Oletteko huomanneet hiuksienne harventuvan iän mukana? Auttaako siihen mikään muu kuin peruukki? Kertokaa ihmeessä jos olette saaneet jostain apua.
PS. tämä ei ole tarkoitettu vitsiksi tai pilailuksi. Ilkeät vastaukset voi jättää kirjoittamatta.
hiukset ja 60plus
13
<50
Vastaukset
Kuolema aloittaa aina pienin askelein.
Missään nimessä älä usko mainoksiin.
Äläkä mainosta.
H.- Anonyymi
Päinvastoin. Itseasiassa ottaa tukkaan että tuuheutuu ja kasvaa nopeammin kuin ikä sallisi. En tiedä mistä johtuu?
Ei ainakaan elintavoistani. Niiden mukaan minut on haudattu jo kymmenen vuotta sitten. Mitä epäterveempi elämä, sen terveempi olo.
Kaiken lisäksi tämä on totta eikä lonkkarikolta heitettyä. Ei ole lonkkarikkoakaan. - Anonyymi
Kannattaisiko otattaa labrakoe vitamiineista.
Raudan puute?
Kalkin puute?
Beng - Anonyymi
Plantur 39, shampoo, hoitoaine ja kapselit. Vajaan vuoden käytön kokemuksella voin kertoa hiusmäärän lähes tuplaantuneen.
- Anonyymi
Taidat myydä tätä mainostamaasi tuotetta?
Ihan tällä syömisellä en nimittäin mokomaan usko.
Vaikka mikä sen upeampaa jos kyseisillä aineilla minäkin saisin hiukset tuplaantumaan, ja vaikka nivelvaivatkin häippäisi eikä kynnet enää katkeilisi heti kun ne on saanut normaaliin mittaan. Mutta kun ... siis en usko, en luota mainoksiin.
Kalciposta syön lääkärin määräyksestä, ja omaksi ilokseni glukosamiinia. Jossain vaiheessa otin eläimille syötettävää MSM "hevoslääkettä" päivittäin muutaman gramman, mutta se on nyt jäänyt. En huomannut vaikutuksia.
- Anonyymi
Se on aika jännä juttu ...tuo harmaantuminen ...entinen työkaveri naispuolinen harmaantui 40kymppisenä ja nyt eräs tuttuni samoin allekin 40kymppisenä...mistähän se väripigmentin lähtö oikein johtuukaan...
Muistan kun itse nuorena sävytin sinertävää väriä hiuksiin ja äitini sanoi että miksi ...kyllä sekin aika tulee kun ilmestyy harmaita hiuksia...
mimmimum-..mi- Anonyymi
Stressi vaikuttaa. Todettu juttu.
Olen syönyt vuosia Piimaata. Hiukset ovat pysyneet samanlaisina kun nuorempana, värjään kyllä harmaat pois.
Uskoisin että piimalla on vaikutusta myös kynsiin. Se ei auta heti, vaikutus tulee vähitellen. Siitä tiedän että on ollut apua kun näen muutosta hiuksissa ja kynsissä kun pidän piempää taukoa tämän luontaistuotteen ottamisessa.
Ei ole kallista, enkä usko haittaa olevan vaikka ei muuten auttaisikaan.- Anonyymi
Minulla tukka ja kynnet kasvavat kovasti, tukka on vahvistunut, kun harmaa hius on tönkömpää ja paksumpaa kuin edellinen. Syön kyllä terveellisesti, mikä on ristiriitaista tuolla ylempänä epäterveesti elävän tuuheatukkaisen kanssa.
Joskus tulee aika jolloin kynnet katkeilevat ja haurastuvat joksikin aikaa, menee sitten ohi. Epäilisin aloittajalla jonkun kivennäisaineen puutetta vai imeytymisongelmaa. Syönet sopivasti hyvää öljyä, sitä vanha tarvitsee. Korjaaviin pesu- ja huuhteluaineisiin en usko, itse pesen millä sattuu. - Anonyymi
Pitää syödä hivenaineita. Itse syön priorin kapseleita. Mutta ei minunkaan tukka ole kuin nuorempana. Myös sinkin pitäisi auttaa. Se on se hormoonitoiminta joka laantuu. Vaikuttaa hiuksiin ja kynsiin. Se hyvä puoli on ettei ihokarvat kasva koivissa enää. Ei tarvitse poistaa. Ennen oli paksu pehko päässä.
- Anonyymi
Hormonivalmisteet auttaa. Jos niitä uskaltaa käyttää. Kun lisäävät rintasyöpäriskiä. Mutta estrogeeni pitää hiukset päässä. Itse en uskalla käyttää. Liian monta tuttavaa sairastaa syöpää .
- Anonyymi
Minua ei ainoastaan huvita koska samaan aikaan säälittää tuo hölmö ja lapsenomainen usko purkki- ja tuubi vitamiineihin ja aineisiin.
Samaan aikaan kauppojen vihannes, hedelmä ja muutkin hyllyt ovat turvoksissa tuotteita, joilla ihminen saisi nollattua vitamiinien puutteensa, tuhannesti halvemmalla ja paremmin.
Mutta onhan se helppoa ja nopeampaa kieräyttää auki pilleriputkin korkki kuin kuoria esimerkiksi omena tai appelsiini.
Luulisi ihmisen oppivan ja kehittyvän läpi elämän. Mutta usein näkee että taantumus alkaa heti kun ikää tulee puoli vuosisataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376