Minun 44 vuotias siskoni on tuollaisessa avioliitossa ja puhuu siitä usein.
Naiset, suostuisitteko aisankannattaja / stag suhteeseen ?
7
596
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä. Eikä mun mieskään haluaisi musta mitää jakoreikää.
- Anonyymi
No älä nyt sano, sehän voisi olla ihan hauskaa.
- Anonyymi
Mikäs laista touhua tuo stag edustaa ?
- Anonyymi
No tuota, Stag tulee paneen sun vaimoasi. Siis tollanen vakkari pano ja ukkos kattelee tai sitten ei, mutta on tietoinen kuitenkin.
- Anonyymi
Kokeile vähän aikaa, sittenhän tuon tiedät. Sovitte vaiika yhden kuukauden ja sitten lopetatte ja jatkatte vain yhteisestä päätöksestä. Kyllä sitä kuukaudessakin saa tuntumaa, onko se sun juttu.
Meillä puoliso harrastaa satunnaisesti yhden yhteisen tutun kanssa seksiä. Itse haluan aina kuulla tarkasti mitä ovat tehneet ja missä, puoliso samalla runkkaa minua ja saan ihan uskomattomia orgasmeja
- Anonyymi
Vaimoni saa kyllä nuolla kaluani, kun panen vierasta naista takaapäin. Täytyyhän se kyrpä puhtaana pitää ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706