Pekka Haavisto kiistää

Anonyymi

painostaneensa virkamiestä tuomaan Isis lapset suomeen. Kuulostaako jotenkin tutulta?
Antti Rinne kiistää valehdelleensa postigatessa, Husu Hussein kiistää valehdelleensa taksijutussa, Veijo Baltzar kiistää tehneensä mitään rikollista..................
Listaan voisi lisätä nimiä vaikka kuinka Saido Mohammed, Jani Toivola, Lelu Rami, Hassan Zupier jne.
Kyllä ovatkin suoraselkäisiä totuuden puhujia nämä vihervasemmiston sankarit.

13

263

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolle sakille niin tyypillistä. Vihervasurin rutiinilla Haavisto kieltää ja kiistää aivan kaiken niin kauan, kunnes pöytään lyödään niin kovat faktat ettei niisä ole enää mitään kiistämistä.

Sitten Haavisto lähtee perse keikkuen sairaslomalle.

• Anonyymi

Ihana...

• Anonyymi

Haavisto kiistää ja Rinne heitti Paateron rekan alle säilyttääkseen omat kasvonsa.
      Joo tosiaankin suoraselkäistä toimintaa.

• Anonyymi

Peppu-Haavisto kyllä avautui netissä joskun parikymmentä vuotta sitten ostaneensa reppuretkellänsä jonkun poikapuolisen katulapsen Latinalaisesta Amerikasta leluksensa. Sittemmin "rouva" ministeri Suomessa. Kulosaaren talossa.
      Ulkoministeri Suomessa tuollainen pedo? Huh huh.

Sittemmin kaikki poistettiin netistä, tietyistä syistä. Muisti toimii ihmisillä.

• Vihreydestä, matuudesta, demariudesta ja homoudesta on tullut niin tavallista, että nekään eivät enää suojaa valehtelulta ja vallan väärinkäytöltä.

• Homous on mennyt Pekalla aivoihin. Sitä saa mitä tilaa...

• Anonyymi

Niin ja Annti Kaikkonen kiistää kavaltaneensa nuorisosäätiön rahoja.

• Hallitus on valehtelijoiden klubi,surkein koskaan.

• Anonyymi

No Urkki olisi jo hajottanut tuollaisten " Tunarien " hallituksen ajat sitten. Että silleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Urkki olisi jo hajottanut tuollaisten " Tunarien " hallituksen ajat sitten. Että silleen.

Missä piileskelee Sauli kansa odottaa ?

• Anonyymi

Miksi sitten pätevä ja hyvä virkamies sai kenkää ? Kerro Haavisto meille ja HETI

• Anonyymi

On siinä todellakin varsinainen valehtelijoiden klubi.

• Anonyymi

No nyt saadaan liittää aloitajan valehtelija listaan taas uusi nimi Pekka Haavisto. Että silleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1324
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      801
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27