Haavisto yritti ilmeisesti nimenomaan "persupolitiikkaa" eli pitää turvallisuussyistä Isis-naiset leireillä ja tuoda vain lapset Suomeen. Tämä on kuitenkin konsulilain vastaista. Perheenjäseniä ei saa erottaa toisistaan mutta katsotaan rauhassa kuka todella on ehdottanut mitäkin.
Haavistohan ajoi vain persujen omaa linjaa :D
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä vaiheessa persut on halunnu noi rotanpoikaset Suomeen!?
KiitosEn tiedä poikasista mutta ihan täyskasvuisia mitä sitten olivatkin ottivat 30 000 vuonna 2015
😂
Se on poijaat sillä tavalla että kun EU määrää vielä ottamaan perheet kokonaisina niin teillä tulee vielä ikävä Haaviston linjaa.
😂😂😂😂😂- Anonyymi
KTS kirjoitti:
En tiedä poikasista mutta ihan täyskasvuisia mitä sitten olivatkin ottivat 30 000 vuonna 2015
😂
Se on poijaat sillä tavalla että kun EU määrää vielä ottamaan perheet kokonaisina niin teillä tulee vielä ikävä Haaviston linjaa.
😂😂😂😂😂Perheenyhdistäminen. Jota ei tule jos ne ovat yhdessä muslimimaassa. Haavisto halusi perheenyhdistämiset.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
En tiedä poikasista mutta ihan täyskasvuisia mitä sitten olivatkin ottivat 30 000 vuonna 2015
😂
😂😂😂😂😂Ja jotka tuli Suomeen SDP ja Ruotsin demareitten koplaamina, ja täysin EUn Dublin sääntöjä noudattamatta! ;) Ja koska laittoman maahantulon järjestäminen on RIKOS, tulevat aikanaan joutumaan tuostakin vielä tuomiolle! :)
Vieläkö naurattaa? 😂😂😂😂😂 - Anonyymi
KTS kirjoitti:
😂
😂😂😂😂😂PS: EU ei määrää yhtään mitään! Koska kuten juuri totesin, EUlla on toi yhteinen maahanmuuttopoliittinen Dublin säännöstönsäkin, jota juuri YKSIKÄÄN jäsenmaa ei noudata, joten kaikki mitä Eurostoliitto säätää on tässä katastrofissa vessapaperin luokkaa! :/
- Anonyymi
Jännää kuinka tarkkoja vihreät ovat laiesta ja kv.sopimuksista kun halutaan pitää rikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset elätteinä Suomessa huolimatta siitä mitä ne tekevät lapsille Suomessa. Ei voi karkottaa.
Lait tai sopimukset eivät taas äkkiä merkitsekään mitään jos estävät muslimien maahantuonnin.- Anonyymi
Mut kumma juttu et esim. Tanska voi päättää et ISIS-rotilta kansalaisuus pois. Ja Englantikin on ilmoitettu ettei kellään ole mitään asiaa takas!? Ja eiköhän ne samat sopimukset ole noikin allekirjoittanu kuin Suomi!?
- Anonyymi
Vihervassareiden kansainvälinenhän tarkoittaa entistä Neuvostoliittoa.Sieltä heidän kaikki ihanteensa tulevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440