Naiset, suostuisitteko aisankannattaja / stag suhteeseen ?

Anonyymi

Minun 44 vuotias siskoni on tuollaisessa avioliitossa ja puhuu siitä usein.

12

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ikinä. Eikä mun mieskään haluaisi musta mitää jakoreikää.

• Anonyymi

No älä nyt sano, sehän voisi olla ihan hauskaa.

• Anonyymi

Mikäs laista touhua tuo stag edustaa ?

• Anonyymi

No tuota, Stag tulee paneen sun vaimoasi. Siis tollanen vakkari pano ja ukkos kattelee tai sitten ei, mutta on tietoinen kuitenkin.

• Anonyymi

Kokeile vähän aikaa, sittenhän tuon tiedät. Sovitte vaiika yhden kuukauden ja sitten lopetatte ja jatkatte vain yhteisestä päätöksestä. Kyllä sitä kuukaudessakin saa tuntumaa, onko se sun juttu.

• Meillä puoliso harrastaa satunnaisesti yhden yhteisen tutun kanssa seksiä. Itse haluan aina kuulla tarkasti mitä ovat tehneet ja missä, puoliso samalla runkkaa minua ja saan ihan uskomattomia orgasmeja

• Anonyymi

Vaimoni saa kyllä nuolla kaluani, kun panen vierasta naista takaapäin. Täytyyhän se kyrpä puhtaana pitää ;)

• Anonyymi

Olen 58v mies ja olisin mielelläni aisankannttaja parisuhteessa. Mistä ihmeestä löytäisin siihen halukkaan naisen?

• Anonyymi

Mä olen "suostunut" jo kohta 20 vuotta. Tuossa ajassa on kertynyt kaikensorttista kokemusta. On hidasta ja nopeaa, pitkää ja lyhyttä. Ei mulla sitten muita paheita olekkaan. Ja mieheni mielestä olen säilynyt hyvin nuorekkaana, liekö seksin syytä, mene ja tiedä.

• Anonyymi

Seksin syytähän se, seksi pitää hormoonit liikkeessä ja hormoonit pitää nuorena. Naapurissa on rouva, joka on aivan no niin arvaatte varmaan. Ei kaupallista seksiä kuitenkaan. Minäkin olen häntä pylsinyt salaa vaimolta. Ja kyllä vain on nuoren näköinen nelikymppinen, näyttää enintään kolmekymppiseltä ja minun oma vaimoni no jaa kyllä viisikymppiseksi menisi arvaamalla.

• Anonyymi

Tuota nyt on muitten ihan turha miettiä, eihän se muille kuulu!
      Minun vaimo kävi kehtuksestani vieraissa aikoinaan enne HIV;tä. Silloin häntä nussittiin aika paljon aina eri mies. Paitsi yksi opiskelija asunto, jossa viisi miestä, varsinaisesti antoi vittua kahdelle, mutta kyllä kolme muutakin pääsi pillulle. Ja nämä kaikki aina paljaalla.
      Nyt sitten on ollut muutaman kuukauden aina kumppani, työkaveri, asiakas, pomo.
      Panee näitten kanssa, minulla ei seiso kunnolla ellei vaimon vittua ole juuri nussittu. Tämä on meidän ratkaisu mun potenssi ongelmaan.

• Anonyymi

Mä saan kiihotusta kun 55v vaimoani nai nuoremmat miehet. Oon järjestänä ja kovana seisoi. Se alkoi jo nuorena erööllä hieroja lla kun vaimo halus olla pokka teillä hierottavana vanhalla miehellä..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe