Naisen kidutus

Anonyymi

Kiitos Yle, sinä yhteisin varoin toimiva sisällöntuottaja.
Taas saamme seurata (Sorjonen) naisten ja tyttöjen kidutusta ja heidän runneltuja ruumiitaan tutkivia murheellisia miehiä. Kyllä on miesparkojen tilanne todella heikko, kuten myös Ylen ohjelmien taso. Todella kipeää paskaa. Tämä on Ylen omien sanojen mukaan laatudraamaa. Heidän kannattaa siis ostaa jostakin itselleen palkinto.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pysty katsomaan Sorjosta enkä muitakaan väkivaltaan pohjautuvia sarjoja.
      Mulla menee yöunet, vaikka varsin hyvin tiedän, että ne ovat vain tv-ohjelmia. Kun samaa kuitenkin tapahtuu tosielämässä jossain päin koko ajan, niin ei millään viitsi niitä hupiohjelmana toljottaa.

      TV-kanavilta, ei miltään, enää tule mitään kunnollista, on vain joko täysin luokatonta ihmisuhdepaskaa (BB, Temp.T.Island jne) tai väkivaltasarjoja ja -leffoja. Muun ohjelma-ajan täyttävät uutiset ja sää. Samaa asiaa hoetaan aamusta iltaan puolen tunnin välein ja sanotaan kato netistä lisää.
      Hitto jos haluaisin katsoa uutisia netistä, niin minä olisin siellä netissä, en tvn äärellä!
      Nykyään ainoat ohjelmat joita katson mielelläni joka kerran ovat Arto Nyberg, tanskalaiset antiikkiohjelmat, sunnuntaiaamuisin tuleva Ruotsin rakennuksista kertova ohjelma, Strömsö ja Pitääkö olla huolissaan.

    • Anonyymi

      Ylen lähettämissä ohjelmissa on rikoksia ja väkivaltaa lähes kellonaikaan katsomatta. Kuvottavaa.

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt, että Ylen porukassa on paljon nyhveröitä s-ihmisiä, joten on ymmärrettävää, että ohjelmat ovat tirkistelyohjelmia.


    • Anonyymi

      se on se rkp joka ihannoi noita psykopaatteja ja muitakin vähemmän paattteja ja siellä ne veronmaksajien . . . on vaikka ei voisi muuta uskoa eli sinne ne veromarkat ja eurot uppoo sanfranciskoo ja voi hyvänen aika sentään . . . hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää suomalaiset sitten joskus . . .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe