Naiset, suostuisitteko aisankannattaja / stag suhteeseen ?

Anonyymi

Minun 44 vuotias siskoni on tuollaisessa avioliitossa ja puhuu siitä usein.

12

1047

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ikinä. Eikä mun mieskään haluaisi musta mitää jakoreikää.

• Anonyymi

No älä nyt sano, sehän voisi olla ihan hauskaa.

• Anonyymi

Mikäs laista touhua tuo stag edustaa ?

• Anonyymi

No tuota, Stag tulee paneen sun vaimoasi. Siis tollanen vakkari pano ja ukkos kattelee tai sitten ei, mutta on tietoinen kuitenkin.

• Anonyymi

Kokeile vähän aikaa, sittenhän tuon tiedät. Sovitte vaiika yhden kuukauden ja sitten lopetatte ja jatkatte vain yhteisestä päätöksestä. Kyllä sitä kuukaudessakin saa tuntumaa, onko se sun juttu.

• Meillä puoliso harrastaa satunnaisesti yhden yhteisen tutun kanssa seksiä. Itse haluan aina kuulla tarkasti mitä ovat tehneet ja missä, puoliso samalla runkkaa minua ja saan ihan uskomattomia orgasmeja

• Anonyymi

Vaimoni saa kyllä nuolla kaluani, kun panen vierasta naista takaapäin. Täytyyhän se kyrpä puhtaana pitää ;)

• Anonyymi

Olen 58v mies ja olisin mielelläni aisankannttaja parisuhteessa. Mistä ihmeestä löytäisin siihen halukkaan naisen?

• Anonyymi

Mä olen "suostunut" jo kohta 20 vuotta. Tuossa ajassa on kertynyt kaikensorttista kokemusta. On hidasta ja nopeaa, pitkää ja lyhyttä. Ei mulla sitten muita paheita olekkaan. Ja mieheni mielestä olen säilynyt hyvin nuorekkaana, liekö seksin syytä, mene ja tiedä.

• Anonyymi

Seksin syytähän se, seksi pitää hormoonit liikkeessä ja hormoonit pitää nuorena. Naapurissa on rouva, joka on aivan no niin arvaatte varmaan. Ei kaupallista seksiä kuitenkaan. Minäkin olen häntä pylsinyt salaa vaimolta. Ja kyllä vain on nuoren näköinen nelikymppinen, näyttää enintään kolmekymppiseltä ja minun oma vaimoni no jaa kyllä viisikymppiseksi menisi arvaamalla.

• Anonyymi

Tuota nyt on muitten ihan turha miettiä, eihän se muille kuulu!
      Minun vaimo kävi kehtuksestani vieraissa aikoinaan enne HIV;tä. Silloin häntä nussittiin aika paljon aina eri mies. Paitsi yksi opiskelija asunto, jossa viisi miestä, varsinaisesti antoi vittua kahdelle, mutta kyllä kolme muutakin pääsi pillulle. Ja nämä kaikki aina paljaalla.
      Nyt sitten on ollut muutaman kuukauden aina kumppani, työkaveri, asiakas, pomo.
      Panee näitten kanssa, minulla ei seiso kunnolla ellei vaimon vittua ole juuri nussittu. Tämä on meidän ratkaisu mun potenssi ongelmaan.

• Anonyymi

Mä saan kiihotusta kun 55v vaimoani nai nuoremmat miehet. Oon järjestänä ja kovana seisoi. Se alkoi jo nuorena erööllä hieroja lla kun vaimo halus olla pokka teillä hierottavana vanhalla miehellä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe