Pikkarit oli sotkettu

Anonyymi

Tyttö ystävä haki pyykkiä taloyhtiön kuivaus huoneesta ja joku oli vetänyt kunnon lastit hänen pöksyihin. Molempia kiihotti ajatus miten vieras mies on niitä nuuhkinut ja lopuksi sotkenut ne. Mites moni harrastaa moista.

63

3170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä mielelläni runkkaisin tyttöjen pikkareille ja olen niin kerrran tehnytkin 21v tytärpuolen pikssuille. Olihan kunnolla kovana kullini

      • Anonyymi

        Kyllä tyttöjen paketteihin on mukava runkata.Itse teen sitä välillä tilaisuuden tullen.Nytkin olisi kulki kovana pelkästä ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tyttöjen paketteihin on mukava runkata.Itse teen sitä välillä tilaisuuden tullen.Nytkin olisi kulki kovana pelkästä ajatuksesta.

        Itsekin olen runkanut tyttöjen pikkareihin jaa myös vähän vanhempien pikkareihin. Tuntuu aina tilaisuuden tullen mukavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tyttöjen paketteihin on mukava runkata.Itse teen sitä välillä tilaisuuden tullen.Nytkin olisi kulki kovana pelkästä ajatuksesta.

        Kyllä itsekin tykkään tyttöjen pikkareihin runkata. Teen sitä aina kun on pyykkien joukossa pikkareita. Kyllä tuntuu mukavalta laskea mällit pikkareihin.


    • Kiimaista kuulla että naistasi kiiihotti ajatus vieraasta kullista hänen pikkareissaan. Kyllä kiihottaa pikkarijutut, laittele mailia nimimerkin postin hotmailiin, kiihottais jutella...

    • Anonyymi

      sairasta touhua, kyllä nainen parempi kuin housut, heh heh.

    • Anonyymi

      Kyllä tulee kuivaushuoneessa tutkittua naisten piksuja, kun tutkii haarakiilaa niin sieltä tuplakiilan pussista löytyy pesunkin jälkeen usein pillunkarva tai useampikin.
      Usein tungen myös kyrpäni tuohon pussiin ja runkkaan sillä, spermoja en ole uskaltanut sinne laskea, kiiman tippoja kylläkin.

      Mies58v.

      • Anonyymi

        Olen täällä useammankin kerran tarjoutunut tuomaan vanhemmalle Hesalaismiehelle 45v pullean hoitsuvaimoni piksut nuuhkittaviksi/
        sotkettaviksi,vaan eipä ole kiinnostuneita löytynyt...
        T.ukkomies 54 Hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä useammankin kerran tarjoutunut tuomaan vanhemmalle Hesalaismiehelle 45v pullean hoitsuvaimoni piksut nuuhkittaviksi/
        sotkettaviksi,vaan eipä ole kiinnostuneita löytynyt...
        T.ukkomies 54 Hesa

        Kinnostaa juuri nyt, pitäs saada pikkupöksyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kinnostaa juuri nyt, pitäs saada pikkupöksyjä.

        Yhteystietoja ; ) t. M54 Hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä useammankin kerran tarjoutunut tuomaan vanhemmalle Hesalaismiehelle 45v pullean hoitsuvaimoni piksut nuuhkittaviksi/
        sotkettaviksi,vaan eipä ole kiinnostuneita löytynyt...
        T.ukkomies 54 Hesa

        Eikö H;gissä ketään vanhempaa pikkarinuuskijaa
        ja runkkkaria jota kiinnostaisi? Voin tuoda😉


    • Anonyymi

      Minä nuolen naisystävän tyttären pikkarit jotka ovat pyykkikorissa, saavat olla pissaiset ja pepunvaon värjäämät. Leivitän spermaa hänen puhtaiden pikkareiden sisäpuolelle kohtaan joka on pimppaa vasten. Siellä hänen kaapissaan 20:t spermaiset pikkarit odottavat pukemista.

    • Anonyymi

      Olen pidemmän aikaa käynyt tutun mummo ikäisen naisen pyykkikorilla sotkemassa pikkareita ja rintsikoita. Tietää kyllä mutta ei ole naisystävälleni kertonut.

      • Anonyymi

        Mä käyn aina naapurin 62v ison venäläis naisen isoihin pikkareihin runkkaamas pikkusen kiimalimaa samal ku hänel pyykkitupa vuoro. En tiiä onko huomannu koskaan pikku tahroi. On tosi sexy rouva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käyn aina naapurin 62v ison venäläis naisen isoihin pikkareihin runkkaamas pikkusen kiimalimaa samal ku hänel pyykkitupa vuoro. En tiiä onko huomannu koskaan pikku tahroi. On tosi sexy rouva

        Tänään taas lähti lasti tämän tutun mummo ikäisen naisen pikkareihin. Jotenkin tämä vanha nainen kiihottaa enemmän kun pullea nelikymppinen naisystäväni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään taas lähti lasti tämän tutun mummo ikäisen naisen pikkareihin. Jotenkin tämä vanha nainen kiihottaa enemmän kun pullea nelikymppinen naisystäväni

        Mäkin sain just laskee mällini anopin pikkareille. Oon talovahina viikon ku naiset reissus. Anoppini kyl melkosen pullee mut älyttömän seksikäs taas alkaa seistä ku aattelenki sitä. Aah mikä viikko tulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin sain just laskee mällini anopin pikkareille. Oon talovahina viikon ku naiset reissus. Anoppini kyl melkosen pullee mut älyttömän seksikäs taas alkaa seistä ku aattelenki sitä. Aah mikä viikko tulos

        Tuliko paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko paljon

        Tuli oikein kunnon lasti ku muija on alkanu pihtaamaan. Nyt keskityni koko viikon anopin vaatteisiin, nytki taas pikkareihin ja nuuhkin sall sen seksyy aluspaitaa joka tuoksuu anopilta. Aah koht taas lentää;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli oikein kunnon lasti ku muija on alkanu pihtaamaan. Nyt keskityni koko viikon anopin vaatteisiin, nytki taas pikkareihin ja nuuhkin sall sen seksyy aluspaitaa joka tuoksuu anopilta. Aah koht taas lentää;-)

        Anna tulla. Sotke anopin vaatteet jos vaimo ei anna. Anoppi vois ehkä haluta kullia jos vaimo saa vierasta isoa


    • Olsipa kiva yllätys ;) en ole saanut vastaavaa kokea. varmasti pukisin päälleni.

      • Multa saat spermaa sun pikkareihin.


      • Ootko katsonut netistä videoita joissa mies tulee naisen jalassa oleviin pikkareihin? Kiihottaako sellanen?


      • m79_tre kirjoitti:

        Ootko katsonut netistä videoita joissa mies tulee naisen jalassa oleviin pikkareihin? Kiihottaako sellanen?

        Olenpa hyvinkin ja tottakai kiihottaa. ;)


      • kiisselisanna kirjoitti:

        Olenpa hyvinkin ja tottakai kiihottaa. ;)

        Voisin tulla Sannan pöksyihin


    • Anonyymi

      On tullut laitettua kunnon lastit muutaman kerran. Koko homma alkoi sillä että taloyhtiön kuivaushuoneessa oli pöksyt, sukkanauhaliivit ja sukat roikkumassa. Kiihotti niin että nappasin pöksyt mukaan ja menin samassa kellarikerroksessa olevaan vessaan ja runkkasin spermat haarakiilaan. Vein pöksyt takaisin ja ripustin ne. Kävin vähän myöhemmin viemässä pyykkiä pesuhuoneeseen ja samalla tarkistin kuivaushuoneen ja sperma oli tiputellut lattialle kankaan läpi. En tiedä kenen ne olivat. Ehkä jonkun naisen tai pervomman miehen joka tykkää pukeutua niihin.

    • Taitaa olla tämä pikkuhousujen häpäisy olla hyvinkin yleistä.
      Meillä 2 teini-ikäistä poikaa joista ainakin toinen on sotkenut pikkuhousujani pyykkikorisra tai koneesta ahkeraan.
      En voi olla ajattelematta mitä hän on äitinsä pikkareiden kanssa touhunnut!

      • Anonyymi

        Oliko teiniltä tullut paljon. Ite sotken mummoikäisen tutun pikkarit säännöllisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko teiniltä tullut paljon. Ite sotken mummoikäisen tutun pikkarit säännöllisesti.

        Kyllä ne ovat totaalisesti sotkettu eikä aivan pieni määrä sitä saa aikaan sellaista.
        Jotenkin hävettää, että oma poika käyttää niitä itsensä tyydyttämiseen!


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Kyllä ne ovat totaalisesti sotkettu eikä aivan pieni määrä sitä saa aikaan sellaista.
        Jotenkin hävettää, että oma poika käyttää niitä itsensä tyydyttämiseen!

        Ilmeisen hyvät tuoksut sulla kun saanut teinin kovaksi. Oliko tuoretta spermaa. Ite kävin teininä sotkemaan kaverin eronneen äidin pikkareita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisen hyvät tuoksut sulla kun saanut teinin kovaksi. Oliko tuoretta spermaa. Ite kävin teininä sotkemaan kaverin eronneen äidin pikkareita

        On niihin monet kerrat sormet kastuneet!
        Kamalaa ajatella että poika on ehkä nuuskinut niitä pimsani tuoksuja!!!


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        On niihin monet kerrat sormet kastuneet!
        Kamalaa ajatella että poika on ehkä nuuskinut niitä pimsani tuoksuja!!!

        Ja maistanut makusi. Teinillähän ei seisokki edes laske vaikka laukeaa. Voi jopa lainata kavereilleen sun pöksyjä


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        On niihin monet kerrat sormet kastuneet!
        Kamalaa ajatella että poika on ehkä nuuskinut niitä pimsani tuoksuja!!!

        Nyt kyllä seisoo jo ajatuksesta pikkareistasi, t. ukm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja maistanut makusi. Teinillähän ei seisokki edes laske vaikka laukeaa. Voi jopa lainata kavereilleen sun pöksyjä

        Eikä!! Tuota en välttämättä olisi halunnut tietää!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä seisoo jo ajatuksesta pikkareistasi, t. ukm.

        No nyt.. !!


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Eikä!! Tuota en välttämättä olisi halunnut tietää!!!

        Pikkupöksysi on varmaan niin ihanat. t. ukm.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Eikä!! Tuota en välttämättä olisi halunnut tietää!!!

        Ajattele miten kovana teini kalu on pikkareistasi. Muutama veto ja kalu sykkii ulos paljon paksua spermaa. Onko ollut isompia lastia mitä mieheltäsi tulee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele miten kovana teini kalu on pikkareistasi. Muutama veto ja kalu sykkii ulos paljon paksua spermaa. Onko ollut isompia lastia mitä mieheltäsi tulee

        Mieluummin en ajattele. En ole vertaillut heidän .....määriään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupöksysi on varmaan niin ihanat. t. ukm.

        Ei kait ne sen kummemmat ole kuin muillakaan äideillä.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Ei kait ne sen kummemmat ole kuin muillakaan äideillä.

        Kaunis ainakin olet. t. ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ainakin olet. t. ukm

        Voi kiitos!😊


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Voi kiitos!😊

        mielelläni sotkisin sun pikkarit


      • Anonyymi kirjoitti:

        mielelläni sotkisin sun pikkarit

        Jessus!
        Poikani ja sinä tällä menolla, olisitte pian saaneet kaikki pikkuhousuni kulutettua puhki!


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Jessus!
        Poikani ja sinä tällä menolla, olisitte pian saaneet kaikki pikkuhousuni kulutettua puhki!

        ihanaa kun istuisit pikkareilla naamalle, nuolisin hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa kun istuisit pikkareilla naamalle, nuolisin hyvin

        Sitä minä tuskin kehtaisin tehdä!


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Sitä minä tuskin kehtaisin tehdä!

        se on niin ihanaa kun nainen alistaa ja nauttii, runkkaisin samalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        se on niin ihanaa kun nainen alistaa ja nauttii, runkkaisin samalla

        No minä olen kylläkin täysin päinvastainen kuin alistava.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        No minä olen kylläkin täysin päinvastainen kuin alistava.

        ihana ois kuitenkin nuuhkia sun pikkareita ja runkata, mielellään nuolisin sinutkin huipulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihana ois kuitenkin nuuhkia sun pikkareita ja runkata, mielellään nuolisin sinutkin huipulle

        Mikä niissä pikkuhousuissa on noin kiihoittavaa!!
        Noloa kun niitä haistellaan ilman lupaa ja sotketaan spermoin!


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Mikä niissä pikkuhousuissa on noin kiihoittavaa!!
        Noloa kun niitä haistellaan ilman lupaa ja sotketaan spermoin!

        se on se ihana kiiman tuoksu, saanko runkata kun ajattelen sinua?


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Mieluummin en ajattele. En ole vertaillut heidän .....määriään.

        Kuulostat ihanalta naiselta voisin antaa lastin sisääsi ennemmin kuin mummoikäisen tuttuni pöksyihin. Saisit nauttia sinäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        se on se ihana kiiman tuoksu, saanko runkata kun ajattelen sinua?

        Senkus vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat ihanalta naiselta voisin antaa lastin sisääsi ennemmin kuin mummoikäisen tuttuni pöksyihin. Saisit nauttia sinäkin.

        Jos jätetään johonkin toiseen kertaan mutta mukavahan se on jos näin ajatellaan.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Jos jätetään johonkin toiseen kertaan mutta mukavahan se on jos näin ajatellaan.

        Millaiset pikkarit Kreetalla nyt jalassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset pikkarit Kreetalla nyt jalassa

        Ohutta puuvillaa, valkoiset ja pitsiset.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Ohutta puuvillaa, valkoiset ja pitsiset.

        Poikasi on sinua ajatellut kun on runkatessaan haistellut ja nuollut kiimapikkareitasi. Jos hän on yhtään kuin muut pojat, niin hän on tunnistanut kiiman hajun normaalista pillun hajusta ja hiljaa kuiskinut "äiti... aah, äiti" ja kuvitellut kuinka työntää kullinsa sinun pilluun ja nai lauetakseen. Sitten kun pikkareita ei ole tarjolla, poika makoilee öisin huoneessaan ja runkkaa ja laukeaa lakanoilleen kun kuvittelee sinun ratsastavan hänen sylissään. Tarkista vain, niin sieltäkin löytyy tahrat. Pue vain rohkeasti ne märät spermapikkarit hetkeksi jalkaan ja nauti sen ajan kun erottelet pyykkiä koneeseen. Ei kenenkään tarvitse tietää ja moraalikin on pelkkää ihmisten keksintöä.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Ohutta puuvillaa, valkoiset ja pitsiset.

        Ihanat pikkarit, voisit riisua. t. ukm.


      • Tyydytän itseäni mutsin pikkareilla ja ruiskin spermat niihin.


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Tyydytän itseäni mutsin pikkareilla ja ruiskin spermat niihin.

        Ajatus sun kovasta kullista spermaamassa pikkareihin saa kyllä kovaksi!


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Tyydytän itseäni mutsin pikkareilla ja ruiskin spermat niihin.

        Itsekin hieron kaluani pikkareilla pyykillä ollessani.Kastan pikkarit kuumaan pulveriveteen ja hieron kalua jotta vaahtoaa valkoisena ja spermat lentää pikkaeihin..


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Tyydytän itseäni mutsin pikkareilla ja ruiskin spermat niihin.

        Itsekin tyydytän naisten pitsipöksyihin.Kostutan kuumaaan pikkarit pulveriveteen.Hieron niin jotta kalu on vaahdosta valkeana ja kovana.On mahtavs a tunne kun spermat saa laukaistua naisten pitsipöksyihin.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Ohutta puuvillaa, valkoiset ja pitsiset.

        Taidat olla aika seksikäs äiti. Jos äidillä on poikkeuksellisen hyvä kroppa niin aivan varmasti perheen teinit ajattelee runkatessaan. Jos pikkareissa on vielä vähäkään kiiman tuoksua niin teineillä on kanki kovana kun kulliaan niihin hinkkaavat. Nää on näitä juttuja mitä pidetään tabuna mutta tapahtuu kuitenkin erittäin monessa perheessä.


      • Mutsin pikkarit ne on ensimmäiset kiihokkeet yleensä.


    • Anonyymi

      Pikkutyttöjen pikkareissa on suloisimmat, miedoimmat ja puhtaimmat tuoksut. Sellaisten 12-15-vuotiaiden pöksyissä siis. Ooh! Ruisk!

      SETÄ SPERMA

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe