..lankesin naisen pauloihin ja vielä varatun. Melkein masentava olo, aika kuluu matelemalla.
Viihdyin hyvin yksinkin kunnes
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työnnä mielestäsi pois jos et kerran hänestä välitä. Minulla yhtä miestä kohtaan tämä kaipaus ja välillä rupeaa masentamaan.
- Anonyymi
Missä kohtaa luki ,että en välitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa luki ,että en välitä?
No aika negatiiviselta tuo lankesit pauloihin kuulostaa...
Noh näissä tilanteissa suosin unohtamaan jos nainen itse ei ole valmis eromaan.
Kyllä varmasti löytyy toinen, joka ei ole varattu.- Anonyymi
Mullakin meni ihan hyvin kunnes eräs mies tuli kuvioihin. Nyt kaikki on niin vaikeaa
T. Varattu nainen- Anonyymi
Jos suhteessa menee "oikeasti" hyvin, ei kukaan toinen voi viedä sydäntäsi. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika, miten maailma muuttui pieneksi. Kuvioihin joo.
Anonyymi kirjoitti:
Jos suhteessa menee "oikeasti" hyvin, ei kukaan toinen voi viedä sydäntäsi. Sivusta kommentoin.
itselläkin on kokemuksen ääni kun sattuu tulee esiin se herra oikea mutta minun elämän tilanteessa se ei ole mahdollinen. Herra oikea on kaltaiseni ja teki niin kuin minäkin teen häivyn vaikka olisi oikea kuin taas perhe onnea minäkään en riko edes omaani.
- Anonyymi
Viime yö ja moni muukin yö meni ihan perseelleen sen miehen takia kun piti vaan miettiä ja miettiä. Olen toi 18:08 ja 18:22.
- Anonyymi
No täällä on useampi vuorokausi mennyt naista ajatellessa ja unessakin hän vierailee, ei ne mitään negailua ole vain lämpöisiä ajatuksia. Hän ei tietääkseni ole varattu.
- Anonyymi
Yksi mies laittoi kerran tämän laulun tänne palstalle tahdoin ajatella että se on hän vaikka en voi olla varma.
https://youtu.be/4MAS0Ta_ybY- Anonyymi
Yksi sininen ei ainakaan laita tollaisia.
- Anonyymi
Sitäkin olen miettinyt että miksi se yhteyden ottaminen on niin vaikeaa...
- Anonyymi
Tietääkö nainen tunteistasi? Mikään ei ole mahdotonta.
Hyvää ja onnellista parisuhdetta ei voi eikä kannata rikkoa. Mutta ehkä hän ei ole onnellinen. Jotainhan hän on tehnyt, kun sulle noin kävi.
Ja ei tuollaisen tilanteen toisellakaan puolella ole sen helpompaa, mä tiedän..- Anonyymi
Niinpä...mutta kun ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ei voi tietää? Minä voin suoraan sanoa etten tiedä miehen tunteita varmasti että mitkä ne ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ei voi tietää? Minä voin suoraan sanoa etten tiedä miehen tunteita varmasti että mitkä ne ovat.
ihan sama juttu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Siksi kollin vanhassa huonossa suhteessa, kun en tiedä mitään Hänen tunteistaan. Tuntuu, että olen pelkkä pano, kun tunteista ei puhuta koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Siksi kollin vanhassa huonossa suhteessa, kun en tiedä mitään Hänen tunteistaan. Tuntuu, että olen pelkkä pano, kun tunteista ei puhuta koskaan.
Minulla ei ole ollut miehen kanssa mitään fyysistä en ole edes kätellyt häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä toinen on niin hukassa ettei tiedä itsekään..
- Anonyymi
Mikset ota itse siihen naiseen yhteyttä onko se väärin jos juttelette? Silloin tutustuisitte paremmin... Kysymys aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718