Kaikki ajatukset mitä ajattelit minusta ennen ja nyt ovat

Anonyymi

täysin väärin ajateltu. Tiedän ettemme voi koskaan tulla mitenkään toimeen keskenämme. Kuvitelmasi jostain paremmasta ja auttamisesta ovat vain hankaloittaneet elämääni pahemman kerran. En voi antaa anteeksi enää yhtäkään siitä mitä olen kokenut kaikkien näiden vuosien aikana. En vain pysty enää käsittelemään asioita enkä enää jaksa, koska se ei ole koskaan johtanut mihinkään hyvään. Taidan vain hukuttaa itseni päihteisiin koko viikoksi ja unohtaa olevani olemassa, se on enää ainoa asia itselleni, josta voin olla tyytyväinen- aika jolloin tunnen olevani niin kuin muutkin. Ne joiden elämä leijailee eteenpäin ilman ulkopuolisia niitä joiden tarkoitus ei ole koskaan hyvä eikä oikea. Palaan ajassa vanhaan jolloin olin vahva ja onnistuin olemaan ylpeä itsestäni, enkä niin kuin nyt haavoittuva helppo kohde, jonka mieli on auki kaikelle huonolle. Kun yksinäisyyttä ei saa hyvällä niin sitten huonolla, voiko asiaa suoremmin enää ajatella? Näin se kuitenkin on!

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sinä rakas ystäväni heikko ole, vahva ihminen on vain ajanjakso kun pitää vahvistua.💕

• Tarviit enemmän haleja kuin jaksa kantaa oon tähti sun elämässä kun vaan annat siihen itsellesi mahdollisuuden.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tarviit enemmän haleja kuin jaksa kantaa oon tähti sun elämässä kun vaan annat siihen itsellesi mahdollisuuden.

Ehkä sinun kannattasi vain hakeutua hoitoon, jos kuvittelet olevasi osa jonkun tuntemattoman elämää. Oireitasi kutsutaan yleisellä tasolla psykoosiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinun kannattasi vain hakeutua hoitoon, jos kuvittelet olevasi osa jonkun tuntemattoman elämää. Oireitasi kutsutaan yleisellä tasolla psykoosiksi.

Niih olen osa juuri nyt sinun elämääsi. Sitä kutsutaan tietoiseksi yhteydeksi.🥰

• valtakunta kirjoitti:

Tarviit enemmän haleja kuin jaksa kantaa oon tähti sun elämässä kun vaan annat siihen itsellesi mahdollisuuden.

Oot ei oon . Että kirjoitus virheitä tullee kaikille.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jos näin olisi, olisit kaiken tämän huonon takana mitä koen. Joten toivottavasti olet ylpeä itsestäsi ja siitä mitä kuvittelet olevasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos näin olisi, olisit kaiken tämän huonon takana mitä koen. Joten toivottavasti olet ylpeä itsestäsi ja siitä mitä kuvittelet olevasi.

tottakai olen ylpeä mitä tein juuri äsken lohdutin . Jos tahdot riidellä saat sinä tehdä, niin oot silti lohdutuksen tarpeessa. Elämässä on tärkeitä ihmisiä sinä olisit voinut vaikka kuka minun tärkeistä ihmisistä ja kohtelen siten että olisit.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ensinnäkin tietoisesta yhteydestä ei ole ihmisille kuin pelkästään huonoa. Ne ei johda koskaan mihinkään hyvään. Niin kuin huomaat, jos en olisi tässä ”ns” tietoisessa yhteydessä viikkoni ei ole piloilla ja kaikki menisi hyvin. Nyt tilanne on täysin käänteinen, eli kaikki alkavassa viikossa on perseellään. Joten lähden ryyppäämään! Kiitti tietoisesta huonosta ja paskasta olosta! Hyvää paskaa ja huonoa viikkoa sinulle vain ja muista nyt ajatella olevasi muidenkin kanssa tietoisessa tilassa niin saat muidenkin viikot vituilleen!

• Anonyymi kirjoitti:

Tärkeä sinä silti olet. Mistä tietää vaikka olisit tulevaisuus minun tärkein.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin tietoisesta yhteydestä ei ole ihmisille kuin pelkästään huonoa. Ne ei johda koskaan mihinkään hyvään. Niin kuin huomaat, jos en olisi tässä ”ns” tietoisessa yhteydessä viikkoni ei ole piloilla ja kaikki menisi hyvin. Nyt tilanne on täysin käänteinen, eli kaikki alkavassa viikossa on perseellään. Joten lähden ryyppäämään! Kiitti tietoisesta huonosta ja paskasta olosta! Hyvää paskaa ja huonoa viikkoa sinulle vain ja muista nyt ajatella olevasi muidenkin kanssa tietoisessa tilassa niin saat muidenkin viikot vituilleen!

Söpö ihminen olet kun näytät heikkoutesi niin ihanan avoimesti, himosi on ihanaa. Suosittelen rakas kuitenkin siirtymään takkatulen ääreen lämmittelemään.
        Ottamaan lämmintä teetä pohtimaan mitä tulevaisuudessa voisimme rakentaa elämäsi pohjan uudelleen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tärkeä sinä silti olet. Mistä tietää vaikka olisit tulevaisuus minun tärkein.

Epäilen vahvasti, et ehkä ymmärrä ettei ihmisiä kiinnosta ulkopuolisten ihmisten sekaantuminen heidän asioihin. Vaikka lähtökohta olisi ajatuksena hyvä, en itse koe koskaan minkään asian olevan positiivinen tai hyvä. Tämä on se asia, mikä jokaisen tulisi sisäistää. Se että toivot jollekin hyvää ei välttämättä ole sitä. Ei kaikki halua istua nurkassa elämässä elämäänsä ilman mitään keskellä pahaa oloa. Toiset haluaa juhlia ja tuntee silloin itsensä täyteläisenä, hyväksytyksi osana muita. Kaikki se mitä toiset ovat ajatelleet hyväksi itselleni on vain ollut huonoksi, jokainen asia. Sen jälkeen kun yksikin sekaantui asioihini en ole koskaan voinut elämäni aikana niin huonosti. Se ei muutu siitä vaikka mitä sen asiaan tekisi, se ei muutu nyt eikä tulevaisuudessa. Ainoa joka tekee itseni onnelliseksi on yksinäisyys ja tunteeton elämä, tunnen silloin eläväni puhdasta ja kirkasta elämää- tunnen olevani oma itseni se joka oikeasti olen, enkä mikään heittopussi muiden mielipiteillä. Kun ei arvosteta toisen yksityistä omaa elämää voin todeta sellaisen ihmisen olevan täysin sairas ja kyseisistä ihmisestä en välitä hitusen vertaa, vaan säälin heitä ja heidän kuvitelmiaan. En tiedä mutta oma viikkoni meni taas täysin piloille tämän episodin takia, kiitti vitusti.... näinhän se on ollut jo ties kuinka kauan.

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilen vahvasti, et ehkä ymmärrä ettei ihmisiä kiinnosta ulkopuolisten ihmisten sekaantuminen heidän asioihin. Vaikka lähtökohta olisi ajatuksena hyvä, en itse koe koskaan minkään asian olevan positiivinen tai hyvä. Tämä on se asia, mikä jokaisen tulisi sisäistää. Se että toivot jollekin hyvää ei välttämättä ole sitä. Ei kaikki halua istua nurkassa elämässä elämäänsä ilman mitään keskellä pahaa oloa. Toiset haluaa juhlia ja tuntee silloin itsensä täyteläisenä, hyväksytyksi osana muita. Kaikki se mitä toiset ovat ajatelleet hyväksi itselleni on vain ollut huonoksi, jokainen asia. Sen jälkeen kun yksikin sekaantui asioihini en ole koskaan voinut elämäni aikana niin huonosti. Se ei muutu siitä vaikka mitä sen asiaan tekisi, se ei muutu nyt eikä tulevaisuudessa. Ainoa joka tekee itseni onnelliseksi on yksinäisyys ja tunteeton elämä, tunnen silloin eläväni puhdasta ja kirkasta elämää- tunnen olevani oma itseni se joka oikeasti olen, enkä mikään heittopussi muiden mielipiteillä. Kun ei arvosteta toisen yksityistä omaa elämää voin todeta sellaisen ihmisen olevan täysin sairas ja kyseisistä ihmisestä en välitä hitusen vertaa, vaan säälin heitä ja heidän kuvitelmiaan. En tiedä mutta oma viikkoni meni taas täysin piloille tämän episodin takia, kiitti vitusti.... näinhän se on ollut jo ties kuinka kauan.

Kunhan muistat aloittaa hengittämisen 1..2..3 sekunnin välein sisään ja samoin ulos tunteesi helpottaa ja jatkat sitä. Pihalla raittiiseen meneminen kultaseni auttaa ja kun katsot kauniita maisemia ja muista olet hyvin rohkea ja kiltti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kunhan muistat aloittaa hengittämisen 1..2..3 sekunnin välein sisään ja samoin ulos tunteesi helpottaa ja jatkat sitä. Pihalla raittiiseen meneminen kultaseni auttaa ja kun katsot kauniita maisemia ja muista olet hyvin rohkea ja kiltti.

Näkemiin! Toivottavasti et kirjoittele aloituksiini enää, ne eivät valitettavasti ole tarkoitettu sinulle. Joku toinen ehkä ymmärtää ajatuksesi paremmin, minä en. En tarvitse yhtäkään lähelleni pilaamaan aikaani edes palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Näkemiin! Toivottavasti et kirjoittele aloituksiini enää, ne eivät valitettavasti ole tarkoitettu sinulle. Joku toinen ehkä ymmärtää ajatuksesi paremmin, minä en. En tarvitse yhtäkään lähelleni pilaamaan aikaani edes palstalla.

Aloin siivoomaan etten aina kerkeä sinulle ystävättäreni kirjoittamaan. Pistä nimimerkki niin tietää mikä ei ole minulle ja kerro se silloin.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin sinä voit jättää minulle vastaamatta

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muutenkin sinä voit jättää minulle vastaamatta

Nimimerkki on ”vittua ja viinaa” nyt tiedät kun tuo lukee niin ei tarvitse vastata!

• Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkki on ”vittua ja viinaa” nyt tiedät kun tuo lukee niin ei tarvitse vastata!

Äläs nyt söpöstele siellä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Äläs nyt söpöstele siellä.

Täytyy lueskelijanakin vain ihmetellä, miten valtakunta-nimimerkillä on mielenkiintoa vastailla tuntemattomien kirjoituksiin. Aivan kuin tietäisi, kuka kirjoittaja milloinkin on kyseessä. Minäkin ajattelin ensin, että kirjoitus on yhdeltä tutulta, joka on viikon reissussa ja hänellä on ukkonsa kanssa nettikirjoittelukisa ja ongelmia avioliitossaan. Siis aloitus vaimolta miehelleen🙄. Kuittaus ajatuksille tuli aivoista saman tien: kirjoittaja voi olla kuka vain. Hauskaa on sijoittaa kirjoitusten tekstit joihinkin tuntemiinsa ihmisiin, mutta näitä kuvakulmia ei pidä ottaa totuutena, tämä neuvoksi valtakunnalle. Sinulla on oma elämäsi, älä jätä sitä elämättä palstan takia. Palaa todellisuuteen ja usko mitä sinulle puhutaan irl, ja kysy jos et heti ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy lueskelijanakin vain ihmetellä, miten valtakunta-nimimerkillä on mielenkiintoa vastailla tuntemattomien kirjoituksiin. Aivan kuin tietäisi, kuka kirjoittaja milloinkin on kyseessä. Minäkin ajattelin ensin, että kirjoitus on yhdeltä tutulta, joka on viikon reissussa ja hänellä on ukkonsa kanssa nettikirjoittelukisa ja ongelmia avioliitossaan. Siis aloitus vaimolta miehelleen🙄. Kuittaus ajatuksille tuli aivoista saman tien: kirjoittaja voi olla kuka vain. Hauskaa on sijoittaa kirjoitusten tekstit joihinkin tuntemiinsa ihmisiin, mutta näitä kuvakulmia ei pidä ottaa totuutena, tämä neuvoksi valtakunnalle. Sinulla on oma elämäsi, älä jätä sitä elämättä palstan takia. Palaa todellisuuteen ja usko mitä sinulle puhutaan irl, ja kysy jos et heti ymmärrä.

Ihmettelen lueskelijana ihmetellä miten ihmeessä kuvittelet olevan joku tuttu tai tietäväsi miten otan noi. Murhan suunnittelevat ja väkivallan harjoittelijat ja myös minun mustamaalata ilmoitan poliisille koska olen aito ihminen.

• Kaikki on kuule vielä kerran tallella, lue tiedot läpi poistetut viestit on tallella koska ylläpidon kuuluu säilyttää ne, että murhan suunittelija joutuu vastuuseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1982
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      177
      1934
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      392
      1822
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      935
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      694
    Aihe