En kesta haluan kuolla jo.

Anonyymi

Liian paljon ahdistusta. Olen saanut riittavasti.

24

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      älä ainakaan rekan eteen aja tai junan eteen, siinä menee elämänhaluisetkin, ja ampumalla tulee tosi ruma ruumis. Mitä jos sittenkin vain kitkuttelet tunnin kerrallaan, vaikka vain muiden kiusaksiajattele muitakin

    • Anonyymi

      Hae apua sitä löytyy kyllä.

    • Anonyymi

      Jumala vapautti ihmisen orjuudesta. Ei aleta enää siihen.
      Minuakin ahdistaa. Se on osittain tämä synkkä vuodenaika.
      Monia meitä ahdistaa.
      Voiko sinua auttaa jotenkin?

      • Anonyymi

        Surkastuneet kivekseni ja kyhmy niskassani vaivaa, ihmiset huutelevat kellotorniin siitä spitaalinen.. Olen niin lähellä Jumalaa.. on kuin voisin tornistani kurkottaa Häneen, mutta otteeni lipsuu ja kohta putoan tapulitornistani eikä mikään minua pelasta.. AP


      • Anonyymi

        Oikea AP tässä.
        Mytologia ei liity tähän aiheeseen joten voisitko sen pitää iltasatutuokioillesi.
        Voisit minua auttaa vaikkapa rahaa antamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea AP tässä.
        Mytologia ei liity tähän aiheeseen joten voisitko sen pitää iltasatutuokioillesi.
        Voisit minua auttaa vaikkapa rahaa antamalla.

        Mitä osaat tehdä? Voisit kokeilla jotain, että saisit tienattua ylimääräistä. Facebook, kauppojen ilmoitustaulut esim. laita ilmoitus. Tiedän, että tämä tuntuu vaikealta, mutta kannattaa kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea AP tässä.
        Mytologia ei liity tähän aiheeseen joten voisitko sen pitää iltasatutuokioillesi.
        Voisit minua auttaa vaikkapa rahaa antamalla.

        Voitko antaa numeron tai kuinka muutoin haluat saada euroja? Kyllä Jouluna pitää antaa ilon kiertää. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko antaa numeron tai kuinka muutoin haluat saada euroja? Kyllä Jouluna pitää antaa ilon kiertää. AP

        Oletko tosissasi?
        Oikea AP tässä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi?
        Oikea AP tässä taas.

        Kyllä! AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! AP

        Antaisitko sähköpostisi tai muuta yhteystietoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! AP

        Rekisteröidyin koska Suomi24 poistelee kaikki viestini. Olen kirjoituksen alkuperäinen postaaja.


      • SyrjäytynytPaska kirjoitti:

        Rekisteröidyin koska Suomi24 poistelee kaikki viestini. Olen kirjoituksen alkuperäinen postaaja.

        Moderaattori joka poisteli kaikki viestini, olet ilkeä, etkä koskaan vastannut minun kysymykseeni. Poljet masentunutta syrjäytynyttä köyhää vaan pohjemmalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! AP

        Suomi24 näköjään tosiaan poistaa kaikenlaiset viestit missä on sähköpostiosoitetta tai pankin tilinumeroa... jos voisit ehdottaa jotain toista paikkaa missä kommunikointi on sallittua niin puhutaan siellä.


      • Anonyymi
        SyrjäytynytPaska kirjoitti:

        Suomi24 näköjään tosiaan poistaa kaikenlaiset viestit missä on sähköpostiosoitetta tai pankin tilinumeroa... jos voisit ehdottaa jotain toista paikkaa missä kommunikointi on sallittua niin puhutaan siellä.

        Sovitaan jokin salakoodi jolla keskustelu voidaan käydä. AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan jokin salakoodi jolla keskustelu voidaan käydä. AP

        Oletan siis nyt että tarjouksesi auttaa onkin vain hassuttelua?


      • Anonyymi
        SyrjäytynytPaska kirjoitti:

        Oletan siis nyt että tarjouksesi auttaa onkin vain hassuttelua?

        Voit laitta myös tilinumeron alle. AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit laitta myös tilinumeron alle. AP

        Saitko sen? Juuri poistettiin.


      • Anonyymi
        SyrjäytynytPaska kirjoitti:

        Saitko sen? Juuri poistettiin.

        Valitettavasti piipahdin saunan jälkeen paikallisessa ottamassa oluen ja kaksi konjakkia enkä nähnyt numeroa. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti piipahdin saunan jälkeen paikallisessa ottamassa oluen ja kaksi konjakkia enkä nähnyt numeroa. AP

        Jos olet oikeassi tosissasi tästä niin kertoisitko vaan milloin olet valmis vastaanottamaan numeron. Tekisi oikeasti hyvää myöhäiselle joulullekin olla edes vähän rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko antaa numeron tai kuinka muutoin haluat saada euroja? Kyllä Jouluna pitää antaa ilon kiertää. AP

        Sinä valehtelit minulle.


      • Anonyymi
        SyrjäytynytPaska kirjoitti:

        Sinä valehtelit minulle.

        Olisit vain joutunut turhaan selittämään sosiaalitätille että mistä rahat ovat tulleet.. Ehkä voisit kerätä tyhjiä tölkkejä niistä saa yllättävän hyvän tilin. Ota vinkki talteen. Huomenna juhlitaan uutta vuotta. Ole iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vain joutunut turhaan selittämään sosiaalitätille että mistä rahat ovat tulleet.. Ehkä voisit kerätä tyhjiä tölkkejä niistä saa yllättävän hyvän tilin. Ota vinkki talteen. Huomenna juhlitaan uutta vuotta. Ole iloinen.

        Enhän minä tukia enää saa.


    • Anonyymi

      Ahdistus kuoleman varjojen maasta on jo noussut pohjoisesta maasta. Älä pidätä sinä valtakunta, joka et köyhiesi , orpojen asiaa toimita. Se, mitä ei ole kuultu ja nähty tapahtuu, kun pelastus on lähellä.

    • Anonyymi

      Tuleva on suuri hyökyaalto joka mukaansa ottaa jokaisen joka nyt ei uskossaan kulje, kuin kylmä viima se käy joka talon nurkan ja käymälän, vie mukanaan syntisen jää vain rauniot tyhjät autiot talot ja verannat. Näkymätön teurastaja vapauttaa kulkijan, olan yli katsot vain et mitään näe. Tunnetko katumusta, itketkö armoa.. tyyni vedenpinta horisontissa näkyy, onko ukko jumala jo täällä käynyt vai onko vasta tuloillaan..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe