En itsekään jaksa kirjautua. Mutta kovin on hupaisaa, kun lukee näitä viestejä, niin pääasia tuntuu olevan toisten ja eri mielipiteiden molplaaminen.
Miloloin tämä mukava SOME on muuttunut tällaiseksi haukkumispalstaksi? En syytä ketään, mutta ei oikeassa elämässä tällaista paskamyrskyä ole. Onko näin, että ujot teinit uhoavat sekä haukkuvat kaikkia sekä kaikkea?
Toki onhan tämä parempi kanava purkautua kuin vanhusten potkiminen. Silti toivoisin hieman asiallisuutta mielipiteisiin. Kukaan, ei kukaan ole täysin oikeassa. En edes minä.
>Timo Similä<
c",)
Anonyymit mielensäpahoittajat
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa nämä mielensä pahoittajat ovat huonoissa väleissä miele merkkiseen pölyimuriinsa.
- Anonyymi
Aha! Sitä on menty salaa Fingerporeja lukemaan!?
- Anonyymi
Kyllä sä mun mielestäni ainakin oot täysin oikeassa, ja ihan aina!
(Olihan tääkin nyt sitä ”vihapuhetta” koska mä oon eri mieltä? :P ) - Anonyymi
Yritä elää enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796