En kesta haluan kuolla jo.

Anonyymi

Liian paljon ahdistusta. Olen saanut riittavasti.

24

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä ainakaan rekan eteen aja tai junan eteen, siinä menee elämänhaluisetkin, ja ampumalla tulee tosi ruma ruumis. Mitä jos sittenkin vain kitkuttelet tunnin kerrallaan, vaikka vain muiden kiusaksiajattele muitakin

• Anonyymi

Hae apua sitä löytyy kyllä.

• Anonyymi

Jumala vapautti ihmisen orjuudesta. Ei aleta enää siihen.
      Minuakin ahdistaa. Se on osittain tämä synkkä vuodenaika.
      Monia meitä ahdistaa.
      Voiko sinua auttaa jotenkin?

• Anonyymi

Surkastuneet kivekseni ja kyhmy niskassani vaivaa, ihmiset huutelevat kellotorniin siitä spitaalinen.. Olen niin lähellä Jumalaa.. on kuin voisin tornistani kurkottaa Häneen, mutta otteeni lipsuu ja kohta putoan tapulitornistani eikä mikään minua pelasta.. AP

• Anonyymi

Oikea AP tässä.
        Mytologia ei liity tähän aiheeseen joten voisitko sen pitää iltasatutuokioillesi.
        Voisit minua auttaa vaikkapa rahaa antamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea AP tässä.
        Mytologia ei liity tähän aiheeseen joten voisitko sen pitää iltasatutuokioillesi.

Mitä osaat tehdä? Voisit kokeilla jotain, että saisit tienattua ylimääräistä. Facebook, kauppojen ilmoitustaulut esim. laita ilmoitus. Tiedän, että tämä tuntuu vaikealta, mutta kannattaa kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea AP tässä.

Voitko antaa numeron tai kuinka muutoin haluat saada euroja? Kyllä Jouluna pitää antaa ilon kiertää. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko antaa numeron tai kuinka muutoin haluat saada euroja? Kyllä Jouluna pitää antaa ilon kiertää. AP

Oletko tosissasi?
        Oikea AP tässä taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosissasi?
        Oikea AP tässä taas.

Kyllä! AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! AP

Antaisitko sähköpostisi tai muuta yhteystietoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! AP

Rekisteröidyin koska Suomi24 poistelee kaikki viestini. Olen kirjoituksen alkuperäinen postaaja.

• SyrjäytynytPaska kirjoitti:

Rekisteröidyin koska Suomi24 poistelee kaikki viestini. Olen kirjoituksen alkuperäinen postaaja.

Moderaattori joka poisteli kaikki viestini, olet ilkeä, etkä koskaan vastannut minun kysymykseeni. Poljet masentunutta syrjäytynyttä köyhää vaan pohjemmalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! AP

Suomi24 näköjään tosiaan poistaa kaikenlaiset viestit missä on sähköpostiosoitetta tai pankin tilinumeroa... jos voisit ehdottaa jotain toista paikkaa missä kommunikointi on sallittua niin puhutaan siellä.

• Anonyymi
        SyrjäytynytPaska kirjoitti:

Suomi24 näköjään tosiaan poistaa kaikenlaiset viestit missä on sähköpostiosoitetta tai pankin tilinumeroa... jos voisit ehdottaa jotain toista paikkaa missä kommunikointi on sallittua niin puhutaan siellä.

Sovitaan jokin salakoodi jolla keskustelu voidaan käydä. AP

• Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan jokin salakoodi jolla keskustelu voidaan käydä. AP

Oletan siis nyt että tarjouksesi auttaa onkin vain hassuttelua?

• Anonyymi

Oletan siis nyt että tarjouksesi auttaa onkin vain hassuttelua?

Voit laitta myös tilinumeron alle. AP

• Anonyymi kirjoitti:

Voit laitta myös tilinumeron alle. AP

Saitko sen? Juuri poistettiin.

• Anonyymi

Saitko sen? Juuri poistettiin.

Valitettavasti piipahdin saunan jälkeen paikallisessa ottamassa oluen ja kaksi konjakkia enkä nähnyt numeroa. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti piipahdin saunan jälkeen paikallisessa ottamassa oluen ja kaksi konjakkia enkä nähnyt numeroa. AP

Jos olet oikeassi tosissasi tästä niin kertoisitko vaan milloin olet valmis vastaanottamaan numeron. Tekisi oikeasti hyvää myöhäiselle joulullekin olla edes vähän rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä valehtelit minulle.

• Anonyymi

Sinä valehtelit minulle.

Olisit vain joutunut turhaan selittämään sosiaalitätille että mistä rahat ovat tulleet.. Ehkä voisit kerätä tyhjiä tölkkejä niistä saa yllättävän hyvän tilin. Ota vinkki talteen. Huomenna juhlitaan uutta vuotta. Ole iloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit vain joutunut turhaan selittämään sosiaalitätille että mistä rahat ovat tulleet.. Ehkä voisit kerätä tyhjiä tölkkejä niistä saa yllättävän hyvän tilin. Ota vinkki talteen. Huomenna juhlitaan uutta vuotta. Ole iloinen.

Enhän minä tukia enää saa.

• Anonyymi

Ahdistus kuoleman varjojen maasta on jo noussut pohjoisesta maasta. Älä pidätä sinä valtakunta, joka et köyhiesi , orpojen asiaa toimita. Se, mitä ei ole kuultu ja nähty tapahtuu, kun pelastus on lähellä.

• Anonyymi

Tuleva on suuri hyökyaalto joka mukaansa ottaa jokaisen joka nyt ei uskossaan kulje, kuin kylmä viima se käy joka talon nurkan ja käymälän, vie mukanaan syntisen jää vain rauniot tyhjät autiot talot ja verannat. Näkymätön teurastaja vapauttaa kulkijan, olan yli katsot vain et mitään näe. Tunnetko katumusta, itketkö armoa.. tyyni vedenpinta horisontissa näkyy, onko ukko jumala jo täällä käynyt vai onko vasta tuloillaan..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe