Lähdettäisiinkö lenkille tässä joku päivä? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan paljon juteltavaa puolin ja toisin
Mites ois nainen...
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan tietää kuka sä oot, säälittävä räkänokka uhkailija.Perästä kuuluu.Ootko junia bongaillu viime aikoina?Kannattais.
- Anonyymi
Hienoa että tiedät kuka aloittaja on, bravo! Kuinka monta sinulle täysin tuntematonta ihmistä Suomessa lenkkeilee ja kuinka monta tunnet? Vai haukutaanko nyt taas väärää puuta ja myöhemmin hävettää kun kehotat ihmisiä tappamaan itsensä? Ei taida sullakaan olla kaikki kotona 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että tiedät kuka aloittaja on, bravo! Kuinka monta sinulle täysin tuntematonta ihmistä Suomessa lenkkeilee ja kuinka monta tunnet? Vai haukutaanko nyt taas väärää puuta ja myöhemmin hävettää kun kehotat ihmisiä tappamaan itsensä? Ei taida sullakaan olla kaikki kotona 😂
Mistäs sä ton itsensä tappamisen tohon vedit...Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sä ton itsensä tappamisen tohon vedit...Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Mene hoitoon. Tuo Liiallinen stressi toistenasioista voi saada pumpun leikkaamaan kiinni. Vink vink.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon. Tuo Liiallinen stressi toistenasioista voi saada pumpun leikkaamaan kiinni. Vink vink.
Sä et osaa pitää huolta asioistas...älä huoli, sua opetetaan kyllä..vinkvink...
- Anonyymi
Ei todellakaan lähdetä!
- Anonyymi
Känniläinen ?
- Anonyymi
Nyt se metsä sitten sopisi, vai?
- Anonyymi
Hakkaa🍄ias.
- Anonyymi
Ihme touhua .🏌️♀️
- Anonyymi
Lähtisin varmasti jos tietty mies kysyisi. Mutta en usko että hän niin tekisi. Olen alkanut epäillä että nämä naiselle osoitetut viestit ovat jonkun trollin sarjaviestejä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä sun kanssa.
- Anonyymi
Kyllä mä lähden kun otat aikuisten oikeesti yhteyttä oikeassa elämässä.
- Anonyymi
En todellakaan lähde jonkun ventovieraan kanssa lenkille, enkä varsinkaan metsään. Mene sinä vaan sinne metsääsi, jos niin viihdyt siellä.
Söpöä.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole söpöä!
- Anonyymi
Voin lähteä mutta kutsu pitää tulla kännykkään.
T:T nainen - Anonyymi
Mikäs siinä. Kaksin olisi metsässä mukavampi kun yksin voi pelottaa.
- Anonyymi
Kyllä siellä pelottaa vaikka olisi kaksinkin.
T:T nainen
- Anonyymi
Et sinä sinne metsälenkille ikinä tule pääsemääm jos nettisivulla sinne kaveria huutelet. Aika kauan meinaan olet tätä samaa täällä huudellut.
- Anonyymi
En ole aloituksen tekijä vastasin vain aloitukseen.
T:T nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloituksen tekijä vastasin vain aloitukseen.
T:T nainenOle mikä olet mutta minä vastasin aloittajalle, en sinulle.
- Anonyymi
Vuosia jo huudellu metsään ja ei se metsä vastaa vaik kui huudat voi raasua muista ottaa lääkkeet.
- Anonyymi
Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että puhuttavaa ei ole kumminkaan puolin koska aina vain joudut tänne tyhjyyteen huutelemaan.
- Anonyymi
Mulla on nyt tullut vahva tunne siitä, että kun tässäkin ketjussa ihmiset ovat tunnistaneet henkilöitä ja sitä ihan oikeesti täällä on, että kiinnostavalla miehellä on hyvin pieni ja siitä yritetään nyt varotella täällä. Kantsis ihan suoraan tulla varotukset puhumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760