei voi kuitenkaan erottaa äideistään, vaan myös kaikki äidit olisi tullut kotiuttaa samassa yhteydessä.”
        ”Asiasta on myös oikeuskanslerin linjaus, jonka hän teki 10. lokakuuta asiasta jätettyjen kanteluiden pohjalta. Jos Tuominen olisi edennyt Haaviston tahdon mukaisesti, hän olisi toiminut vastoin virkamiesvastuutaan.”

        Haavisto ei siis olisi halunnut kotiuttaa aikuisia. Ilmeisesti Haavisto on ollut liian ”löperö” myös venäläisiä kohtaan?

        ”Venäläisiltä on syyskuun alusta alkaen vaadittu viisumihakemukseen kahta uutta liitettä: matkustussuunnitelmaa ja todistusta varallisuudesta. Suomi oli ainoa Schengen-maa, joka ei niitä edellyttänyt.”
        IS ”Mystinen operaatio: Pekka Haavisto yritti junailla ”Isis-lapset” salaa Suomeen – kiistää painostaneensa virkamiestä” 2.12.2019

        "”Uutinen Haaviston (koko Vihreiden puolueen?) terrorismi-tarkoitusperistä ei siis suinkaan ole uusi…”

        Aika lailla pitää totuutta vääntää, että tuollaisen mielikuvan saa luotua."

        Punasensuuri poistaa kaiken aikaa asiallisia vastauksia ja todisteita väitetyn asian tueksi. Kyse ei ole mielikuvista vaan faktoista. Niiden vain yritetään estää vuotamasta julkisuuteen, laajemman yleisön tietoisuuteen. Netistä kyllä löytyy faktaa, hakusanoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "”Uutinen Haaviston (koko Vihreiden puolueen?) terrorismi-tarkoitusperistä ei siis suinkaan ole uusi…”

        Aika lailla pitää totuutta vääntää, että tuollaisen mielikuvan saa luotua."

        Punasensuuri poistaa kaiken aikaa asiallisia vastauksia ja todisteita väitetyn asian tueksi. Kyse ei ole mielikuvista vaan faktoista. Niiden vain yritetään estää vuotamasta julkisuuteen, laajemman yleisön tietoisuuteen. Netistä kyllä löytyy faktaa, hakusanoilla.

        ”Kyse ei ole mielikuvista vaan faktoista. Niiden vain yritetään estää vuotamasta julkisuuteen, laajemman yleisön tietoisuuteen.”

        Kiitos viikon nauruista. Faktat tosin kertovat juuri päinvastaista kuin mitä yrität väittää…


    • Keltainen sika on siis sitä mieltä, ettei homous ole synnynnäistä. Nyt komppaan keltaista sikaa...

    • Anonyymi

      Alttaritaulu ei ole Setan pornosivuston mainos, vaan tulisi kuvastaa Kristuksen elämää. Tuollaiseen pornokirkkoon ei pidä jalallaan astua, ettei olisi osallinen heidän kadottavissa teoissaan.

      • >Alttaritaulu ei ole Setan pornosivuston mainos, vaan tulisi kuvastaa Kristuksen elämää.

        Josta Raamattukaan ei kerro juuri mitään. 90 % jää hämärän peittoon.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Alttaritaulu ei ole Setan pornosivuston mainos, vaan tulisi kuvastaa Kristuksen elämää.

        Josta Raamattukaan ei kerro juuri mitään. 90 % jää hämärän peittoon.

        Perinteisiä Jeesus kuva-aiheita ovat olleet kautta historian Jeesus siunaamassa, Jeesus katsomassa, Jeesus kantamassa vuodetta, Jeesus kantamassa lammasta, Jeesus jakamassa leipää, Jeesus ristiinnaulittuna, kuollut Jeesus äitinsä sylissä ja Jeesusta hautaamassa.


    • >>Kuvassa on homopari ja lesbopari, sekä sukupuoltaan "korjannut" ihminen. Kuva esittää ihmisen luomista.<<

      Kuka paradiisissa korjasi sen yhden sukupuolta? Ei kai edes ruotsalaisten suvaitsevaisuusteologien jumala olisi voinut tehdä ensin sekundaa?

      Kenenkä jälkeläisiä sitten siinä suvaitsevaisuusteologiassa on Kain, Aabel ja Seet?

      • Anonyymi

        "Kuka paradiisissa korjasi sen yhden sukupuolta? Ei kai edes ruotsalaisten suvaitsevaisuusteologien jumala olisi voinut tehdä ensin sekundaa?"

        Kyseessä ei ollut korjaus epätäydelliseen vaan naisen tekojen eli ylimielisyyden ja miehelle tottelemattomuuden takia tehty teko.

        Alussa kun Jumala teki Eeva / naisen Aatamin "lihasta ja luusta" niin Eeva/nainen oli täydellinen.

        Kun eeva/nainen alkoi kapinoimaan miestä vastaan, Jumala muutti tämä jälkeen eevan/naisen perimää, ja tämän jälkeen:
        Yksikään nainen ei ole s mikä oli alussa!
        ja toisen kerran Jumala salli, itse perkeleen, sielun/geenit sekaantua naisen sielun/geenien kanssa.
        Kolmas keta tulee kun nainen sitten ottaa tämän kaiken lisäksi "tietokoneen" itseensä ja sen jälkeen ei naisella (eikä miehellä joka ottaa perkeleen merkin ja sen ominaisuudet itseensä) mitään mahdollisuutta pelastua.

        yt naisella on vielä edes häviävän pieni mahdollisuus pelastaa sielunsa, mutta se merkitsee että tulee VAPAAEHTOISESTI olla Jumalalle ja miehelle ALAMAINEN KAIKESSA.

        jos ei ole, niin ei pääse perille.

        1. Moos. 3:
        13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?"

        16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        ja huomaa, Jumala ei syytä naista mistään itseään eikä edes Aatamai vastaa, kunten tekee, miestä ja saatanaa kohtaa, sanoen:
        KOSKA tämän teit, niin tässä tuomio ja rangaistus.

        ja
        Tästä tottelemattomuudesta, Jumala antoi ja sallii sitten tämän:
        15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."

        joten, perkeleen ja perkeleen siemenen, ja naisen ja naisen siemenen, kanssa on oleva sota ja vaino aina loppuun asti.

        ja HUOM, ei miehen ja saatanan, vaan naisen ja saatanan!

        Mies on edelleen sama minkä Jumala on tehnyt alussa, eikä miehen perimää ole ikinä muutettu eik "korjailtu"

        joten naiset eivät enää ole "täydellisiä" vaan mitä lie.

        Mutta, tästä huolimatta naisella on vieläkinmahdollisuus pelastaa sielunsa Miehen kautta ja avulla!

        Ef. 5:32
        31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
        32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

        no sama se.


    • Tästä Malmön alttaritaulusta tulee "aitouskovaisten" kohde, että saa inhota ja osoittaa halveksuntansa liberaaliuskonnolle, ja samalla ihailla omaa oikeauskoisuutta.

      • Eiköhän se ole varoitusmerkki kissankokoisin kirjaimin siitä missä ajassa eletään, nyt pitäisi jo jokaiselle uskovaiselle olla myös selvää kuka mitäkin lauluja laulaa ja mihin suuntaan kumartaa.


      • Anonyymi

        Malmön alttaritaulu ihannoi elämäntapaa, joka sisältää suuria riskejä. Ruotsalainen homoseksuaali Mattias Isacsson, 40, kertoo Expressen-lehdessä chemsex-juhlista, joihin homomiehet kokoontuvat. Juhlinta on todella hurjaa, seksipartnereita on paljon ja huumeita vedetään. Tämä voi kestää monta päivää. Mattias kertoo, että kolme hänen läheistä ystäväänsä on kuollut juhlien yhteydessä.


    • Anonyymi

      Mukava seurata kun kristityt kampittavat toisiaan ja riitelevät.

      Kirkko marginalisoituu kovaa vauhtia. Ruotsissa ennustetaan, että kirkon jäsenten osuus koko väestöstä laskee alle 50%:in viimeistään 2025. Suomi seuraa perässä.

      • Anonyymi

        Raamatun kohta tällekin päivälle.

        1 kirje Timoteukselle 4:1
        viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.
        -ArtoTTT-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kohta tällekin päivälle.

        1 kirje Timoteukselle 4:1
        viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.
        -ArtoTTT-

        Juupati juu. Eiköhän ala olla lopun ajat kirkolle. Ei jää ikävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juupati juu. Eiköhän ala olla lopun ajat kirkolle. Ei jää ikävä.

        Toki Jeesuksen sanat pitävät paikkansa.

        Matteus 5:13
        »Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kohta tällekin päivälle.

        1 kirje Timoteukselle 4:1
        viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.
        -ArtoTTT-

        Onneksi kehitysmaissa tulee koko ajan miljoonia metsien miehiä ja naisia sekakristinuskoon.


    • Anonyymi

      Totta on että tämä kaikki tulee maailman osaksi, että PORTTO KIRKKO, ja se peto jonka selässä portto istuu, tulee kaikkialle.
      sitä ei pääse "pakoon" mutta sen vaikutusta pääsee, eli Jumalan siipien suojaan.

      Se että jopa Suomen kirkko, suurin osa, ei kaikki, on jo kääntyneet pois Jumalasta on totta.
      ja se mitä siitä seuraa on rangaistus.

      Kuitenkin, meillä, SUOMALAISET on vielä aikaa tehdä parannus ja sitten saada lievempi vaiva lopun aikoina.
      Mutta se että, Suomessa on esim, noin vuodesta 1960-1970. lähtien, tähän päivään asti:
      MURHATTU vauvoja naisen kohtuun ei voi olla ja voi painaa villasella.

      Jumala KOSTAA ja naiset saavat siinä kostossa pääosan!
      Harva on se nainen jolle on pakosta tehty murha omaan kohtuunsa.

      Joten tämä ei vielä, VALITETTAVASTI ole se mitä Ilmestyskirja sanoo ja Profeetat, mutta esimakua!

      Joten jso tahdot, tietää lisää, niin lue ne syyt miksi Jumala ankarasti rangaisee, seurakuntaa / kirkkoa ja miestä ja naista.

      Oletko löytänty yhden yhtää naista, joka vapaa-ehtoisesti, on miehelleen alamainen ei alistettu?
      harvassa ne uskovat naiset on!

      joten itkekää ja valitkaa, kohta tulee voi huudot ja valitukset.
      voi voi ja voi, maatamme.

      Rukoilkaa Suomen puolesta ja koko kansan puolesta, että Jumala kostaa väärille ja pahoille ja sitten vanhurskaat saavat iloita!

      Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä me nostamme päämme sillä kotiin lähtö on obven edessä ja viimeinen pasuuna on valmiina ylienkelin kädessä!

      vieläkin sanon teille:
      Iloitkaa ja riemuitkaa.

    • Tom Of Finland jos eläisi vielä niin mahtaisi saada mielenkiintoisia tilauksia Ruotsin kirkoilta.

    • Anonyymi

      Ateistien räksytys on pikku juttu verrattuna siihen mitä kirkko itse tekee oman uskottavuutensa murentamiseksi.

      Vuosi tolkulla ainoa asia mikä uskovia näyttää kiinnostavan on ihmisen genitaalit ja mitä he niillä tekevät. Homofobiset "änkyrät" ja toisen laidan "ääriliberaalit" näyttävät aivan yhtä idioottimaisilta.

      Lisää tätä!

    • Anonyymi

      Eräs kirjoittaja siellä pelkäsi, että Meille tulee Islam kristinuskon tilalle. Islamissa on kysymys laista, eli shariasta, ja meillä on Suomen laki. Jos se ei muutu niin ei ole mitään hätää. Kirkosta tai kristinuskosta ei ole tässä mitään apua, vaan Laki koituu meille pelastukseksi islamista. Vaikka te ette lakia kunnioitakaan, on se pelastukseksi myös teille.

    • Anonyymi

      arvon tuomas vimma, paskapuheesi on noteerattu arvolla nolla. nimittäin se mitä syöt ei ravitse, jolloin saat anemian. siksi levittämäsi rotat eivät sikiä, koska ovat aneemisia valmiiksi. Rotan voi tappaa helposti ottamalta siltä ruoan pois, niin teki sipilä juha teille. Siksi laajoja anemian aaltoja sieluttomien joukossa. ei koske meitä, jotka edustamme ainoina sielullisuutta. Ja toinen asia: meitä ette tapaa enää koskaan!
      MV

      MV=virallinen lyhenne sanoista: Mahtaa Vituttaa!

    • Anonyymi

      Ruotsalaisilta nyt voi odottaa mitä vaan. Sivunmennen sanoen koko maahan on jengien ja matujen vallassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      72
      3905
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      43
      3237
    3. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      35
      2641
    4. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      45
      2330
    5. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      92
      2277
    6. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      39
      2265
    7. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      149
      2209
    8. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      9
      2171
    9. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      15
      1918
    10. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      32
      1873
    Aihe