Mikä oli ravintotilanne?
Miksi ahkeraan sitä vahtineet bongarit toimittaneet lämpimään?
Kuoliko lehmähaikara kylmyyteen suojan puutteessa?
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Haikara jäi moottoritiellä auton alle ja kuoli marraskuun 24. päivä tuuliruusun kohdalla.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Ihmetyttää, koska lintu ei kovaa pitkää pakkaskautta kestä, niin miksi eivät jo pakkasten alettua "bongariporukat" , jotka sitä "tie sonnalla" juoksivat katsomassa, toimittaneet jo suojaan silloin, kun se oli asettunut pidemmäksi aikaa yhteen paikkaan pellolle?
Selviöhän oli jo silloin, ettei se itsekseen enää kykene pakkasessa etelään täältä lähtemään.
Vai onko todella niin, että vain näkeminen ja pisteet kiinnostaa, linnun loppukohtalo hällä-väli?
- Anonyymi
Ikävä juttu mutta ei yllätä. Vähän vaarallisen asuinpaikan oli itselleen haikara valinnut...
- Anonyymi
Edelleen noista lintumiehistä, jotka isojen putkiensa kanssa hyppäsivät "tie sonnalla" sitä kuvailemassa, niin kylmien ilmojen tultua ei kukaan yrittänyt esim. verkottaa sitä viedäkseen suojapaikkaan talveksi. esim. lintuhoitolaan.
Itse en ikinä tule kenellekään kertomaan yhdestäkään lintuhavainnostani, vaikka olisi harvinaisempikin.
Tämä oli heidän "tositoimistaan" hyvä esimerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920