että koko posti jupakka oli kokoomuksen källi jolla saada hallitus nurin? On todella vaikea uskoa että kokoomus olisi tämän kaiken lavastanut. Kaikenlaisia salaliittoteorioita on mutta tämä oli jo vähän liikaa vai löytyskö todisteita väitteille? On totta että kokoomusta suututtaa kun pitkästä aikaa veroja joutuu maksamaankin porvarit mutta aika vaikea uskoa että ne olisi näin äärimmäisyyksiin mennyt. Toki kokoomuksella koska porvareita ovat niin on kyllä massia millä lahjoa virkamiehiä esim "postin johtoa"
Meinaako siis palstan demarit
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tämän hetken tilanteen, kirkas tähtisade jatkaa tuontiaan perussuomalaisten yltäkylläiseen laariin. Itse asiassa kaikilta hallituspuolueilta valuma tulee olemaan silmin nähtävää. Tämä hallitus on täydellinen Sekoimus, enemmän kuin edellinen.
- Anonyymi
Kokoomus trolli alkoi taas räksyttämään.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Onhan tuo aivan selkeä juttu. Postin johdossa on ollut aivan päätöntä touhua.
- Anonyymi
selittäs kyllä sen että orpon naama oli kuin norsunv. kun ei millään meinaa hyväksyä sitä että hallitus jatkaa kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Ei tarvitse meinata. Riittää kun katsoo vain siihen mitä on tapahtunut, ja toteaa faktat.
Kokoomus toimi Postin johdossa kahdeksan vuotta. Posti potki tuhansia työntekijöitä kortistoon ja nosti johtajien palkkioita sitä mukaa. Kun rikastuva johto aiheutti ulkomaiden logistiikalla satojen miljoonien tappiot, alettiin työntekijiden palkkoja polkea, kun niitä väitettiin syyksi huonoon tuokseen,. Ne eivät olleet kilpailukukyisiä,
Totuus on, että työntekijät tuottivat huipputulosta ja olivat palkkansa ansainneet. Johtajat itse aieheuttivat satojen miljoonien tappiot. Heidän palkkioita nostettiin ilman rajaa ja työntekjöitä irtisanttiin enemmän kuin oli tarpeen, ja palkkoja laskettiin Kikyn avulla.
Rinne ja Paatero munasivat siinä kun uskoivat Postin kokoomuslaisen johdon valheet siitä että työntekijöiden palkat olivat syy huonoon tulokseen. He suostuivat kulisseissa palkkojen alennukseen, vaikka julkisesti muuta vittivät. Tämä Kokoomuksen valehteluansa toimi ja Rinne sekä Paatero saivat lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057